خرید عمده ی لباس ورزشی با کیفیت و قیمت مناسب

خرید عمده ی لباس ورزشی با کیفیت و قیمت مناسب


حتی اگر یک ورزشکار حرفه ای هم نباشید، احتمالا گاهی پیش آمده است که بدون لباس ورزشی، ورزش کنید! به احتمال زیاد، بعد از ورزش کردن، صرف نظر از سختی یا آسانی آن، احساس خستگی بسیار زیادی داشته اید. اگر همان ورزش را با یک شورت و پیراهن ورزشی با کیفیت انجام می دادید، قطعا سرزندگی بیشتری حس می کردید. از همین رو است که باشگاه داران به تولید پیراهن و شورت با بهترین قیمت و کمیت، اهمیت زیادی می دهند. آن ها می دانند ورزشکارانشان، برای رسیدن به بهترین نتیجه، نیاز دارند تا در لباس هایشان راحت باشند؛ طوری که انگار اصلا لباس نپوشیده اند! در ادامه به بررسی ویژگی های لباس ورزشی مناسب می پردازیم.

لباس ورزشی

لباس ورزشی باید مخصوص ورزش خودتان باشد

شما چه به عنوان ورزشکار، چه به عنوان باشگاه داری که ورزشکاران را مدیریت می کنید، بایستی بدانید هر ورزشی لباس ورزشی مخصوص به خود را دارد. تنها در صورت استفاده از لباس مخصوص است که ورزشکار می تواند احساس راحتی کند و عملکرد خوبی داشته باشد. به عنوان مثال، اگر شما باشگاه یا مجموعه ی ورزشی فوتبالی دارید، بایستی کفش، شورت و پیراهن مخصوص این ورزش را برای ورزشکارانتان بخرید. اما اگر شما به صورت حرفه ای بدنسازی کار می کنید، لباستان متفاوت از لباس فوتبال است. (عموما به دلیل فعالیت بیشتر، فوتبالیست ها لباس های آزادتری بر تن خود می کنند. اما شما با یک شورت و پیراهن چسبان هم می توانید ورزش های باشگاه خود را انجام دهید.)

تهیه ی لباس ورزشی متناسب با مکان و زمان

تهیه ی لباس ورزشی متناسب با زمان و مکانی که در آن هستید، اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل، ابتدا باید منطقه ی ورزش کردن خودتان را مشخص کنید. پس از مشخص شدن مورد قبل، می توانید با توجه به شرایط جوی، از جمله دمای هوا، میزان تابش آفتاب و دیگر عوامل آب و هوایی، لباس ورزشی خود را انتخاب کنید.

اگر باشگاه داری هستید که ورزشکاران شما در زمین بدون سقف و در زیر نور آفتاب ورزش می کنند، بایستی لباس های نازک و ترجیحا آستین بلند( البته برای ورزشی مثل فوتبال، پیراهن آستین کوتاه کاربرد بیشتری دارد) برای ورزشکاران تهیه کنید. همچنین ورزش کردن در فصل های سرد سال و در معرض آب و هوای بیرون، استفاده از لباس های گرم را می طلبد. به همین دلیل بهره بردن از خدمات تولید پیراهن و شورت با بهترین قیمت و کمیت، می تواند کمک بزرگی به بازدهی بالای تیم ورزشی باشگاه شما بکند.

انواع لباس ورزشی

رنگ مناسب؛ از اصول انتخاب لباس ورزشی

انتخاب لباس ورزشی با رنگ مناسب، علاوه بر اینکه می تواند از لحاظ فیزیکی تاثیرات مثبت و یا منفی بر افراد داشته باشد، تاثیر بسیار زیادی بر روحیه ی افراد دارد. همانطور که گفتیم، بایستی پیش از انتخاب لباس ورزشی، محل ورزش را انتخاب کرد. پوشاندن لباس ورزشی مشکی در یک ظهر تابستانی بر بدن ورزشکاران، آن ها را تا مرز گرما زدگی خواهد برد. به همین دلیل در فصل تابستان و نقاط گرم، باید از رنگ هایی با قدرت جذب گرمای کمتر استفاده کرد. همچنین در فصول سرد سال باید از رنگ هایی که گرمای بیشتری جذب می کنند بهره برد.

اما همانطور که گفتیم، رنگ ها تاثیر بسیار زیادی بر روان افراد دارند. ورزشکاران به دلیل فعالیت های سنگین بدنی احتیاج دارند تا به لحاظ روانی، در شرایط مناسبی باشند. تاپ شلوارک ورزشی با رنگ نامناسب، قطعا نمی تواند جوابگوی این نیاز روانی باشد. تولید پیراهن و شورت با بهترین قیمت و کمیت، سبب می شود تا ورزشکاران با روحیه ی بهتری قدم در میدان مبارزه بگذارند. به عنوان مثال، پژوهشگران به این نتیجه رسیده اند که رنگ قرمز، بسیار بیشتر از سایر رنگ ها، می تواند در ورزش های شدتی به فرد کمک کند. همچنین رنگ های خنثی، انتخاب خوبی برای فعالیت هایی مثل یوگا هستند.

تعرق بدن را به خود جذب کند

ورزشکاران به دلیل فعالیت زیادی که دارند، زیاد عرق می کنند. اگر پارچه ی لباس ورزشی آن ها، قادر به جذب عرق بدنشان نباشد، احساس گرمایی شبیه به هوای شرجی به ورزشکاران دست خواهد داد. اما اگر پارچه، اصطلاحا، قابلیت تنفس داشته باشد، ورزشکاران، می توانند میزان سرعت خود را حفظ کنند.

لباس ورزشی سبک، سبب فعالیت بیشتر می شود

همانطور که گفتیم، جنس لباس ورزشی استفاده شده توسط ورزشکاران بسیار اهمیت دارد. سبک بودن لباس ورزشی از جمله کاور ورزشی فوتبال البته در فصل هایی که شرایط آب و هوایی اجازه دهد، سبب می شود تا ورزشکار احساس راحتی زیادی داشته باشد و فعالیت های بیشتری انجام دهد. تولید پیراهن و شورت با بهترین قیمت و کمیت از جنس پنبه و پلی استر، می تواند یک انتخاب عالی باشد. با این لباس ها ورزشکار احساس سبک بالی خواهد داشت.

پیراهن و شورت ورزشی

ویژگی های لباس ورزشی مختلف

شورت: شورت نوعی لباس زیر ورزشی به حساب می آید. این لباس ورزشی بایستی جنس خوبی برای جذب عرق بدن داشته باشد. همچنین رعایت بهداشت در این لباس اهمیت زیادی دارد. برای اینکه بدن ورزشکار در حین ورزش نخارد، بهتر است از لباس هایی با جنس نخ پنبه استفاده کنید. به علاوه این پارچه سبب گرم شدن بدن نمی شود و تنفس خوبی دارد. البته دوخت این لباس هم بسیار مهم است. چون در صورت نامناسب بودن کش آن، می تواند فشار زیادی به بدن شما وارد آورد. آزاد بودن شورت، به جهت آسیب ندیدن نواحی تناسلی، از دیگر عوامل مهم در دوخت شورت است.

پیراهن ورزشی: از اساسی ترین نکات در مورد تیشرت، اندازه بودن آن است. به همین دلیل در تولید پیراهن و شورت با بهترین قیمت و کمیت، باید به اندازه ی پیراهن ها توجه ویژه ای شود. مثل شورت، جنس پیراهن هم باید به گونه ای باشد تا عرق را دفع کند و تنفس مناسبی داشته باشد.

جمع بندی تولید پیراهن و شورت ورزشی

موفقیت زمانی حاصل می شود که هر چیز در جای خودش باشد. برای موفق شدن در رشته های ورزشی، بایستی از لباس ورزشی مناسب استفاده کنید. اوراسیا، از مجموعه های معتبر تولید پیراهن و شورت با بهترین قیمت و کمیت، به واسطه ی رضایت مشتریان، تولیدات شورت و پیراهن خود را در بخش های مختلفی از جمله لباس های ورزشی متنوع و دوبند کشتی اصل انجام می دهد.

شما می توانید برای خرید عمده ی لباس ورزشی، با قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول، به سایت اوراسیا سر بزنید و متناسب با نیازتان و البته مشاوره ی کارشناسان این مجموعه، خریدتان را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *