پیراهن ورزشی

 

پیراهن و شورت ورزشی فوتبال که در دسترس قرار دارند، از کیفیت های متنوعی برخوردار هستند. قیمت پیراهن و شورت ورزشی فوتبال متنوع می باشد .به طور کلی پیراهن و شورت ورزشی دارای دو نوع هواداری و پلیری می باشد، هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی هستند. پیراهن و شورت ورزشی فوتبال با استفاده از تکنولوژی و دستگاه‌ های مجهز طراحی می شوند. به دلیل برخورداری از کیفیت های مختلف، افراد با هر بودجه قادر به خرید این محصول هستند.

رقابت شدید در میان شرکت های تولید کننده سبب ارتقاء سطح کیفی این محصولات می شود . برند اوراسیا جهت تحکیم جایگاه خود در بازار و جلب رضایت مشتریان بهترین نوع پیراهن و شورت ورزشی فوتبال را تولید کرده است. استقرار نظام مدیریت کیفیت جامع، تاثیر بسیار زیادی در افزایش کیفیت این نوع لباس ورزشی دارد. این لباس های ورزشی پس از انجام فعالیت های تحقیقی و با هدف نوآوری طراحی شده‌ اند. طراحی این نوع لباس ها کاملاً استاندارد می باشد، فرد احساس راحتی در هنگام پوشیدن آن نیز می کند. رعایت اصول استاندارد در هنگام طراحی و برش پیراهن و شورت ورزشی فوتبال  سبب تناسب لباس با اندام فرد ورزشکار می شود. قیمت پیراهن و شورت ورزشی فوتبال بر اساس فاکتورهای مختلف و پارامترهای متفاوتی تعیین می شود.

پیراهن ورزشی

انواع پیراهن و شورت ورزشی فوتبال

پیراهن و شورت ورزشی فوتبال باید برای ورزش کاملا مناسب باشند. اگر شما قصد شروع ورزش خاص مانند فوتبال را دارید، باید بدانید که اولین قدم انتخاب یک لباس ورزشی استاندارد با برند شناخته شده می باشد. پیراهن و شورت ورزشی فوتبال بچه گانه و پیراهن و شورت ورزشی بزرگسال دو نوع اصلی لباس ورزشی محسوب می شوند. به علت برخورداری از سایزبندی استاندارد و طراحی مناسب قابلیت استفاده برای افراد در هر گروه سنی را از دارا هستند. افرادی که به صورت حرفه‌ ای و مرتب فوتبال بازی می کنند و تمرینات ورزشی انجام می دهند، باید یک لباس ورزشی حرفه‌ ای را انتخاب نمایند.

شاید این مسئله برای شما تعجب برانگیز باشد که بهترین انگیزه برای شروع ورزش فوتبال، انتخاب یک لباس ورزشی مناسب است. پیراهن و شورت ورزشی به دلیل برخورداری از جنس مناسب از خسته شدن زودهنگام فرد، در زمان انجام فعالیت های ورزشی پیشگیری می نماید. این نوع لباس ورزشی علاوه بر راحتی بالایی که برای فرد ایجاد می کند، سبب زیباتر نشان دادن اندام شما می شود. طرح ها و مدل های متنوع و تفاوت در قیمت پیراهن و شورت ورزشی فوتبال، ممکن است در زمان انتخاب و خرید اندکی شما را گیج نماید. در ادامه با مطالعه مشخصات بهترین نوع لباس ورزشی، قادر به انتخاب لباس مناسب خواهید بود.

قیمت پیراهن و شورت ورزشی فوتبال

 

مشخصات ست ورزشی فوتبال بچه گانه

پیراهن و شورت ورزشی فوتبال بچه گانه از پارچه هایی تولید می شوند که مناسب برای فعالیت‌ های پر جنب و جوش مانند فوتبال هستند. کودکان به دلیل دارا بودن پوست حساس باید لباس ورزشی را انتخاب کنند که از جنس نخ پنبه باشد. لباس ورزشی پنبه ای موجب جذب بهتر عرق در زمان انجام تمرینات و فعالیت‌ های ورزشی خواهند شد و به سادگی عرق را جذب می نمایند. این نوع لباس ها به علت داشتن جنس مناسب، از عرق سوز شدن و قرمز شدن پوست بدن در قسمت هایی مانند کشاله ران و زیر بغل پیشگیری می نمایند.

  • برخورداری از قابلیت جذب عرق
  • مقاومت بالا در برابر پارگی ناشی از افتادن بر روی زمین چمن
  • قابلیت تنفس پذیری و انتقال هوای گرم به بیرون از لباس
  • برخورداری از قدرت کشسانی بالا و پوشیدن آسان آن
  • دارا بودن وزن سبک و عدم ایجاد احساس راحتی در بدن
  • خشک و خنک ماندن لباس ورزشی در هنگام انجام تمرینات و در حین بازیپیراهن ورزشی

 

کاربرد پیراهن و شورت ورزشی فوتبال

پیراهن و شورت ورزشی فوتبال دارای کارایی و کاربرد زیادی هستند. امروزه بسیاری از افراد جامعه علاقه مند به انجام فعالیت ورزشی مانند فوتبال هستند. برخی از افراد به صورت حرفه‌ ای این ورزش را دنبال می کنند، در زمان خرید به کیفیت لباس توجه ویژه‌ ای دارند. لباس فوتبالیست ها برای فرد فوتبالیست و طرفداران آن بسیار حائز اهمیت می باشد. امروزه تیم های محلی و حتی برخی از افرادی که برای گذراندن اوقات فراغت خود، ورزش فوتبال را انجام می دهند، لباس خاصی را برای خود طراحی کرده اند.

خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد پیراهن و شورت ورزشی فوتبال بچه گانه و بزرگسال به گونه‌ ای بوده که انجام تمرین های طولانی را قابل تحمل می سازد. پیراهن و شورت ورزشی بچه گانه از رنگ های متنوع برخوردار است. باشگاه های ورزشی اقدام به طراحی و سفارشی سازی پیراهن و شورت ورزشی نموده اند. آمارها نشان می‌ دهند که در میان تمامی رنگ های لباس ورزشی، رنگ های قرمز، آبی و سفید بیشترین میزان استفاده را دارند.

قیمت پیراهن و شورت ورزشی فوتبال

راهنمای خرید بهترین پیراهن و شورت ورزشی

پیراهن و شورت ورزشی فوتبال، اگر از ویژگی‌ های منحصر به فردی برخوردار باشد، قابلیت استفاده برای سال های متوالی را دارد. در ادامه برخی از نکات حائز اهمیت در زمان انتخاب و خرید بهترین پیراهن و شورت ورزشی را برایتان شرح می دهیم.

  • تهویه لباس فوتبال:

لباس ورزشی مجهز به سوراخ های ریزی بر روی پارچه خود هستند. در نتیجه امکان انتقال گرمای بدن و جابجایی هوا وجود دارد. در زمان انتخاب به بافت پارچه مورد استفاده دقت نمایید. لباس ورزشی با پارچه ای را انتخاب کنید که از بافت سوزنی برخوردار باشد.

  • وزن لباس ورزشی

پیراهن و شورت ورزشی فوتبال علاوه بر مقاومت و کیفیت بالا، باید از وزن سبک و راحتی برخوردار باشد. در زمان دویدن و انجام تمرینات ورزشی بدن ورزشکار عرق می کند، این لباس قابلیت جذب عرق را دارد.

  • اندازه لباس ورزشی

لباس ورزشی باید دارای سایز متناسب با استایل و اندام فرد باشد. از انتخاب لباس های تنگ و یا گشاد خودداری کنید، زیرا لباس تنگ سبب تحت فشار قرار دادن بدن ورزشکار می شود. لباس‌های  گشاد موجب اختلال در فعالیت های فرد خواهد شد.

  • قیمت پیراهن و شورت ورزشی فوتبال

قیمت پیراهن و شورت ورزشی فوتبال از جمله عواملی است که در میزان فروش این محصول نقش مهمی را ایفا می نماید. قیمت پیراهن و شورت ورزشی فوتبال بچه گانه به گونه‌ ای تعیین می شود که ضامن بقای شرکت و دوام حضور آن در بازار است.

پیراهن ورزشی

سخن آخر

شما مشتریان و متقاضیان از طریق شرکت تولید کننده قادر به ثبت سفارشات خود به صورت مستقیم هستید. برند اوراسیا محصولات خود را مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به دست قاضیان و خریداران عمده می رساند. کارشناسانی که در این مجموعه فعالیت گسترده دارند، راهنمایی های لازم را در این حوزه در اختیار شما قرار می دهند.

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *