مقدمه

در حال حاضر، خرید و قیمت پیراهن شورت فوتبالی با کیفیت عالی و مناسب برای بسیاری از کاربران، مهم است. همه ما می دانیم که فوتبال، محبوب ترین ورزش دنیا است و از پیر و تا جوان، زن و مرد در سراسر دنیا، عاشق این رشته ورزشی هستند. به همین دلیل، تمام افراد از همان سن کودکی دوست دارند این ورزش را یاد بگیرند.

فوتبال، نه تنها یک رشته ورزشی محبوب بلکه یکی از مهمترین و رایج ترین سرگرمی های افراد است. به گونه ای که پیر و جوان در کوچکترین زمان خالی، با این ورزش، خود را سرگرم می کنند. محال است وارد کوچه ای شویم و کودکان را مشغول این بازی نبینیم. در کنار علاقه به این رشته ورزشی، لباس این بازی نیز بسیار محبوب است. به همین دلیل، علاقه مندان به فوتبال به دنبال خرید و قیمت پیراهن شورت فوتبالی با کیفیت عالی و مناسب هستند.

در این راستا باید بگوییم در حال حاضر، برندهای مختلفی مشغول تولید این ست ورزشی هستند که طبیعتا قیمت پیراهن شورت فوتبالی، با توجه به این فاکتور، متفاوت است. چرا که هر کدام از برندهای این لباس را در کیفیت های متنوعی، طراحی و تولید می کنند. از طرف دیگر، این ست ورزشی برای دو دسته از علاقه مندان، یکی، علاقه مندان به بازی کردن فوتبال و دومی برای هواداران و تماشاگران، تولید می شود. لذا نکات مهم در مورد خرید و قیمت پیراهن شورت فوتبالی با کیفیت عالی و مناسب با توجه به این فاکتور، متفاوت است.

این موضوع سبب شد ما در ادامه مطلب به بررسی خرید و قیمت پیراهن شورت فوتبالی با کیفیت عالی و مناسب بپردازیم. برای افزایش اطلاعات در این زمینه می توانید با ما همراه باشید.

خرید و قیمت پیراهن شورت فوتبالی با کیفیت عالی و مناسب
برندهای مختلفی مشغول تولید ست ورزشی پیراهن و شورت فوتبالی هستند که طبیعتا این فاکتور در تغییر قیمت آن موثر است

معرفی پیراهن شورت فوتبالی

فوتبال، ورزشی است که در آن، ورزشکاران دائما در حال دویدن هستند. به همین دلیل، میزان تعرق بدنشان، زیاد است. از این رو، لباس شورت فوتبالی را به گونه ای تولید می کنند که بتواند این مقدار عرق را جذب کند. این کار سبب می شود بدن ورزشکاران در حین باز، خنک بماند. با توجه به اهمیت این موضوع، لباس شورت فوتبالی با کیفیت و مناسب را از جنس های خاصی تولید می کنند و حتما در آن ها فضایی را برای تهویه هوا، در نظر می گیرند.

به طور کلی، جنس و کیفیت لباس فوتبالی، مهمترین شاخصه این لباس است که هم بر روی کیفیت و هم قیمت نهایی آن، تاثیر می گذارد. بنابراین، یکی از مهمترین نکات در زمان خرید و قیمت پیراهن شورت فوتبالی با کیفیت عالی و مناسب، توجه به جنس این لباس است. معمولا لباس فوتبالی را از پلی استر، تولید می کنند.

چرا که الیاف مصنوعی، بدن بازیکنان را بیشتر، گرم می کنند . افزایش دمای بدن، برای قلب بازیکنان، خطرناک است. از طرف دیگر، الیاف پنبه ای، عرق را جذب می کنند و همچنین، مقاومت کمی در برابر پارگی دارند. لذا بهترین، الیاف برای این لباس، لباس پلی استری است ولی نه هر نوع پلی استری. پلی استرهای مورد استفاده در این لباس، هیچ تاثیر بدی روی بازیکنان نمی گذارند و عرق بدنشان را جذب می کنند.

از دیگر ویژگی لباس شورت فوتبالی با کیفیت و مناسب، سبک و راحت بودن است تا ورزشکاران، بتوانند راحت تر بدوند. البته این ویژگی ها مخصوص لباس پلیرها می باشد.

این لباس را در سایزهای مختلفی، تولید می کنند. به گونه ای که از کودکان خردسال تا بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند.

معرفی پیراهن شورت فوتبالی
در ورزش فوتبال میزان تعرق بدن ورزشکاران، زیاد است به این دلیل لباس شورت فوتبالی با ویژگی جذب عرق تولید می شود

انواع پیراهن شورت فوتبالی

از دیگر نکات مهم در زمان خرید و قیمت پیراهن شورت فوتبالی با کیفیت عالی و مناسب این است که این لباس، به دو دسته تقسیم می شود. لباس فوتبالی ورژن پلیری یا بازیکن و لباس فوتبالی ورژن هوادار که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارند.

از ویژگی های لباس شورت فوتبالی مخصوص بازیکنان می توان به بکارگیری تکنولوژی تهویه هوا در لباس، جنس پارچه که سبک و راحت است و همچنین فرم لباس اشاره کرد. فرم این لباس به گونه ی است که از سینه تا شکم، جمع شده، یعنی بازیکنی که شکم و پهلو دارد نمی تواند این لباس را به تن کند.

از دیگر ویژگی های این نوع لباس فوتبالی که نشان دهنده کیفیت آن است می توان به مقدار انعطاف پذیری و کشسانی، کیفیت پارچه جلو و پشت، میزان لطافت پارچه، لوگو و منافذ دقیق لباس اشاره کرد. با توجه به این ویژگی ها، لباس پلیری به انواع درجه یک، 2 و 3 تقسیم می شود.

نوع دیگر لباس شورت فوتبالی، لباس هواداری است که برای تماشاگران و طرفداران فوتبال، طراحی و تولید می شود. با توجه به اینکه افراد با سایزهای مختلف، از این لباس استفاده می کنند سایز و قواره این لباس را بزرگ و آزاد طراحی می کنند تا تمام افراد بتوانند از آن استفاده نمایند.

از دیگر ویژگی های این لباس، نوع درج لوگو است که عموما دوخته و یا به صورت ژلاتینی است. این لباس نیز بمانند لباس پلیری با توجه به فاکتورهایی نظیر جنس پارچه، لوگو و نوع دوخت به انواع درجه یک، دو و سه تقسیم می شود. طبیعتا هرچه ویژگی های این لباس به لباس اورجینال، نزدیک تر باشد باکیفیت تر است.

انواع پیراهن شورت فوتبالی
انواع پیراهن شورت فوتبالی شامل لباس فوتبالی ورژن پلیری یا بازیکن و لباس ورژن هوادار است

مشخصات محصول

همانطور که اشاره نمودیم جنس پارچه لباس فوتبالی، مهمترین شاخصه این لباس است. بنابراین با توجه به این فاکتور، یک لباس فوتبالی مرغوب باید دارای مشخصات زیر باشد:

  • در طولانی مدت، خشک بماند.
  • قابلیت جذب عرق داشته باشد.
  • از تهویه هوا برخوردار باشد و بتواند هوای گرم را از داخل پیراهن، خارج کند.
  • خاصیت کشسانی و انعطاف پذیری داشته باشد.
  • در برابر کشیدگی و پاره شدن، مقاومت داشته باشید.
  • سبک وزن باشد.

کاربردها و خواص و مصارف پیراهن شورت فوتبالی

در حال حاضر، برندهای مختلفی، مشغول تولید و عرضه انواع لباس شورت فوتبالی هستند که هر کدام از آن ها دارای کیفیت و ویژگی های خاص خود می باشند. با توجه به کیفیت، قیمت، ویژگی و امکانات لباس، می توان از این لباس در مواقع مختلفی استفاده کرد. به طور کلی، هم هواداران و هم بازیکنان می توانند با توجه به کیفیت و قیمت لباس فوتبالی از آن استفاده کنند.

محصول در جغرافیای ایران و جهان

همانطور که اشاره نمودیم لباس شورت فوتبالی پلیری دارای ویژگی های منحصر به فردی است که البته این ویژگی ها در لباس های اورجینال، دیده می شود. معمولا لباس های فوتبالی ایرانی، این تکنولوژی ها را ندارند و کپی شده هستند. با توجه به این موضوع، 3 نوع پیراهن شورت فوتبالی پلیری در بازار داخلی وجود دارد که عبارتند از:

  • لباس پلیری درجه یک: این لباس، از تمام ویژگی ها و تکنولوژی هایی که در لباس فوتبالی اورجینال وجود دارد برخوردار است.
  • لباس پلیری درجه دو: این نوع لباس پلیری، معمولا یک یا چند تا از تکنولوژی های لباس اورجینال را ندارد. معمولا قابلیت کشسانی و لطافت این لباس به مانند لباس اورجینال نیست.
  • لباس پلیری درجه سه: این نوع از لباس ها معمولا چند تکنولوژی لباس اورجینال مثل جنس پارچه، منافذ دقیق، کشسانی و لوگو را ندارند.

در زمان خرید و قیمت پیراهن شورت فوتبالی با کیفیت عالی و مناسب باید این نکته را بدانید هرچه درجه لباس، کمتر باشد، کیفیت و به تبع، قیمت آن بالاتر است. لذا لباس های درجه یک، بهترین لباس فوتبالی هستند. لازم به ذکر است بدانید لباس های پلیری بازار داخلی، فقط از نظر ظاهری شبیه به لباس اورجینال هستند و از نظر تکنولوژی و کارایی، چندان شبیه نسخه های اورجینال نیستند.

لباس های هواداری نیز در بازار داخلی در 3 نوع درجه 1، 2 و 3 تولید می شود.

کاربردها و خواص و مصارف پیراهن شورت فوتبالی
با توجه به کیفیت، قیمت، ویژگی و امکانات لباس شورت فوتبالی، می توان از آن در مواقع مختلفی استفاده کرد

نکات جالب درباره خرید پیراهن شورت فوتبالی

مهمترین نکات خرید و قیمت پیراهن شورت فوتبالی با کیفیت عالی و مناسب عبارتند از:

  • اول از همه باید هدفتان از خرید لباس فوتبالی را بدانید. اینکه این لباس را برای بازی کردن می خواهید یا تماشا کردن فوتبال.
  • اگر هوادار فوتبال هستید و می خواهید از این لباس هم در زمان ورزش کردن و هم تماشای فوتبال استفاده کنید بهتر است لباس هواداری درجه یک را تهیه کنید. اما اگر صرفا برای زیبایی و ظاهر، به دنبال این لباس هستید لباس هواداری درجه 3 بهترین گزینه است.
  • در صورتی که قصد بازی کردن با این لباس را دارید حتما سعی کنید این لباس از تهویه هوا برخوردار باشد.
  • سنگین بودن لباس و دویدن های پیاپی سبب می شود زودتر خسته شوید پس حتما به سبک بودن لباس دقت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *