تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا

تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا یکی از محبوب ترین و به روزترین شرکت های تولید انواع پوشاک ورزشی در ایران به شمار می رود. البته به مرور زمان لباس ورزشکاران تمام رشته های ورزشی اعم از فوتبال دچار تغییر و تحولاتی در طراحی و جنس آنها شده است. در همین راستا شرکت های مختلفی در این حوزه کسب و کار خود آغاز نموده اند. این شرکت ها به طراحی و دوخت انواع لباس ورزشی و ملزومات آن اقدام کرده اند.  شرکت اوراسیا جزء شرکت های معتبر  در حوزه لباس فوتبالی می تواند محصولات داخلی را با بهترین کیفیت تولید نماید.

انواع محصولات تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا

تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا

تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا

محصولات تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا در انواع مختلفی تولید و صادر می شود. یکی از مهم ترین این محصولات به پیراهن و شورت فوتبالی اوراسیا اختصاص دارد که در دو ورژن هواداری و ورژن پلیری به بازار عرضه می گردد. البته ورژن پلیری جهت استفاده بازیکن تولید می شود که از طراحی مناسب و تکنولوژی تهویه هوا برخوردار است. همچنین جنس سبکی داشته و هوا از منافذ آن عبور می کند. این لباس بر اساس اندام فوتبالیست طراحی و تولید می شود تا در زمان فعالیت احساس راحتی لازم را داشته باشد.

یکی دیگر از محصولات تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا همان لباس فوتبالی ورژن هواداری است که برای طرفداران فوتبال طراحی و به بازار عرضه می شود. همچنین اکثر هواداران ورزشکار نبوده و اندام مناسبی ندارند. پس این لباس فوتبالی در قواره بزرگ و آزاد تولید می شود تا متقاضی بتواند به آسانی از آن استفاده کند. البته برخی از این لباس ها لوگوی تیم مدنظر را داشته و با کیفیت های متنوعی در دسترس می باشند.

مشخصات تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا

از مهم ترین مشخصات محصولات تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا می توان به کمیت و کیفیت آنها اشاره کرد.  لباس فوتبالی که در شرکت اوراسیا تولید می کنیم از ویژگی ها و مشخصات متمایزی برخوردار هستند که شامل موارد زیر است.

رنگ و طرح پیراهن و شورت ورزشی اوراسیا

تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا با اهداف و دلایل مختلفی در حوزه لباس فوتبالی مشغول به فعالیت می باشد. برای مثال تولید لباس ورزشی با رنگ های مختلف از معرفی تیم ها خبر می دهد. پس رنگ به نمادی برای هر تیم فوتبالی تبدیل می شود. بنابراین در شرکت اوراسیا بسته به سفارش مشتری جهت طراحی و تولید لباس ورزشی از طرح و رنگ های متفاوتی استفاده می شود. همچنین بر اساس تحقیقات انجام شده رنگ لباس تاثیر بسزایی در افزایش اعتماد به نفس و موفقیت فوتبالیست ها در زمین بازی دارد.

اندازه لباس فوتبالی همچون شورت فوتبال

سایز یا اندازه لباس فوتبالی یکی از مشخصات تولیدی پیراهن و شورت ورزشی اوراسیا است که متناسب با بدن فوتبالیست طراحی و تولید می شود. زیرا این لباس نباید زیاد تنگ یا گشاد باشد تا فعالیت های ورزشی فرد با مشکل مواجه نگردد. البته چنین موضوعی در لباس ورژن هواداری صدق نکرده و در سایز بزرگتر به بازار عرضه می شود. قبل از طراحی و تولید لباس فوتبالی باید اندازه های هر  فوتبالیست جداگانه گرفته شود و لباس مطابق استاندارد بدن او تولید گردد. زیرا عواملی همچون سینه درشت و پهن، شکم ورزیده و دور بازو در طراحی و تولید لباس ورزشی دخیل هستند.

کاربردها و خواص و مصارف پوشاک ورزشی اوراسیا

تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا

پوشاک ورزشی اوراسیا

تولیدی لباس فوتبال از خواص، کاربردها و مصارف بی شماری در حوزه های ورزشی مختلفی برخوردار بوده که پروسه خرید را برای متقاضیان جذاب تر کرده است. زیرا بازیکنان این لباس مخصوص را به تن می کنند تا در زمین بازی ساعاتی را با فوتبال و دویدن به سر ببرند. البته دویدن در چنین فضای با مساحت بالا دشوار بوده و استفاده از تجهیزات مناسب فعالیت ورزشی را آسان تر می کند. پس خنک و خشک ماندن این لباس در باز زمانی طولانی، خاصیت کشسانی عالی، مقاومت در برابر آسیب و پارگی، انتقال هوای خارج از داخل به خارج لباس و قابلیت جذب تعریق از خواص این لباس است.

تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا در جغرافیای ایران و جهان

تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا پروسه خرید در جغرافیای ایران و حتی صادرات به کل جهان را آسان نموده است. زیرا با خرید از فروشگاه یا شرکت اوراسیا می توان به لباس فوتبالی با بهترین کیفیت و ارزان قیمت دسترسی پیدا کرد. همچنین از ورزش کردن با چنین لباسی نهایت لذت را برد. پس همین موضوع صادرات انواع لباس ورزشی شرکت اوراسیا را به سایر نقاط جهان امکان پذیر می کند. البته تولیدی لباس ورزشی اوراسیا به دلیل تقاضای بالای این نوع لباس از سوی مشتریان، کیفیت خود را به طور معجزه آسای افزایش می دهد بدون اینکه قیمت را نجومی نماید. ناگفته نماند که دلیل اعتماد و رضایت بازیکنان نسبت به تولیدی پیراهن شورت باشگاهی، به صادرات لباس فوتبالی به دیگر کشورهای خارجی بر می گردد.

نکاتی جالب درباره خرید پوشاک ورزشی اوراسیا

تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا برای خرید مناسب و در عین حال بهینه مشتریان خود، نکاتی را در نظر می گیرد که به شرح زیر می باشند.

شکل بدن

شکل بدن یکی از فاکتورهای مهم در خرید لباس ورزشی محسوب می شود که تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا این مشکل را رفع نموده است.  لباس ورزشی ورژن پلیر کاملا مشابه هم است که دلیل آن بدن ورزیده و متناسب ورزشکاران است. زیرا بدن آنها بدون اضافه وزن و عاری از چربی شکم و پهلو است. ولی لباس فوتبالی ورژن هواداران هر نوع فرم بدنی را شامل می شود. بنابراین لباس ورزشی بسته به فرم بدن مستطیلی، گلابی، ساعت شنی و سیبی قابل سفارش است.

محافظت در برابر عناصر

تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا

خرید پوشاک ورزشی اوراسیا

قبل از خرید لباس فوتبالی از عمده فروشی لباس ورزشی مردانه باید به ویژگی مهم ضد باد و ضد آب بودن آن توجه کرد. زیرا برای داشتن فعالیت ورزشی مفید باید لباسی را انتخاب و خریداری نمود که از بدن در برابر عناصر مختلف محافظت کند. پس لباس فوتبالی شرکت اوراسیا از این ویژگی برخوردار بوده و بازی راحتی را برای فوتبالیست ها مهیا می سازد.

مدیریت رطوبت

تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا، مدیریت رطوبت بدن ورزشکار را در اولویت قرار می دهد با این کار از مهارت و انرژی او در زمان بازی کاسته نمی شود. پس این نوع لباس قابلیت تنفس داشته و رطوبت بدن همچون عرق را دفع می نماید. البته اگر ورزشکار از چنین لباسی استفاده نکند بدن او خیلی سریع سرد یا گرم می شود و گرفتگی و کشیدگی عضلات را به دنبال دارد.

تولیدی پوشاک ورزشی اوراسیا

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *