این روزها عشق و علاقه ی هیجانی مردم دنیا به ورزش فوتبال، انکار ناشدنی است. در همین راستا پیر و جوان در صدد این هستند تا با خرید لباس فوتبال اورجینال تیم محبوب خود، تعصب خود را به رخ رقیبان بکشند! در این کشاکش هیجانات وصف نشدنی، همواره عده ای هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند. افراد سودجو با توجه به علایق مردم به تیم های باشگاهی خود در رشته فوتبال، اقدام به عرضه محصولات فیک و تقلبی به جای لباس های اصلی می کنند. که در این بین خریدارانی که با شوق و ذوق اقدام به تهیه البسه فوتبالی کرده اند، علاوه بر زیان مالی از لحاظ اشتیاقی هم آسیب خواهند دید.

برای خرید لباس فوتبال اورجینال نیاز است که مشخصات البسه های اصل و شرکتی را بدانید تا در هنگام خرید با در نظر گرفتن آن ها محصول فیک و اورجینال را تشخیص دهید. البته راهکار مناسب و آسان این است که فروشگاه های عرضه کننده البسه فوتبالی که از اعتبار و برند قوی برخوردار هستند را شناسایی کنید. سپس هرگونه خریدی از این فروشگاه ها مطمئن خواهد بود. به عنوان مثال مجموعه اوراسیا به عنوان یک برند ورزشی معتبر در بین ورزش دوستان مشهور می باشد. کافیست تا با مراجعه به این مجموعه خرید خود را با خاطری آسوده انجام دهید.

اوراسیا اسپورت، مرکز فروش البسه فوتبالی اورجینال

جنس و بافت پارچه

مواد اولیه و جنس الیاف البسه ورزشی، مهم ترین رکن در کیفیت آن به حساب می آید. برای خرید لباس فوتبال اورجینال اولین نکته ای که مورد بررسی قرار می گیرد، الیاف پارچه است آیا طبیعی باشد یا از ترکیبات پلاستیکی و مصنوعی؟

لباس ورزشی که از پارچه های پلاستیک دوخته می شود، اصلا برای ورزش پیشنهاد نمی شود. این دسته از لباس ها قابلیت جذب عرق را نداشته و همواره بدن شما را خیس نگه می دارند. همین عامل سبب می شود تا منافذ پوست بسته شوند و در نتیجه ورزشکار احساس خستگی زودرس داشته باشد. به همین منظور بهترین لباس های ورزشی از الیاف های طبیعی یا اصطلاحا پنبه ای دوخته می شوند. این دسته از پارچه ها با جذب عرق به خود، باعث کاهش دمای بدن و تعریق نرمال شده، در نتیجه چرخه تنفس پوست به خوبی صورت می گیرد.

فرق الیاف طبیعی و مصنوعی

نکته ی دیگر در مورد جنس لباس های ورزشی این است که پارچه های دارای الیاف طبیعی نسبت به پارچه های دارای الیاف مصنوعی از طول عمر بسیار بیشتری برخوردار هستند. الیاف های طبیعی کاملا حالت ارتجاعی دارند و در برابر ناملایمت و همچنین مواد شوینده، استقامت بالایی را از خود نشان می دهند. در مقابل الیاف های مصنوعی پس از چند بار تحت فشار واقع شدن در ماشین های رختشویی، حالت اولیه خود را از دست  می دهند و نافرم می شوند.

اوراسیا

در خرید لباس فوتبال اورجینال دقت داشته باشید که لباس های اصل دارای آستر در قسمت داخلی لباس هستند. این آستر علاوه بر جذب رطوبت بدن، با توجه به خاصیتی که دارد، از چسبیدن لایه بیرونی به پوست جلوگیری می کند. وجود آسترهای زیرین با توجه به درصد بالای پنبه و نرمی که دارند، به گونه ای رطوبت و عرق بدن را به خود جذب می کنند که از به وجود آمدن بوی بد و نامطبوع جلوگیری می کنند. این عوامل مانع از بروز بیماری های قارچی نیز می شود.

آستر لباس ورزشی

 

شناخت سایزهای استاندارد در خرید لباس فوتبال اورجینال

معمولا شرکت های بزرگ تولید کننده ی لباس های ورزشی، با در نظر گرفتن استانداردهای جسمانی افراد در سن، وزن، قد و دامنه حرکتی ورزشکاران اقدام به تولید می کنند. در این میان کارگاه های متفرقه بدون داشتن کارشناس های متخصص در این حوزه اقدام به تولید پوشاکی می کنند که کاملا خارج از فیزیولوژیک بدن می باشد. این دسته از لباس ها شاید در کلیات مناسب فیزیک شما باشند، اما برخی قسمت های آن مناسب شما نیست و در کل فیت تن شما نخواهند بود.

برای خرید لباس فوتبال اورجینال سایزهای استاندارد رسمی را از منابع معتبر استخراج کرده و نسبت به آن اقدام به خرید کنید. عدم رعایت این اصل ممکن است منجر به مصدومیت تان شود. گاه لباس ها در برخی قسمت های خود بیش از حد جذب بوده و پوست شما را تحت فشار قرار می دهند. استفاده مکرر از این لباس ها ممکن است پس التهاب شدید، تا مدت ها شما را از میادین ورزشی به دور نگه دارد.

بسیاری از متخصصان صنعت مد و لباس معتقدند که تناسب اندام همراه با تناسب لباس می تواند جذابیت پوشش افراد را دو چندان کند. حال در نظر بگیرید که در زمین فوتبال، لباسی پوشیده اید که از تناسب درستی برخوردار نیست. قطعا این موضوع زیبایی بصری شما را خدشه دار خواهد کرد. پس با انتخاب سایز صحیح، خوش پوشی خود را حفظ کنید.

 

لباس های فوتبالی باشگاهی و ملی

 

لباس منحصرا برای فوتبال دوخته شده باشد

کمپانی های ورزشی لباس های مختلفی را با کاربری های متفاوت تولید می کنند که شاید بسیاری از آن ها به صورت ظاهری شبیه به هم باشند، اما قطعا هر کدام از آن ها برای فعالیت مشخصی تعریف شده است. به عنوان مثال پیراهن فوتبال با تی شرت ورزشی ساده شبیه به یکدیگر هستند. اما پیراهن فوتبال در مقایسه با پیراهن ورزشی ساده از حالت کشسانی بیشتری برخوردار خواهد بود. زیرا در فوتبال تنش ها و برخوردها بیشتر است، در نتیجه نیاز است که لباس از مقاومت بالاتری برخوردار باشد. اما در فعالیت های ساده تر مانند پیاده روی نیاز به خاصیت کشسان چندانی نیست.

پس در خرید لباس فوتبال اورجینال حتما به فوتبالی بودن آن توجه داشته باشید. حتی در مورد شورت فوتبالی هم در مقایسه با دیگر ورزش ها تفاوت وجود دارد. شورت های رشته والیبال نسبت به فوتبال کوتاه تر و چسبنده تر می باشند. اما شورت های بسکتبالی در مقایسه با فوتبالی بلندتر و گشادتر خواهند بود. زیرا حرکات و مانورها در این ورزش ها با یکدیگر متفاوت هستند.

اهمیت وزن لباس ورزشی در خرید لباس فوتبال اورجینال

در خرید لباس فوتبال اورجینال حتما به وزن لباس توجه داشته باشید. لباس های اصل و اورجینال حداقل وزن ممکن را خواهند داشت. نظر به این که در فوتبال، بازیکن دائما در حال حرکت و جا به جایی است، بایستی از کمترین وزن برای پوشش او استفاده شود. لباس هایی که بافت پارچه آن ها دارای تراکم درشت هستند، معمولا از نمونه های ریز بافت، سنگین تر اند.

در خرید پیراهن و شورت فوتبال اصل، به کیفیت دوخت محصول توجه کنید. لباس های فوتبال برای استقامت بیشتر، دارای کوک ها ریز و متوالی هستند. همچنین در قسمت هایی از لباس که در هنگام ورزش، فشار بیشتری را تحمل می کنند، دوخت چند باره انجام می شود تا به راحتی از هم گسسته نشوند.

 

در مجموع برای خرید لباس فوتبال ارزان اما با کیفیت بهترین گزینه، مراجعه به فروشگاه اوراسیا اسپورت می باشد. این مجموعه با رعایت تمامی استانداردهای بین المللی، اقدام به عرضه محصولات اورجینال از کمپانی های مشهور کرده است. کافیست تا با یک مرتبه خرید از این مجموعه، کیفیت عالی محصولات را لمس کنید.

پیراهن و شورت

اوراسیا اسپورت به عنوان مرجع معتبر عرضه لباس های ورزشی اورجینال، توانسته است. جایگاه ویژه ای را در بین ورزشکاران حرفه ای کشور به دست آورد. برای خرید لباس فوتبال اورجینال می توانید در بین انبوهی از نمونه های باشگاهی و ملی که در گالری اوراسیا موجود هستند لباس تیم محبوب خود را انتخاب کنید.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *