تولیدی پیراهن شورت فوتبال ارزان به اشکال مختلف، از جمله به صورت ست، این لباس ها در طرح های مختلف و با قیمت بسیار مناسب در کشور تولید می‌نماید. از بهترین انواع پارچه برای تولید طرح های متنوع این محصول استفاده می‌شود. خریداران می‌توانند با ارتباط مستقیم با تولیدی بزرگ ست لباس ورزشی و فوتبالی ارزان، نسبت به استعلام قیمت آن اقدام کنند و به صورت عمده سفارش خود را برای هر نقطه از کشور اعلام نمایند.

 

 پیراهن شورت فوتبال

پیراهن شورت فوتبال اعلا چه مشخصاتی دارد؟

لباس فوتبالی و ورزشی که شامل پیراهن شورت می‌شود، باید ویژگی های خوب و مرغوبی داشته باشد. از این ویژگی ها می‌توان به حالت کششی بالا، کیفیت و جنس خوب آن اشاره کرد. همچنین جنس آن باید به گونه‌ای باشد که عرق بدن را بتواند به خوبی جذب کند و اجازه دهد که هوای خنک وارد لباس شود.

امروزه در تمامی فروشگاه ها، مراکز و نمایندگی های عرضه و پخش لباس و کفش های ورزشی، این شورت ها وجود دارند و می توان به اندازه ی دلخواه آن را خریداری کرد. خرید شورت فوتبالی برای علاقمندان به فوتبال، امری ضروری است و از ملزومات می‌باشد و باید آن را به همراه داشت.

جهت خرید این لباس ورزشی باید دقت بسیاری به کیفیت و جنس آن داشت. تمامی شورت های عرضه شده در این سایت از نوع مردانه، با بهترین کیفیت و تضمین به فروش خواهند رسید. اگر لباس های ورزشی دیگری نیز نیاز دارید، می‌توانید از این سایت دیدن کنید.

 

مشخصات و ویژگی های یک پیراهن شورت ورزشی:

  1. باید راحت باشد.
  2. باید در سایز مناسب باشد.
  3. باکیفیت باشد.
  4. جلوگیری کننده از بوی بد باشد.
  5. حفاظت بدن در برابر اشعه ها

 

پیراهن شورت فوتبال اعلا

فروشگاه  ارزان قیمت

فروشگاه عرضه کننده پیراهن شورت فوتبال، با فروش لباس فوتبال و انواع آن، سلیقه تمامی مشتریان را در نظر دارد. به همین دلیل رنگ بندی و مدل‌ های این پوشاک به شدت متنوع و جذاب می‌باشد. خریداران به آسانی می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت غیر حضوری سفارش دهند. تمامی این محصولات با قیمت های مناسب و رقابتی به بازار عرضه می‌‌شود. بنابراین، مشتریان در هنگام خرید محصولات قیمت مناسب تری را می‌پردازند.

در این فروشگاه، عرضه لباس فوتبالی و ورزشی و تاپ شلوارک ورزشی با روش های مختلف صورت می‌گیرد. در فروش جینی، هزینه ها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند و مشتری می‌تواند با کمترین بودجه، خرید خود را انجام دهد.

 

قیمت لباس فوتبال بستگی به جنس پارچه های استفاده شده در دوخت لباس، طراحی هر یک از لباس ها و سایز‌ های آن دارد. مشتری به راحتی می‌تواند انواع لباس ورزشی را با قیمت های مناسب به صورت کاملا مستقیم و بی واسطه سفارش دهد.

 

 پیراهن شورت فوتبال

 

 

 انتخابی مناسب برای بازیکنان فوتبال

پیراهن شورت فوتبال یکی از انواع ست های ورزشی است که دوستداران فوتبال می توانند آن را خریداری کنند و از بازی کردن با آن لذت ببرند. همانطور که تا به اینجای این مقاله در مورد خرید ست ورزشی و جزئیات بهترین پیراهن شورت فوتبال صحبت کردیم، اگر این لباس ها بتوانند به صورت مناسب خریداری شوند؛ قطعا به شما جهت داشتن یک ورزش منظم و اصولی کمک می کنند.

کیفیت بسیار حائز اهمیت است. شما باید در هنگام پوشیدن پیراهن و شورت فوتبالی احساس راحتی داشته باشید. در غیر این صورت نمی توانید در زمین فوتبال، خوب بازی کنید. بنابراین، افرادی که به دنبال خرید ست ورزشی مناسب برای ورزش کردن در زمینه فوتبال هستند، باید حتما اقدام به خرید پیراهن شورت فوتبال مناسب کنند.

در نظر داشته باشید که قیمت خرید ست ورزشی برای فوتبال بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود. اما موردی که نباید هرگز آن را فراموش کنید، بحث کیفیت این ست هاست. هر چقدر کیفیت ست های ورزشی بالاتر باشد، می توان طی مدت زمان بیشتری از این پیراهن ها و شورت های ورزشی استفاده کرد.

پیراهن شورت

 

انواع پیراهن و شورت فوتبال

در حال حاضر، پیراهن و شورت های فوتبال موجود در بازار با تنوع بسیار بالایی تولید می شوند. به همین خاطر است که نمی توان بدون در نظر گرفتن انواع این لباس ها، اقدام به خرید این محصولات کرد. به طور کلی، از نظر نوع ظاهر و ترکیب رنگ، به چندین دسته مختلف تقسیم بندی می شوند که هر کدام دارای کارایی خاصی می باشند. انتخاب بهترین پیراهن و شورت فوتبال به سلیقه شما بستگی دارد.

اما اگر به دنبال این هستید که از پیراهن و شورت فوتبال به عنوان یک ست ورزشی ساده استفاده کنید، بهتر است که اقدام به خرید ساده کنید. اما در صورتی که به یک تیم علاقه خاصی دارید، می توانید اقدام به خرید این لباس ها به صورت تیمی کنید.

در حال حاضر، تولید کنندگان مختلف ست های ورزشی، اقدام به تولید ست های ورزشی با تنوع بسیار زیادی کرده اند. بنابراین، می توان شورت و پیراهن فوتبال را نیز با تنوع بالایی خریداری کرد. با توجه به اینکه بسیاری از دوستداران فوتبال علاقه زیادی به خرید پیراهن و شورت فوتبال با آرم تیم های مختلف دارند. حال حاضر این شورت و فوتبال ها با تنوع بالایی طراحی و تولید می شوند. در این صورت هر یک از افراد می توانند بر حسب سلیقه خودشان، هر کدام از این ست های ورزشی را خریداری کنند.

خرید بهترین ست ورزشی برای بازیکنان فوتبال

در صورتی که به عنوان مربی تیم قصد خرید ست ورزشی برای بازیکنان فوتبال را دارید، می توانید اقدام به خرید بهترین ست ورزشی برای این بازیکنان کنید. به طور کلی، ست های ورزشی که برای یک تیم خریداری می شوند، باید تا حد ممکن یک شکل باشند. بنابراین، درج شماره و انتخاب طرح اختصاصی برای هر تیم بسیار حائز اهمیت است.

در صورتی که به دنبال خرید ست ورزشی اختصاصی برای بازیکنان فوتبال هستید، ابتدا می بایست که رنگ مورد علاقه خود و بازیکنان خود را انتخاب کنید. سپس، در صورت نیاز می توانید با درج نام تیم و یا حتی طرح اختصاصی روی ست ورزشی، این ست های ورزشی را به صورت اختصاصی خریداری کنید.

اوراسیا اسپرت به عنوان تولید کننده به شما کمک می کند تا بتوانید برای هر تیم، یک ست ورزشی خاص خریداری کنید. بنابراین، اگر قصد خرید ست ورزشی و یا سفارش آن برای بازیکنان فوتبال را دارید، کافیست که با این مجموعه در ارتباط باشید. در این صورت با خیالی راحت اقدام به خرید ست های ورزشی با کیفیت و با جنس بسیار مرغوب خواهید کرد.

پیراهن شورت فوتبال

خرید پیراهن و شورت پسرانه

پیراهن و شورت پسرانه فوتبالی، یکی از انواع محصولات پرفروش در کشور ایران است. چرا که بسیاری از پسران علاقه زیادی به فوتبال و فوتبال بازی کردن دارند. بنابراین، انتخاب بهترین پیراهن و شورت پسرانه برای این افراد اهمیت بسیار زیادی دارد. برای خرید پیراهن و شورت فوتبالی پسرانه، باید به کیفیت آن ها توجه بیشتری داشته باشید. چون به هر حال تحرک و فعالیت پسران بسیار زیاد است.

در صورتی که جنس پیراهن و شورت مناسب نباشد، احتمالا شاهد بو گرفتن آن ها پس از فعالیت پسران خواهید بود. به همین خاطر، حتما در هنگام خرید پیراهن شورت فوتبال پسرانه به کیفیت و رنگ بندی این محصولات توجه داشته باشید. پیراهن و شورت های سفید، از جمله محبوب ترین انواع مدل های این لباس ها محسوب می شوند.

خرید پیراهن و شورت مردانه برای فوتبال

پیراهن و شورت مردانه با سایز بندی کوچک تا بزرگ، در فروشگاه های مختلفی به فروش می رود. این پیراهن و شورت ها می توانند کاربردهای بسیار زیادی برای آقایان داشته باشند. از طرفی چون بحث سایزبندی برای آقایان وجود دارد، لازم است که در هنگام خرید پیراهن و شورت مردانه فوتبالی، به سایز آن ها توجه داشته باشید.

رنگ بندی متنوع پیراهن شورت های مردانه به شما این امکان را می دهد تا بر اساس سلیقه خودتان اقدام به خرید هر کدام از آن ها کنید. به خصوص اگر نیاز به خرید ست های تیمی پیراهن و شورت داشته باشید، خرید این لباس های ورزشی با ترکیب رنگ خاص و کیفیت بالا، اهمیت زیادی پیدا می کند.

ست فوتبالی

قیمت خرید پیراهن شورت فوتبال چقدر است؟

متاسفانه با توجه به بالا رفتن قیمت های خرید پارچه، قیمت دوخت پیراهن شورت فوتبال نیز افزایش پیدا کرده است. با این حال مجموعه های مختلفی وجود دارند که در حوزه فروش  با قیمت ارزان فعالیت می کنند. خرید این لباس های ورزشی با قیمت ارزان، هیچ مشکلی ندارد؛ اما به هر حال باید به این موضوع توجه داشته باشید که کیفیت ست های ورزشی چقدر است؟

هرگز بدون در نظر گرفتن کیفیت پیراهن شورت فوتبال، اقدام به خرید آن ها با قیمت ارزان نکنید. شاید بتوانید در همان ابتدا در هزینه های خودتان جهت خرید پیراهن شورت فوتبال صرفه جویی کنید، اما قطعا پس از گذشت زمان، ممکن است که نیاز به خرید مجدد این لباس های ورزشی مردانه داشته باشید.

بنابراین، اولین عاملی که روی قیمت پیراهن شورت فوتبال تاثیر می گذارد، بحث کیفیت است. هر چقدر کیفیت لباس بالاتر باشد، قیمت خرید پیراهن و شورت فوتبال نیز افزایش پیدا می کند. در حال حاضر، با توجه به اینکه پارچه های باکیفیتی برای دوخت پیراهن و شورت فوتبال وجود دارند، می توان این ست های ورزشی را با کیفیت بالایی خریداری کرد. فقط لازم است که بهترین فروشنده و تولید کننده را برای خرید پیراهن و شورت فوتبال انتخاب کنید.

پیراهن شورت

اوراسیا اسپرت و فروش انواع ست های ورزشی باکیفیت

ست های ورزشی از جمله لباس های پرفروش در کشور ایران محسوب می شوند که با کیفیت ها و رنگ بندی های مختلفی قابل خریداری اند. در حال حاضر، امکان خرید انواع ست های ورزشی باکیفیت از طریق اوراسیا اسپرت برای شما فراهم شده است.

در صورتی که به دنبال پیراهن شورت فوتبال مردانه هستید، کافیست که انواع ست های ورزشی مناسب فوتبال این مجموعه را بررسی کنید. شما می توانید با ثبت سفارش، هر تعداد  که نیاز دارید را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. کیفیت پیراهن و شورت های فوتبالی اوراسیا اسپرت آنقدر بالاست که می توان با خیالی آسوده اقدام به خرید این ست های ورزشی کرد و از آن ها استفاده نمود.

44 دیدگاه

  • بهترین و عالی‌ترین پیراهن و شورت ورزشی از لحاظ جنس و رنگ و دوخت که بسیار راحت و با کیفیت است و از بوی بد بدن شما جلوگیری میکند. با اطمینان از مجموعه پوشاک اوراسیا خرید کنید.

  • سلام و عرض ادب خدمات شما و مدیران سایت لطفاً در مورد جنس الیاف بکار رفته در پارچه اطلاعات بیشتری بفرستید تشکر 💐💐

  • با سلام اگر جنس پارچه رو میگفتین خیلی بهتر بود و امکانش هست برای سفارش و چاپ خودمون طرح بفرستیم و چند روزه آماده میشه!؟

    • سلام خانم سجادیان
      وقت شما بخیر
      فرم مربوط در سایت رو کامل کنید تا شما رو راهنمایی کنیم.

  • یکی ار فاکتور های مهم در هنگام خرید لباس های ورزشی کیفیت جنس و رنگ اون ها هست.
    به نظر من لباس ورزشی بهتره ترجیحا از نوع مرغوب خریداری بشه تا به دلیل تعریق بوی نامناسب نگیره و همچنین حساسیت های پوستی برای شخص استفاده کننده ایجاد نکنه. البته قطعا قیمت این نوع لباس ها نسبت به جنس هایی با کیفیت معمولی بالاتر هست و لی ارزش اینکه بیشتر براش هزینه بشه را دارد.

  • باسلام و وقت بخیر ، به نظرم مهمترین نکته ای که در خرید پیراهن شورت فوتبالی باید در نظر گرفت همین نکته ای هست که در این مطلب بهش اشاره کردید که جنسش خوب باشه و عرق رو جذب کند و از ایجاد بوی بد جلوگیری کنه

    • سلام هادی عزیز
      وقت بخیر
      اطلاعات خود را درسایت وارد کنید تا لیست کامل محصولات را دراختیار شما بگزاریم.

  • با سلام
    هر کار و فعالیتی لباس مخصوص به خود را می پذیره ورزش هم همینطور هست حال ورزشی مثل فوتبال یه تحرک بالایی داره و تعرق در بدن بیشتر میشه نیاز به لباسی مخصوص و یا جنس مرغوب و عرق گیر هست چیزی بنده در سایت شما دیدم رنگ بندی و طرح زیبا بود
    موفق باشید❤

  • سلام
    عصرتون بخیر
    بدن انسان هنگام ورزش به دلیل فعالیت سنگین دچار غرق می شود.‌پس باید از لباس ورزشی با کیفیت و جنس معقولی داشته باشد استفاده شود. به طوری که عرق بدن را جذب کند و کاملا راحت باشد.
    تشکر از شما که شرایطی را فراهم کردید ورزشکاران بتوانند لباس ورزشی خود را به صورت آنلاین و بدون واسطه با قیمت مناسب خریداری کنند.

  • سلام وقت بخیر مرسی از سایت خوبتون من برای پسرم دنبال یه لباس فوتبالی خوب بودم که هم جنسش خوب باشه و هم اینکه تنوع رنگ و مدلش بالا باشه مرسی از سایت خوبتون

  • سلام خسته نباشید
    آیا لباس های ورزشی شما که قیمت ارزان تری دارد، کیفیت لازم رو هم دارد یا نه؟
    آیا این لباس ورزشی ها اگر ورزشکار عرق کند چسبدنگی اش را دارد یا نه؟

    • سلام رامین عزیز
      وقت شما بخیر
      لباس های ورزشی شرکت ما از بهترین جنس تهیه و تولید می شوند. ما با ارسال نمونه کیفیت کالای خود را تضمین می دهیم.

  • سلام وقت بخیر از سایت شما خرید کردم و بسیار راضی بودم توصیه میکنم اگه قصد خری دارید دودلی رو بزارید کنار خرید کنید

  • باسلام وقتتون بخیر
    من مغازه دار هستم و میخواهم به صورت عمده خرید کنم ولی قبلش سوال داشتم
    جنسشون از چیه ؟بوی عرق میده یا خیر؟

    • سلام جناب اقای مراد اسکندری عزیز
      شما میتوانید از طریق شماره موجود درسایت با همکاران ما ارتباط بگیرید، همکارن ما پاسخگو سوال شما عزیزان هستند

  • با سلام
    من از طرفداران رشته ورزشی فوتبال هستم از شما خرید کردم و خیلی راضی هستم.هم جنسش خوبه هم قیمتش

  • سلام‌ وعرض‌ خسته‌ نباشیدبه‌ مجموعه‌ تولیدی‌ لباس‌ ورزشی‌ اوراسیاسوالی‌ داشتم‌ خدمت‌ شما ماتیم‌ فوتسال‌ داریم‌ میخواستم‌ بدونم‌ آیاشمارولباسهایی‌ که‌ تولیدمیکنیدمیتونیدهرنوشته‌ وتبلیغی‌ باهرچاپی‌ مثلا‌ اسم‌ وفامیل‌ وشماره‌ ولوگوی‌ باشگاه‌ باچاپ‌ شابلون‌ بزنید

    • با سلام
      لطفا فرم مشاوره را در سایت تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  • سلام به مشتریهای عزیزاین نوع پارچه اش باکیفیت کاملا بالا وبی نظیر ضدعرق کردن وهیچ بویی نمیگیره حتی به مدت طولانی ورزش کردن چون این نوع پارچه بابهترین کیفیت که دارد ضدعرق میبیاشد

  • سلام وقتتون بخیر
    خدا قوت میگم.از گروه شما خرید پیراهن و شورت ورزشی داشتیم. برای تیم فوتبالمان.جنس هاتون خیلی خوب و مرگ ندارن.
    با صرفه است .
    پایدار باشید.

  • سلام
    این محصول نسبت به محصولات دیگرقیمت مناسبی دارم چون من خریدداشتم وازجاهای دیگرهم قیمت گرفتم واین محصول قیمتی مناسبی دارن

  • باسلام خدمت شما دوستان عزیز مجموعه اوراسیا، وقت بخیر، ورزش فوتبال مورد علاقه اکثر پسرهای ایرانی است از کودکان گرفته تا بزرگسالان، پوشیدن لباس ورزشی خوب که عرق بدنشون رو بگیره و لطیف باشه و الیاف مناسب و سازگار با پوست بدن داشته باشه خیلی ضروری می باشد،هر تیمی که بازی می کنن یک لباس داره و معمولا برای اینکه لباسها ارزون باشه،مسئولین باشگاه ها با کیفیت خرید نمی کنن،این یکی از مشکلات هر سال تابستان من با پسرم هست ولی متأسفانه باشگاه‌ های ورزش فوتبال بهش اهمیتی نمی دن،ممنونم از اطلاعات کامل و جامع سایت

  • همه سایزی دارید من برای بچهای باشگاهم میخوام سفارش بدم در رنج سنی ده سال ۱۲ سال هستند در این اندازه هم دارید

  • سلام خدمت مجموعه خوب اوراسیا. برای سفارشات تکی هم ارسال به شهرستان دارین؟ اگه دارین ممنون میشم شرایط ارسال بگین. تشکر

    • سلام اقای مولای
      در خصوص سوالتون با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید همکاران ما پاسخگو سوالات شما عزیزان هستند

  • برای تیم عالیه من سفارش دادم به موقع دستم رسید کیفیت خوبی دارن دوامشون خوبه رنگشونم که نمیره تا حالا که موردی نداشتن و استفاده میشن ممنون از ارسالتون

  • سلام عليكم من از اين لباس ورزشي براي پسرم گرفتم عالي بود و براي تيم ورزش مدرسه هم توصيه كردم بخرند

  • با سلام و درود فراوان
    مدل های لباس ورزشیتون مشاهده شد واقعا تنوع کالا زیاد بود و عالی.
    برای یک تیم کامل باید سایز بفرستیم ایا؟
    و اینکه چند روزه میرسه ب دستم؟

  • سلام وقت به خیر
    ممنون از زحماتی که میکشین. یه سوال دارم از خدمتتون
    آیا خرید عمده هم میشه کرد از شما؟ تخفیف هم دارین تو خرید عمده؟

    • سلام جناب ربیعی بزرگوار
      برای اطلاع از قیمت با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید همکاران ما پاسخگو سوالات شما عزیزان هستند

    • سلام جناب محمدی عزیز
      برای اطلاع از قیمت با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید همکاران ما پاسخگو سوالات شما عزیزان هستند

  • یکی از مهمترین ویژگی های پیراهن و شورت ورزشی راحت بودن آن است ، همچنین باید مانع از ایجاد بوی زیاد در بدن بشود.
    در این سایت طرح های زیبایی از پیراهن ورزشی مشاهده کردم ، توصیه میکنم از محصولات این سایت خرید بکنید .

  • سلام و عرض ادب جنس لباس ورزشی خیلی مهمه که بدن بونگیره موندگاریش بالا باشه کشی و باکیفیت باشه رنگ پس نده موقع شستشو ممنون میشم بگین چطوربایدسفارش بدم؟

    • سلام جناب ترابی عزیز
      برای ثبت سفارشون لطفا فرم موجود در سایت را پر کنید همکاران ما در اولین فرصت با شما ارتباط خواهند گرفت

  • سلام جنس لباس ورزشی خیلی مهمه چون برخی لباس ها باعث تعریق بیشتر میشه و همین موضوع باعث ایجاد بوی خیلی بدی از عرق میشه لطفا بفرمایید جنس البسه چیه

    • سلام خانم موسوی عزیز
      برای پاسخ سوالتون لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *