پیراهن فوتبال

 

امروزه که موج هیجان ورزش، بیش از هر زمان دیگری دنیا را فرامی گیرد. عرضه فروشگاه پیراهن و شورت فوتبال و وسایل ورزشی به یک صنعت بی بدیل تبدیل می شود. این حقیقت غیر قابل انکار می باشد که هواداران یک تیم ورزشی، با پوشیدن لباس باشگاهی تیم مورد علاقه شان هیجان و شعفی وصف ناشدنی را تجربه می کنند. این هیجانات با توجه به این که فوتبال پر طرفداران ترین ورزش در دنیا به حساب می آید، بیشتر و ملموس تر می شود.

در همین راستا وجود یک فروشگاه پیراهن و شورت فوتبال، که انواع و اقسام مدل های البسه فوتبالی را داشته باشد، برای هواداران فوتبال طرب انگیز خواهد! نظر به افزایش آنلاین شاپ ها و فروشگاه های فروش لوازم ورزشی، یافتن مجموعه ای که این محصولات را به صورت اورجینال و اصل عرضه کند، کار سخت و دشواری می شود. خبر خوب این است که مجموعه اوراسیا به عنوان فروشگاه پیراهن و شورت فوتبال به صورت اورجینال، هرگونه نیاز شما در این راستا را مرتفع خواهد کرد.

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که ویژگی یک فروشگاه پیراهن و شورت فوتبال معتبر یا کلا ویژگی یک ست فوتبالی اورجینال چیست که در ادامه به تشریح آن می پردازیم.

عرضه انواع لباس فوتبالی

جنس پارچه، اولین شرط اعتبار محصولات یک فروشگاه پیراهن و شورت فوتبال

نکته ی بسیار مهم در مورد فروش محصولات ورزشی، جنس متریال و پارچه ای است که از آن در دوخت البسه استفاده می شود. شاید محصولات فیکی که توسط عرضه کنندگان نامعتبر به فروش می رسند را دیده باشید. اساس همه پارچه های آن ها پلاستیک می باشد. استفاده از این دست البسه ها، عوارض بسیار زیادی دارند که تا مدت ها دامن گیر شما خواهند بود.

استفاده از البسه های بر پایه بافت پلاستیکی، پس از چند بار ورزش کردن با آن ها، قسمت های ظریف پوست شما را تحت تاثیر قرار داده و پس از التهاب، دچار زخم و سوختگی خواهند کرد. از طرفی دیگر با توجه به جنسیتی که دارند، تعریق را افزایش خواهند داد. در نتیجه با توجه به این که در ذات خود پنبه ندارند، توانایی جذب نداشته و بدن شما را خیس و نمناک نگه می دارند.

بهترین راه برای دوری از این گونه مسائل و داشتن خریدی مطمئن، رجوع به یک فروشگاه پیراهن و شورت فوتبال مطمئن همچون اوراسیا می باشد. تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه، از معتبر ترین نساجی های این کشور تهیه می شوند. همچنین در تراکم بافت پارچه لباس ها، با کیفیت ترین پنبه به کار می رود. همچنین علاوه بر خرید مطمئن از این مجموعه، می توانید از مزایای دیگری که وب سایت اوراسیا در اختیار شما می گذارد، بهره مند شوید.

 لباس فوتبالی

چاپ با کیفیت و رنگ پردازی اصولی

شاید به جرات بتوان گفت مهم ترین هدفی که هواداران فوتبال در خرید لباس های ورزشی تیم مورد علاقه خود دارند. رنگ مخصوص و لوگو باشگاه خواهد بود. حال در نظر بگیرید لباسی را از یک فروشگاه پیراهن و شورت فوتبال نامعتبر تهیه می کنید، که نه تناژ رنگ صحیحی برای نشان دادن رنگ باشگاه دارد و نه چاپ با کیفیتی نشان دادن لوگوی تیم!

بسیاری از کارگاه های تولید لباس، برای کاهش هزینه های خود و همچنین عرضه ارزان قیمت، از پارچه های خامی که توسط دستگاه ها رنگ می شوند، استفاده می کنند. این دسته از پارچه ها پس از چندبار شستشو، علاوه بر این که رنگ خود را از دست می دهند، بلکه ممکن است رنگ خود را به قسمت های دیگری از لباس بدهند که پس از خشک شدن متوجه خواهید شد که این لباس دیگر قابل استفاده نیست!

در کمپانی های بزرگ تولید لباس های ورزشی، اگر لباس مورد نظر دو یا چند رنگ باشد، حتما از ترکیب پارچه های تک رنگ در کنار یکدیگر استفاده می شود. برای چاپ لوگو، شماره یا شعار تبلیغاتی از پرینترهای مخصوص و تکامل یافته حک کننده روی لباس استفاده می شود. این دسته از لباس ها هیچ گونه تغییر حالتی بعد از شستشو نداشته و حالت خود را حفظ خواهند کرد. البته که این دسته از لباس ها دارای قیمتی بالاتر از لباس های روتین بازار خواهند بود. اما برای آن دسته از ورزشکاران و ورزش دوستان که به دنبال پوشش های اورجینال ورزشی هستند، بهترین گزینه خواهد بود.

پیراهن فوتبال

 

طراحی و دوخت ویژه فوتبال

یکی از مواردی دیگر که می توان با اتکا به آن به اصالت فروشگاه پیراهن و شورت فوتبال و کیفیت منحصر به فرد محصول پی برد. این است که این دسته از لباس های اورجینال کاملا در جهت بازی فوتبال طراحی و دوخته شده اند. یکی از خصائص لباس های فوتبالی است این است که از الاستیسیته و حالت کشسانی کافی برخوردارند.

حالت کشسان لباس به فوتبالیست قدرت مانور بیشتری را می دهد، بدون این که عضلات یا پوست بدن او تحت فشار قرار گیرد. لباس هایی که حالت ارتجاعی ندارند، دارای طول عمر بسیار پایینی هستند. به گونه ای که پس از مدت کوتاهی، دوخت های لباس از هم گسسته و لباس علنا بدون استفاده می ماند. همچنین این خاصیت در لباس های ورزشی مانع از پارگی لباس در برخوردها و اصطکاک های بدن به بدن می شود. همچنین از مصدومیت ورزشکار جلوگیری به عمل می آورد.

لباس اعلا و با کیفیتی که در یک فروشگاه پیراهن و شورت فوتبال عرضه می شود بایستی از کوک های ریز و متوالی برخوردار باشد. لباس هایی ورزشی به علت تلاطمی که فرد استفاده کننده از آن دارد، مستعد پارگی و از هم گسسته شدن دوخت می باشد. در همین راستا بایستی لباس های فوتبال در کارگاه هایی که مجهز به چرخ خیاطی های حرفه ای هستند دوخته شوند.

پیراهن و شورت فوتبال

فروشگاه پیراهن و شورت فوتبال

 

در مجموع اگر از هواداران دو آتشه فوتبال هستید، حتما به ذهنتان خطور کرده که با خرید لباس تیم محبوبتان علاقه خود را نشان دهید. البته که این کار بسیار ایده آل بوده و موجب افزایش هیجانات شما خواهد شد. اما بایستی توجه داشته باشید که در هنگام خرید از محصولاتی که دارای استاندارد کافی هستند استفاده کنید.

 

فروشگاه پیراهن و شورت فوتبال

 

امروزه فروشگاه ها و آنلاین شاپ هایی زیادی هستند که با تبلیغات زرد، ادعای فروش لباس های فوتبالی را دارند. اما تعداد انگشت شماری از آن ها هستند که به عنوان فروشگاه پیراهن و شورت فوتبال توانایی محصولات اورجینال را دارند. برای جلوگیری از افتادن به دام فیک فروش ها بهتر است که قبل از هرگونه خریدی، فروشگاه های معتبر را شناسایی کنید . سپس با آگاهی کامل خرید خود را از از این مجموعه ها انجام دهید.

اوراسیا اسپورت به عنوان یک فروشگاه پیراهن و شورت فوتبال معتبر و حرفه ای می تواند. رضایت عده ی زیادی از مشتریان خود که  هواداران پر و پا قرص فوتبال هستند را جلب کند.اگر شما هم از جمله ورزشکاران یا هواداران فوتبال هستید که علاقه دارید در هنگام ورزش لباس تیم محبوب خود را به تن داشته باشید، حتما سری به بخش لباس فوتبال وب سایت اوراسیا بزنید. قطعا تنوع نمونه ها و تعدد باشگاه ها شما را شگفت زده می کند.

فروشگاه پیراهن و شورت فوتبال

کیفیت منحصر به فرد، قیمت مناسب و منطقی، خرید آسان، پرداخت امن و دریافت در سریع ترین زمان ممکن از جمله مزایای خرید از مجموعه اوراسیا می باشد. حتی اگر قصد خرید از این مجموعه را ندارید، به عنوان یک هوادار و علاقمند به فوتبال، سری به این وب سایت بزنید و از قسمت های جذاب آن لذت ببرید.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *