عرضه پیراهن شورت فوتبالی

تولید و عرضه پیراهن و شورت فوتبالی در سایزها، رنگ ها و طرح های مختلف و متنوع توسط تولیدکننده های معتبر بازار پیراهن و شورت فوتبالی و با کیفیت و کمیت تضمین شده و مقرون به صرفه صورت می‌گیرد. اکثر کشورهای رو به رشد و در حال توسعه در این صنعت با هم دیگر به رقابت می‌پردازند زیرا از لحاظ اقتصادی و بخاطر سود آوری و ارز آوری برای کشورهای فعال در حوزه تولید پیراهن و شورت فوتبالی و صادرات این محصول اهمیت فراوانی دارد.

 

امروزه با پدیدار شدن دستگاه های مدرن و صنعتی، جدید و پیشرفته در امر طراحی و پیاده سازی در تولید محصولات پیراهن و شورت فوتبالی شاهد تغییرات قابل لمس وشایان ذکری در بحث کیفیت این محصولات هستیم.

 

استقبال زیاد و بی نظیر مصرف کنندگان و خریداران پوشاک ورزشی گواه بر این موضوع است که تکنولوژی جدید و پیشرفته، باعث شده است که نقاط ضعف و کم و کاستی های در زمینه سلامت محصولات و ملزومات که رابطه مستقیم با سلامتی فرد ورزشکار دارد را برطرف کنند. همچنین موجبات رضایت مشتری را فراهم کنند.

از کجا پیراهن و شورت پسرانه تهیه کنیم؟

پیراهن و شورت فوتبالی پسرانه نیز مانند دوبند کشتی بچه گانه دارای حساسیت بسیار خاصی است چه از لحاظ کیفیتی و جنسی و چه از لحاظ کمیتی و قیمت تمام شده این محصول که باعث شده است که برای تهیه این محصول حساسیت خاصی را مد نظر داشته باشیم.

 

پیراهن و شورت فوتبالی پسرانه در رشته ورزشی فوتبال، بدلیل پایه ایی بودن این رشته در مقاطع سنی نونهالان و نوجوانان که مکمل تیم های امید و بزرگسالان و همچنین تیم ملی در آینده رشته ایی این ورزشکاران محسوب می‌شود. به همین دلیل ارتباط تنگاتنگی بین سلامت فیزیکی و سلامت جسمی و روحی و روانی متناسب با این رشته در خصوص نحوه تهیه لباس پیراهن و شورت فوتبالی باکیفیت و اصل از لحاظ مواد اولیه باکیفیت که سلامت بازیکنان را بیمه و تضمین کند را دارد.  

بنابراین برای مربیان و پرسنل ورزشی و خانواده آن ها که مدیریت رشد و پیشرفت این مقاطع سنی حساس را برعهده دارند بسیار حائز اهمیت است که از جنس پارچه و دیگر ملزوماتی که در روند تولید پیراهن و شورت فوتبال بکار رفته است، مطمئن شوند. زیرا که بار روحی و سلامت جسمی و فیزیکی این مقاطع سنی حساس فوتبالی رابطه مستقیم با پیشرفت و باز خورد آن ها در آینده دارد.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]همچنین این را می‌دانیم که ورزش فوتبال تحرک بسیار بالایی را شامل می‌شود و دوندگی زیادی دارد که باعث می‌شود سوخت و ساز بدن بالا رفته و انرژی بسیاری از بدن دفع شود. اگر جنس پارچه رکابی کلاه دار ورزشی و شورت ورزشی باکیفیت و اصل نباشد این حالت تعریق را دو برابر می‌کند. حتی باعث سوزش بدن بازیکنان و ایجاد بیماریهای پوستی و قارچ می‌گردد.

 

پس نتیجه می‌گیریم که برای تهیه پیراهن و شورت فوتبالی پسرانه اصل بایستی از طریق مسیرهای قانونی و معتبر از جمله سایت ها و مرورگرهای جستجو و کانال های معتبر تبلیغاتی اقدام به تهیه و خرید این محصول کنیم.[/hwgold-dash] زیرا که هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کمیت برای مصرف کننده مقرون به صرفه است و هم از لحاظ اصل بودن جنس کالا و ملزوماتی که در روند تولید محصول بکار رفته است اطمینان کامل را بدست می‌آوریم.

 

پیراهن شورت فوتبالی پسرانه

مزایای عرضه مستقیم پیراهن شورت فوتبال:

بهترین مزیت های عرضه مستقیم پیراهن و شورت فوتبالی، شامل حال مصرف کننده و مشتری و به عبارتی خریدار محصول می‌شود. دلیل اصلی این امر حذف شدن واسطه و دلال است که باعث می‌شود قیمت تمام شده محصول برای مصرف کننده واقعی در بازار پایین بیاید و رضایت بیشتر مصرف کننده را شامل می‌شود.

 

تولیدکننده های معتبر و ریشه دار برای تولید محصولات با کیفیت و اصل چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی اکثر تولیدات خود را در تیراژ بالا به خط تولید ارسال می‌کنند. چرا که این امر باعث تاثیر مستقیم در ساخت محصول و به عبارتی در قیمت تمام شده محصول دارد. همچنین برای مشتری و مصرف کننده مقرون به صرفه و از لحاظ قیمتی مناسب است.

مزیت های دیگر عرضه مستقیم پیراهن شورت فوتبالی این است که مصرف کننده واقعی از لحاظ تضمین کیفی و اصالت کالا خیالش راحت می‌شود و اگر در شرایطی، محصول مورد نظر به هر دلیل دچار زدگی و خرابی باشد می‌تواند آن را مرجوع و یا حتی تعویض کند.

 

مزیت های دیگری که بین ارتباط مستقیم خریدار محصول و تولیدکننده پیراهن و شورت فوتبالی لمس می‌شود این است که خریدار محصول می‌تواند طرح دلخواه خودش را در هر سایزی از پسرانه گرفته است تا مردانه و حتی فوق سایز در طرح ها و رنگ های متنوع و حتی تیراژ بالا از لحاظ  تعدادی و آماری سفارش بدهد. این امر هم به شدت در کیفیت و قیمت محصول مورد نظر تاثیر مستقیم دارد و همچنین بدون محدودیت در تنوع محصول مد نظر باعث تکرار تولید می شود.

 

این نکته بسیار مهم بر هیچ کس پوشیده نیست که وقتی کارخانجات در امر تولید، پویا و فعال باشند رونق فراوانی در اقتصاد آن کشور ایجاد می‌شود. مهم‌ترین مزیت و بازخورد آن هم این است که شغل های بسیاری با راندمان کاری موثر ایجاد می‌شوند که خود این امر باعث می‌شود که بازوهای اقتصادی کشور قوی شود و بهتر بتواند در امر صادرات محصولات پیراهن و شورت فوتبالی با دیگر کشورهای همسایه و حتی در سطح کشورهای جهان رقابت سالمی را داشته باشد.

 

پیراهن شورت فوتبال پسرانه

خدمات تولید کننده های معتبر هنگام فروش کالا:

خدمات تولیدکننده های معتبر در هنگام فروش پیراهن و شورت فوتبال پسرانه و یا تیمی بر اساس نیاز و صورت دلخواه و مورد نیاز مشتری صورت می‌پذیرد. برای مثال لازم است اشاره کنیم به این که خدماتی مثل اضافه کردن آرم و لوگو تخصصی هر تیمی بر روی گل سینه پیراهن فوتبال و اضافه کردن شماره های منتخب بازیکنان بر روی پشت و جلوی پارچه، باید قبل از مراحل روند تکمیل محصول انجام گیرد.

 

در غیر این صورت اگر مراحل چاپ و شماره گذاری پیراهن و شورت فوتبالی به مراحل بعداز تولید محول شود احتمال این را دارد که لوگو و چاپ پرس شده و همچنین شماره بازیکنان که قرار است بر روی کار نمایش داده شود از کیفیت بسیار پائینی ظاهر شود. به همین دلیل یا چاپ پرس شده بر روی محصول کدر و بعد از تیکه تیکه شدن کنده می شود و یا اینکه در مراحل شستشوی پیراهن و شورت فوتبال چاپ آن کمرنگ و سایز پشت یقه و شماره و لوگو بازیکنان بی کیفیت می‌شود.

 

نتیجه می‌گیریم که زمانی شخص مشتری به طور مستقیم با تولید کننده و عرضه کننده محصولات تاپ شلوارک ورزشی در ارتباط باشد از پروسه شروع کار تا پایان کار که مراحل تکمیل محصول سپری می‌شود با اطمینان کامل و خیال آسوده و به دور از هر استرس می‌تواند سفارش محصول خود را با بهترین کیفیت، چه از لحاظ پارچه و مواد و ملزومات تشکیل دهنده جنس و با بهترین کمیت، چه از لحاظ قیمت و سفارش مقرون به صرفه کار و همچنین مدیریت وقت و زمان را برای خودش به ارمغان بیاورد.

 

 

 

6 دیدگاه

  • سلام وقت شما بخیر اطلاعاتتون خوب من خودم یک پسر دارم و با این لباس ورزش همش درگیر و اینکه خود باشگاهش لباس به ما بده خیلی خوب اگر بتونید با باشگاهها قرار داد ببندید حتی شده مبلغ بیشتر که خانواده مجبور نشن همش برن اینور و انور و جنس خوب و عالی که یک دوره ورزش اونها رو چون دایم عرق هم میکنند و مجبور به شستن هم هستیم از بین نره عالی میشه بازم ممنون

  • سلام،لباس ورزشی جنسش خیلی مهمه،اکثرلباس ها جنس بدی داره و بچه عرق که می کنه به تنش می چسبه و راحت نیست واقعا اگه جایی باشه که مستقیم بشه خرید کرد و واسطه ای نباشه چه خوبه،هم پولمون هدر نمی ره و هم در وقتم صرفه جویی می شه،بسیا سپاسگزارم

  • چه قدر عالی من در سایتتون یه لباس ورزشی پسندیدم پسرم خیلی اصرار داره که شماره مورد نظرش درج بشه رو لباساش، با خوندن مطالبتون متوجه شدم این کار ممکن هستش

  • سلام و خسته نباشید خدمت تولید کننده محترم … در مقابل سیل واردان محصول مشابه بی کیفیت پر واضح است که در صورت ارائه کیفیت استاندارد می توان بازار داخلی را با قیمت و کیفیت مناسب اشباع کرد و باعث سود آوری و ارز آوری برای کشور خواهد شد.

  • سلام وقت بخیر جنس پیراهن شورت فوتبالی پسرانه چیه؟اخه بعضی جنس ها باعث تعریق بیشتر میشه

    • سلام خانم رسولخانی عزیز
      برای پاسخ سوالتون لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *