پیراهن ورزشی

قیمت لباس ورزشی پسرانه را مشخصات آن تعیین می کنند.یکی از لباس هایی که شما را در انجام فعالیت های ورزشی یاری می کند؛ لباس ورزشی است. این لباس از جنس و ساختار ویژه ای برخوردار بوده و هدف از طراحی و تولید آن، انجام هرچه بهتر فعالیت های ورزشی بوده است. همچنین این لباس یکی از ملزومات مهم محسوب شده که بدون آن، امکان انجام هیچ یک از ورزش ها وجود نخواهد داشت. تصور نمایید با تیشرتی که در خانه به تن می کنید؛ با همان هم ورزش کنید؛ آیا این امر امکانپذیر است؟ هر موقعیتی لباس مختص به خود را می طلبد و ورزش نیز از این قاعده مستثنی نیست.  در ادامه راجع به این موضوع، بیشتر صحبت خواهیم کرد.

انواع لباس ورزشی پسرانه

لباس های ورزشی پسرانه انواع گوناگونی دارند. این تنوع باعث می شود تا قیمت لباس ورزشی پسرانه به سمت و سوی مختلف حرکت کند. نگاهی خواهیم داشت بر انواع این لباس:

پیراهن ورزشی

اندازه پیراهن ورزشی استاندارد به گونه ای است که نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد است.  ورزشکاران با آن احساس راحتی می کنند . البته بعضی از ورزشکاران به جای پیراهن از تاپ ورزشی  استفاده می کنند.

شلوارک ورزشی

شلوارک ورزشی یکی از مهمترین لباس هایی است که هر ورزشکاری باید آن را داشته باشد.گاهی دارای اندازه کوتاه تری هستند که در این حالت به آن شورت ورزشی گفته می شود. چه شلوارک و چه شورت ورزشی باید از سایز نرمال برخوردار باشند. ضمنا این لباس ها باید قابلیت جذب رطوبت را نیز داشته باشند.

جوراب

ورزشکاران ملزم به پوشیدن جوراب ورزشی می باشد. این جوراب از قابلیت کشسانی مطلوب برخوردار بوده و غالبا ساق بلند است. این ساق منجر به پوشانندگی پا تا بالای مچ می شود و به نوعی از پا در برابر ضربات ورزشی محافظت خواهد کرد.

کفش

کفش ورزشی از ساختار سبک و مناسبی برخوردار بوده و پا را تحت فشار قرار نمی دهد. قابلیت تهویه یکی دیگر از قابلیت های خوب این کفش محسوب می شود. علاوه براین کفش ورزشی از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار بوده و پا را در راحت ترین و بهترین حالت ممکن قرار می دهد.

قیمت لباس ورزشی پسرانه

مشخصات لباس ورزشی پسرانه

لباس های ورزشی پسرانه از مشخصات متفاوتی برخوردار می باشند. همین مشخصات سبب می شود تا قیمت لباس ورزشی پسرانه با درجاتی از تغییر روبرو گردد. در ادامه به بررسی این مشخصات و ویژگی های هر یک از این لباس ها به طور مجزا خواهیم پرداخت:

لباس ورزشی نایلونی:

لباس های ورزشی حاوی نایلون، از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این لباس ها دچار سایش نمی شوند و از الیاف صاف تشکیل می یابند. الیافی که ماندگاری آنها بسیار بالاست. به طور کلی لباس های ورزشی نایلونی در مقایسه با لباس های دیگر به ویژه پلی استر، بادوام تر بوده و جذب رطوبت در آنها چندان بالا نیست.

لباس ورزشی اسپندکس:

لباس های ورزشی اسپندکس از قابلیت کششی قوی برخوردار می باشند. این لباس را نباید مدام اتو کرد یا دائما شست و خشک کرد؛ چون در این صورت، قابلیت کششی آنها افت پیدا می کند.

لباس ورزشی پنبه ای:

لباس ورزشی پنبه ای حس راحتی را به ورزشکاران انتقال می دهد. بنابراین ورزشکاران می توانند با تمرکز و سهولت بیشتر، فعالیت های ورزشی را انجام دهند. این لباس حاوی لطافت بالایی بوده و اصلا حس خوردگی در پوست به وجود نمی آورد.

لباس ورزشی پلی استر:

آنچه که باعث محبوبیت این لباس ورزشی می شود، دوام بالای آن است. این لباس از چاپ پذیری مناسب برخوردار بوده و چاپ های دیجیتال به خوبی روی آن شکل می گیرند.

کاربردهای لباس ورزشی

لباس ورزشی های اعم از لباس ورزشی پسرانه در فعالیت های ورزشی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. رشته های ورزشی بسیارمتنوع هستند و با توجه به همین مسئله، لباس های ورزشی نیز در حوزه های گسترده از قبیل : ژیمناستیک، زومبا، بدنسازی، فوتبال، والیبال، هندبال، بسکتبال، هندبال، کاراته، جودو، تکواندو، کشتی، وزنه برداری، اسکی، شنا، واترپلو این حوزه های ورزشی کاربرد دارند

قیمت لباس ورزشی پسرانه

عوامل تعیین کننده قیمت لباس ورزشی پسرانه

هر یک از این عوامل بر قیمت لباس ورزشی پسرانه اثر میگذارد و آن را مشخص می کند

لباس ورزشی بر حسب جنس و ساختار به نمونه های متعددی تقسیم می گردد. بنابراین هر کدام بسته به جنس خود، قیمت متفاوتی دارند.

اندازه و سایز

لباس های ورزشی سایز بزرگ دارای قیمتی بیش از لباس های ورزشی سایز کوچک هستند. دلیل این موضوع کاملا مشخص است. در لباس های سایز دار، میزان پارچه بیشتری استفاده شده و به همان نسبت از متریال بیشتری بهره برده اند.

سطح کیفیت

به نظر شما آیا کیفیت همه لباس های ورزشی یکسان است؟ قطعا خیر. برخی از لباس های ورزشی پسرانه دارای کیفیت بیشتری بوده و بعضی دیگر نیز از سطح کیفی پایین تری برخوردار هستند. این موضوع باعث می شود تا قیمت لباس ورزشی پسرانه تحت تاثیر قرار بگیرد و درجات مختلفی را به خود اختصاص دهد.

تولید کننده

برخی از تولید کننده های لباس ورزشی در داخل کشور فعالیت داشته و بعضی از آنها در خارج از کشور به امر تولید لباس ورزشی مشغول می باشند. با توجه به اینکه هزینه گمرک به محصولات داخلی تعلق نمی گیرد؛ لذا این مسئله باعث شده تا لباس هایی که توسط تولید کنندگان ایرانی تولید و عرضه می شوند؛ قیمت کمتری داشته باشند.

برند

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت لباس ورزشی پسرانه، برند محصول است. طبیعتا برندهای معتبر و شناخته شده، محصولاتشان را با قیمت بیشتری می فروشند. به این دلیل که از کیفیت محصولات خود مطمئن بوده و با همین اطمینان، قیمت محصولات را تعیین می کنند.

نکاتی مهم پیرامون خرید لباس ورزشی

برای خرید لباس ورزشی پسرانه باید به برخی از نکات توجه فرمایید. نکاتی بسیار مهم که کمک می کنند تا بهترین نتیجه را حاصل نمایید. در ادامه به این نکات می پردازیم:

  • علاوه بر قیمت لباس ورزشی پسرانه به کیفیت لباس دقت کنید. لباس ورزشی باکیفیت، در اثر شستشو تغییر رنگ نداده و قابلیت جذب رطوبت بالایی دارند.
  • لباس ورزشی سایز آزاد را انتخاب نکنید. این تصور که لباس ورزشی باید آزاد باشد؛ اشتباه است. لباسی مناسب است که متناسب با سایز اصلی تان باشد.
  • از انتخاب لباس های خوش رنگ غافل نشوید. این لباس ها روحیه ورزشکاری را در شما تقویت می کنند.
  • لباس هایی را برگزینید که متناسب با فصل باشند.
  • به الیاف لباس دقت کنید. لباس های حاوی الیاف طبیعی بهترند.

پیراهن ورزشی

اوراسیا عرضه کننده انواع لباس ورزشی

مجموعه اوراسیا در تلاش است با ارائه مرغوب ترین و متنوع ترین لباس های ورزشی، رضایت شما خریداران عزیز را کسب نماید. با اوراسیا نه تنها محصولاتی ایده آل را دریافت خواهید کرد؛ بلکه از بهترین قیمت لباس ورزشی پسرانه برخوردار خواهید گشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *