تولید و پخش پوشاک ورزشی اوراسیا

تولید و پخش پوشاک ورزشی اوراسیا یکی از شرکت های معتبر در ایران است که لباس فوتبالی را در نمونه های مختلف و رنگ های متنوعی به بازار عرضه می کند. البته کاربرد این نوع پوشاک بالا بوده و به همین دلیل تولید، فروش و پخش شرکت اوراسیا بالا است. شرکت اوراسیا خدمات مربوط به تولید و پخش لباس فوتبال و سایر لباس ورزشی را برای مشتریان به صورت جزئی یا عمده انجام می دهد. بنابراین شرکت اوراسیا به عنوان بهترین و معتبرترین مرکز تولید لباس ورزشی با قیمت و کیفیت مناسب در ایران شناخته می شود که محصول را به صورت غیر حضوری در اختیار مشتریان می گذارد.

محصولات مرکز تولید و پخش پوشاک ورزشی اوراسیا

تولید و پخش پوشاک ورزشی اوراسیا

 پوشاک ورزشی

لباس فوتبالی یکی از انواع محصول در تولید و پخش پوشاک ورزشی اوراسیا می باشد که نسبت به بازار از تنوع بالایی برخوردار است. پس بدون توجه به انواع این لباس نمی توان لباس فوتبالی مناسب را خرید. زیرا از لحاظ ترکیب رنگ و ظاهر در چند دسته متعدد تقسیم می شوند که هر کدام کارایی و ویژگی های مختص به خود را دارند. پس انتخاب لباس فوتبالی به تیم مورد نظر و سلیقه فرد وابسته است. همچنین اگر هدف از خرید این لباس، ست ورزشی ساده است بهترین انتخاب محسوب می شود. ولی در صورت علاقه به یک تیم خاص بایستی لباس ها به شکل تیمی خریداری نمود. ناگفته نماند که شرکت اوراسیا ست های ورزشی را با تنوع بالا تولید کرده که تمام سلیقه ها و تیم ها را در بر می گیرد.

مشخصات تولید و پخش پوشاک ورزشی اوراسیا

یکی از ویژگی های بارز تولید و پخش پوشاک ورزشی اوراسیا، استفاده از الیاف مناسب است. پس مصرف پنبه و نخ طبیعی جهت تولید و پخش لباس ورزشی اوراسیا ضروری بوده و فرد با مشکلاتی همچون خارش، حساسیت پوستی و … درگیر نمی شود. همچنین لباس های ورزشی با الیاف مصنوعی مانند نایلون با وجود راحتی و سبکی، هیچ رطوبتی به خود جذب نمی کنند. پس پخش عمده و فروش لباس ورزشی مردانه اوراسیا باید با توجه به مشخصات زیر صورت گیرد.

تنظیم رطوبت و حرارت بهینه

نفوذ پذیری و جریان خوب هوا

جذب به موقع رطوبت و انتقال آن به بیرون لباس

وزن سبک

مراقبت آسان

دوام بالا

خشک شدن به موقع جهت پیشگیری از سرماخوردگی فوتبالیست

قیمت مناسب در مقایسه با فروش به صورت تکی

تولید و پخش لباس ورزشی در انواع رنگ

ضمانت محصول

قابلیت چاپ انواع لوگو و تصویر روی لباس

قابلیت طراحی و تولید لباس مطابق سلیقه مشتری

کیفیت بالای پارچه

دوخت تمیز طراحی کاربردی و هوشمند

وزن سبک

تولید و پخش پوشاک ورزشی اوراسیا در جغرافیای ایران و جهان

تولید و پخش پوشاک ورزشی اوراسیا

پخش پوشاک ورزشی اوراسیا

تولید و پخش پوشاک ورزشی اوراسیا تنها به جغرافیای ایران بسنده نمی کند. بلکه به دلیل کیفیت بالا در جنس و دقت در دوخت به برخی کشورهای جهان نیز صادر می شود. ولی نحوه پخش عمده پیراهن و شورت فوتبالی اوراسیا بسته به تعداد و حجم سفارشات متنوع می باشد. پس درصورت وزن و تعداد کم سفارشات، محصولات از طریق پست تیپاکس و پیشتاز به دست مشتری می رسد.

اگر خرید محصولات در حجم بالا و به صورت عمده باشد، محصولات از طریق باربری ارسال می شود. بنابراین در هر نقطه جهان فقط با یک تماس و یا مراجعه به سایت شرکت اوراسیا می توان لباس فوتبالی مورد نظر را در تعداد و حجم کم یا زیاد سفارش داد. سپس در اسرع وقت و با کمترین هزینه آن را تحویل گرفت.

نکاتی جالب درباره خرید پوشاک ورزشی اوراسیا

تولید و پخش پوشاک ورزشی اوراسیا پروسه خرید را برای متقاضیان ست های ورزشی از جمله لباس فوتبالی آسان کرده است. البته پارچه های مورد استفاده در دوخت لباس ورزشی به دلیل تورم با افزایش قیمت نجومی مواجه می شود. با این وجود تولیدکنندگانی در حوزه تولید پیراهن و شورت فوتبالی اوراسیا مشغول به فعالیت هستند که محصولات خود را همچنان با قیمت ارزان عرضه می کنند. البته شرکت اوراسیا علاوه بر قیمت ارزان، کیفیت لباس ورزشی را نیز در اولویت قرار داده که یکی از نکات کلیدی در خرید این محصول می باشد.

معیارهای مهم برای تولید پیراهن و شورت فوتبالی اوراسیا

یکی از معیارهای اصلی تولید و پخش پوشاک ورزشی اوراسیا زمان فروش محصول این است که با فیزیک فرد متناسب باشد. زیرا توجه به فیزیک بدنی، خرید خوب و به صرفه ای را برای متقاضی به دنبال دارد. البته نوع، جنس و تنوع رنگ در خرید لباس ورزشی اهمیت ویژه ای داشته تا فوتبالیست هنگام انجام فعالیت ورزشی احساس راحتی کند.  سایز مناسب از دیگر نکات مهم در پروسه خرید است. دلیل اهمیت چنین موضوعی تعریق بیش از حد ورزشکار بوده که در صورت انتخاب صحیح سایز از بیماری های پوستی، قارچی و عرق سوز شدن پیشگیری می کند. ناگفته نماند که جنس لباس با جذب عرق باید به پوست اجازه نفس کشیدن را بدهد.

مراحل تولید و پخش پوشاک ورزشی اوراسیا

"</p

خرید پوشاک ورزشی اوراسیا

تولید و پخش لباس انواع مختلفی داشته و پوشاک ورزشی از این قاعده مستثنی نیست. پس تولید و پخش پوشاک ورزشی اوراسیا نیز دارای مراحلی است که به شرح زیر می باشند.

مواد اولیه و افکت لباس فوتبالی

مرحله نخست ، تهیه متریال است. البته متریال مورد استفاده در لباس ورزشی و فوتبال تمام برندها یکسان بوده و تنها تفاوت آنها در درجه کیفیت می باشد. پس این شرکت برای تولید لباس فوتبال به متریال با کیفیت بالایی نیاز دارد تا پروسه تولید و پخش را با موفقیت به اتمام برساند.

تهیه الگو برای تولید و پخش پوشاک ورزشی اوراسیا

پروسه تولید و پخش پوشاک ورزشی اوراسیا به یک الگو مشخص برای برش نیاز دارد. این الگوها از اجزای کلی لباس با سایزبندی تشکیل شده اند که روی شابلون یا مقوا پیاده سازی می شوند. البته الگو باید از استقامت کافی برخوردار باشند. زیرا در مراحل مختلف برش مورد استفاده قرار می گیرند. ناگفته نماند که الگو برش تاثیر زیادی روی کیفیت لباس ورزشی دارد.

ساماندهی اجزا

وسط کار کارگاه اجزای برش داده شده را دسته بندی و ساماندهی می کند که پروسه دوخت را تسریع می بخشد.

دوخت

در این مرحله خیاط ها پروسه دوخت اجزای برش داده شده را آغاز می نمایند.

بررسی و عملیات نهایی

وسط کاران در این مرحله محصول دوخته شده را بررسی کرده و ایرادات آنها را برطرف می نمایند. لباس های ورزشی بعد از رفع ایراد و دسته بندی به بخش بخار منتقل می شوند.

"</p

پیراهن و شورت ورزشی

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *