نمایی از لباس و شورت ورزشی

خرید پیراهن و شورت فوتبالی ارزان قیمت دغدغه افراد بسیاری است. با این وجود باید در نظر داشت که پیراهن و شورت ورزشی تهیه شده با وجود قیمت ارزان، کیفیت لازم را نیز داشته باشد. به همین دلیل برای آشنایی بیشتر شما با کفیت‌های مختلف پیراهن و شورت فوتبالی در این نوشتار قصد داریم به بررسی انواع پیراهن و شورت فوتبالی از نظر هواداران و نیز بازیکنان فوتبال بپردازیم.

در ادامه با ما همراه باشید!!!!

پیراهن شورت

یک مدل لباس و شورت فوتبال

 

پیراهن و شورت ورزشی مخصوص هواداران

لباس‌های ورزشی فوتبال مخصوص هواداران دوخته می‌شود. از آنجا که هواداران فوتبال مانند بازیکنان فوتبال الزاماً دارای تناسب اندام نیستند، قواره آنها بزرگ در نظر گرفته می‌شود. بر روی این لباس‌های هواداران یک لوگو مختص به تیم مورد نظر آن‌ها وجود دارد که روی پیراهن آن‌ها دوخته می‌شود. بر اساس شکل لوگویی که بر روی این لباس‌ها وجود دارد و نیز نوع پارچه پیراهن و شورت ورزشی هواداران، می‌توان پیراهن و شورت ورزشی هواداران را از نظر کیفیت در سه دسته طبقه بندی کرد.

لباس ورزشی هواداران درجه یک

به پیراهن و شورت ورزشی که لوگوی آن و  جنس پارچه و دوخت آن مشابه نسخه اورجینال لباس بازیکنان فوتبال باشد به آن پیراهن و شورت ورزشی درجه یک گفته می‌شود. مسلم است که قیمت این مدل پیراهن و شورت ورزشی به نسبت پیراهن و شورت ورزشی درجه ۲ و ۳ بیشتر است. اما جای نگرانی نیست شما می‌توانید برای تهیه پیراهن و شورت ورزشی ارزان قیمت از این مدل به مجموعه تولیدی تجهیزات ورزشی اوراسیا مراجعه کنید.

لباس ورزشی هواداران درجه ۲

در این نوع پیراهن و شورت ورزشی پارچه همانند پیراهن و شورت ورزشی اورجینال است. تفاوت جدی این لباس فوتبالی با اصل لباس در آن است که لوگوی موجود در این نوع پیراهن و شورت ورزشی جزئیات لازم را ندارد. بنابراین با این توضیحات شما می‌توانید به راحتی پیراهن‌های درجه ۲ را تشخیص دهید.

اگر می‌خواهید پیراهن و شورت فوتبالی ارزان قیمت از این مدل را تهیه کنید می‌توانید به وب سایت اوراسیا مراجعه نمایید.

پیراهن و شورت ورزشی هواداران درجه ۳

در پیراهن و شورت ورزشی هواداران از نوع درجه 3، پارچه‌ای که برای آن استفاده شده است، اصل نمی‌باشد. همچنین لوگوی روی لباس آن نیز فاقد جزئیات است. این نوع لباس ورزشی نسبت به سایر گروه‌های ذکر شده در مقاله جزو پیراهن و شورت فوتبالی ارزان قیمت در بازار محسوب می شود. بنابراین جای هیچ نگرانی نیست و شما می‌توانید به راحتی آن را تهیه کنید و نگران هزینه آن نباشید. اکثر هواداران از این مدل استفاده می‌کنند که به نسبت سایر مدل‌ها ارزان‌تر و به صرفه‌تر می‌باشد.

لباس و شورت ورزشی

نمایی از لباس و شورت ورزشی

 

لباس پلیمری بازیکنان فوتبال

لباس‌ بازیکنان فوتبال از جنس پلیمر تهیه می‌شوند تا با جریان هوا مانع از عرق کردن و گرم شدن لباس شود. قواره  لباس‌ها به دلیل اینکه بازیکنان فوتبال از تناسب اندام مطلوبی برخوردار هستند، متناسب اندام آن‌ها تهیه شده است، بدین معنا که افرادی که شکم و پهلو دارند از پایین برایشان این لباس‌ها تنگ است. در ضمن انعطاف و لطافت پارچه نیز در این نوع لباس مدنظر قرار گرفته شده است. این نوع لباس‌های پلیمری بازیکنان فوتبال را می‌توان به سه دسته لباس پلیمری درجه 1، درجه ۲ و درجه ۳ تقسیم بندی کرد که در ادامه به تفصیل، آن‌ها را توضیح خواهیم داد.

لباس و شورت ورزشی

یک نمونه پیراهن و شورت بازیکنان فوتبال

 

لباس پلیمری بازیکنان فوتبال درجه ۱

در این  لباس قواره پارچه به درستی برش داده می شود به عبارتی گفته می‌شود که پارچه از جلو و عقب با طرح صحیحی برش می خورد.

لباس پلیمری بازیکنان فوتبال درجه ۲

در این نوع مدل از لباس پلیمری بازیکن فوتبال پارچه از عقب مشابه با لباس پلیمری فوتبال درجه یک می‌باشد. به عبارتی   پارچه از عقب به اشتباه برش خورده است و از جلو برش آن صحیح است.

لباس پلیمری بازیکن فوتبال درجه ۳

در این نوع مدل از لباس پارچه از جلو و عقب به اشتباه برش خورده است. بنابراین شما به راحتی می‌توانید تشخیص دهید که لباس پلیمری بازیکنان فوتبال در چه درجه‌ای است و هنگام خرید به نسبت درجه آن، پیراهن و شورت فوتبالی ارزان قیمت‌ تهیه کنید.

گروه تولیدی تجهیزات ورزشی اوراسیا

گروه تولیدی پوشاک و تجهیزات ورزشی اوراسیا یک نام آشنا برای خرید پیراهن و شورت فوتبالی ارزان قیمت‌ است. در حال حاضر این مجموعه می‌تواند پاسخگوی نیازهای متنوع شما در زمینه تجهیزات مختلف ورزشی فوتبال نظیر پیراهن و شورت ورزشی باشد. گروه تولیدی پیراهن و شورت ورزشی اوراسیا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده است و میزان رضایت مشتریان آن به میزان ۹۷ درصد بوده است. شما می‌توانید بنا بر سلیقه و بودجه مالی خود صاحب محصولاتی با بهترین کیفیت شوید. در ضمن، نگران قیمت محصول موردنظرتان نیز نباشید. گروه ورزشی اوراسیا به شما این اطمینان را می‌دهد که قیمت منصفانه‌ای را برای محصولات خود در نظر می گیرد.

راه‌های ارتباطی مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید با گروه اوراسیا تماس حاصل فرمایید. از جمله این ارتباطات می توان به مراجعه به وب سایت گروه تولید اوراسیا اشاره کرد. در ضمن، شما می توانید محصولات خود را از طریق این وب سایت به طور اختصاصی سفارش دهید تا برای شما تهیه شوند. بنابراین هیچ محدودیتی برای تولید کالای مورد نظر شما وجود ندارد.

بیشتر محصولات تولیدی مجموعه اوراسیا در وب سایت به نمایش گذاشته می شوند. این مجموعه از سه برند مشهور آدیداس، نایک و پوما؛ اکثر محصولات خود را طراحی، تهیه و به فروش می رساند.اوراسیا آماده همکاری با ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف کشور است و محدودیتی از هیچ منظر برای همکاری با آن‌ها ندارد.

 

سؤالات متداول

  • جنس پیراهن و شورت ورزشی از چه نوعی باشد، رضایت بازیکنان فوتبال را در پی خواهد داشت؟ جنس لباس بازیکنان فوتبال از مواد پلیمری نظیر پلی استر است. چنانچه جنس لباس بازیکنان فوتبال از الیاف مصنوعی تهیه شده باشد، به مرور زمان بر سلامت قلب آن‌ها اثر منفی می‌گذارد. از سوی دیگر اگر الیاف لباس ورزشی آنها، از جنس پنبه باشد نیز منجر به جذب عرق بازیکنان و سنگینی لباس آن‌ها می‌شود. بنابراین بهترین گزینه استفاده از تکنولوژی برای حل مشکل بازیکنان است که تاکنون راه حل گفته شده، بهترین راه حل برای افزایش رضایت بازیکنان فوتبال بوده است.
  • چرا باید پیراهن و شورت فوتبالیست‌ها از نوع مواد پلیمری خاص تهیه شود؟ پیراهن و شورت فوتبالی بازیکنان فوتبال باید در کل مدت زمان بازی به صورت خنک و خشک باقی بماند تا آن‌ها بتوانند به راحتی به بازی خود در طول ۹۰ دقیقه فوتبال ادامه دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *