پیراهن و شورت ورزشی

 

پیراهن ورزشی نقش مهمی در بازی فوتبال دارد. پیراهن فوتبالی بازیکن‌ها باید در مدت زمان طولانی خنک و خشک بماند تا آنها بتوانند به راحتی به بازی خود در طول ۹۰ دقیقه فوتبال ادامه دهند. از طرف دیگر لباس فوتبال برای بازیکنان فوتبال و نیز طرفداران آنها ارزش و احترام ویژه‌ای دارد، بنابراین نیاز است تا جنس لباس بازیکنان فوتبال را طوری انتخاب کرد که ضمن ایجاد راحتی در بازیکنان فوتبال منجر به احساس غرور و اعتماد به نفس بین بازیکنان و طرفدارانشان نیز شود. گروه اوراسیا آمادگی لازم برای تولید و پخش بهترین پیراهن فوتبالی اوراسیا را دارد.

ویژگی‌های مهم پیراهن فوتبالی اوراسیا

مهم است که پیراهن ورزشی که تهیه می‌کنید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. اوراسیا گروه تولیدی پیراهن و شورت ورزشی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است و میزان رضایت مشتریان آن بیش از ۹۷ درصد بوده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های پیراهن فوتبالی اوراسیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس پلی استرِ لباس: اگر جنس لباس فوتبالیست‌ها از الیاف مصنوعی باشد بر روی سلامت قلب آنها تاثیر می‌گذارد. از سوی دیگر اگر الیاف پیراهن ورزشی فوتبالیست‌ها از جنس پنبه باشد موجب جذب عرق خواهد شد و از جانبی باعث احساس سنگینی در لباس هم می شود.

بنابراین تولید و پخش بهترین پیراهن فوتبالی بهترین گزینه برای جلوگیری از این گونه مشکلات است.

برای تولید و پخش بهترین پیراهن فوتبالی از پلی استر استفاده می شود که نوعی ماده پلیمری است. از مهم‌ترین ویژگی‌های پلی استر می‌توان به قابلیت جلوگیری از جذب عرق توسط لباس اشاره کرد که در این صورت سلامتی بازیکنان فوتبال در برابر هرگونه بیماری نظیر بیماری‌های قلبی حفظ خواهد شد. در ضمن، باید توجه داشت که این پلی استر به طور ویژه تولید می‌شود نوع خاصی که تاثیری روی سلامتی و بدن فوتبالیست‌ها نمی‌گذارد.

  • منافذ مناسب موجود در پارچه لباس: در تولید و پخش بهترین پیراهن فوتبالی باید توجه داشت که باید منافذ تهویه‌ای در پارچه لباس‌های فوتبالیست‌ها تعبیه شده و اندازه آنها مناسب باشد. بنابراین باید پارچه پیراهن ورزشی فوتبالیست‌ها منافذ ریزی داشته باشد تا بتواند تهویه هوا در آن به خوبی انجام پذیرد.

انواع پیراهن ورزشی فوتبالیست‌ها

پیراهن فوتبال انواع مختلفی دارد. انواع پیراهن ورزشی به سه دسته شامل 1) پیراهن دروازه‌بان، 2) پیراهن بازیکن دفاع و حمله و 3) پیراهن داور تقسیم بندی می شود. تمامی این دسته پیراهن‌های فوتبال را شما میتوانید با بهترین کیفیت و رعایت استانداردهای موجود از گروه تولیدی لباس ورزشی اوراسیا تهیه نمایید.

پیراهن دروازه‌بان

پیراهن دروازه‌بان با سایر بازیکنان فوتبال باید متفاوت باشد. به طوریکه نسبت به پیراهن سایر بازیکنان دارای آستین بلندتری باشد. زیرا در حین بازی نباید آسیب و ضربه ای به دست وی وارد شود. البته آستین بلند تا حدودی از خراشیدگی دست جلوگیری می کند. گروه تولیدی اوراسیا با تولید و پخش بهترین پیراهن فوتبالی به خوبی نیاز دروازه‌بان‌ها را با بهترین جنس و کیفیت پوشش داده است.

پیراهن ورزشی

نمونه پیراهن فوتبالی دروازه‌بان

 

پیراهن بازیکنان دفاع و حمله

پیراهن بازیکنان فوتبال در خط حمله و دفاع مشابه یکدیگر است. اغلب پیراهنی که در زمین بازیکنان فوتبال هنگام بازی می‌پوشند، آستین کوتاه است. داشتن کیفیت بالا و سبکی این پیراهن به خوبی در گروه اوراسیا مدنظر قرار گرفته شده است.

پیراهن و شورت

پیراهن بازیکنان فوتبال در خط حمله و دفاع

پیراهن داور

داور در بازی فوتبال نقش مهمی را در جریان بازی ایفا می‌کند و پیوسته همراه تمامی بازیکنان در زمین فوتبال در حال دویدن می باشد، لذا نیاز است تا جنس پیراهنی که برای وی انتخاب می‌شود نیز همانند سایر بازیکنان فوتبال باشد. این نکته نیز به خوبی در گروه تولیدی اوراسیا لحاظ شده است. بنابراین شما میتوانید با اطمینان خاطر از محصولات آن استفاده کنید.

شورت ورزشی

پیراهن فوتبالی

 

مارک محصولات اوراسیا

از ویژگی‌های مهمی که تولیدی اوراسیا دارد آن است که به تولید و پخش بهترین پیراهن فوتبالی از بهترین مارک‌های جهان می‌پردازد. از جمله این مارک‌ها می‌توان به برند آدیداس، برند نایک و برند پوما اشاره کرد.

برند آدیداس

برند آدیداس متعلق به یک شرکت آلمانی می‌باشد. این شرکت بزرگترین و محبوب‌ترین تولیدکننده تجهیزات و لوازم ورزشی در سطح جهان محسوب می‌شود. آدیداس فعالیت خود را از سال ۱۹۹۲ آغاز کرده است. بنابراین جزو قدیمی‌ترین برندهای موجود در بازار است.

برند نایک

برند نایک یک برند آمریکایی است. نام این برند از واژه یونانی به معنای الهه ی پیروزی برگرفته می شود. نایک جزو برندهای محسوب در زمینه تجهیزات ورزشی و از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را آغاز کرده است. زمینه فعالیت این برند تولید تجهیزات ورزشی نظیر کفش، لباس، پیراهن و شورت ورزشی می باشد. بهترین ورزشکارها اغلب از سراسر جهان وسایل‌های ورزشی خود را از این مارک تهیه می‌کنند، بنابراین شما نیز می‌توانید ‌با اعتماد به تجربه آنها با خیال راحت از این مارک تجهیزات ورزشی خود را تهیه کنید.

برند پوما

پوما یکی دیگر از برندهای معروف و محبوب تجهیزات ورزشی می باشد. این برند مختص به یک شرکت آلمانی است که فعالیت خود را از سال ۱۹۴۸ آغاز کرده است. پوما به دلیل کیفیت بالای محصولات خود بعد از گذشت مدتی کوتاه در بین بازیکنان فوتبال شهرت یافته است.

سخن آخر

گروه تولیدی پوشاک و تجهیزات ورزشی اوراسیا با تولید و پخش بهترین پیراهن فوتبالی با تنوع بسیار در حال حاضر می‌تواند نیاز شما را بابت پیراهن ورزشی فوتبال تأمین نماید. پیراهن‌های ورزشی که این گروه تولید می‌کند از برندهای معتبر آدیداس، نایک و پوما است. شما می توانید بنا بر سلیقه و بر اساس خواسته و نیاز خود به تأمین پیراهن فوتبال مورد نظر خود بپردازید. در ضمن، گروه تولیدی اوراسیا به شما اطمینان خواهد داد که می توانید بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد.

راه‌های ارتباطی مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید با گروه اوراسیا تماس حاصل فرمایید. از جمله این راه‌ها میتوان به مراجعه به وب سایت گروه تولید اوراسیا است. در ضمن شما می توانید با مراجعه به وب سایت گروه اوراسیا از بخش تماس با ما، با کلیک بر روی گزینه‌های موجود در این بخش تحت عناوین واتساپ و تلگرام، در پیام‌رسان‌های مذکور پیغام خود را بگذارید.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *