پیراهن فوتبالی با کیفیت و تضمینی

لباس آیا به دنبال پیراهن فوتبالی با کیفیت و تضمینی هستید؟ آیا می‌خواهید مدت‌ها از پیراهن و شورت ورزشی‌تان استفاده کنید بدون اینکه کیفیت خود را از دست بدهد؟ یقیناً باید کیفیت جنس آن‌ها از بهترین‌ها باشد تا بتوانند مورد رضایت واقع شوند. پیراهن و شورت ورزشی از جمله مهمترین آیتم‌ها برای افراد ورزشکار قلمداد می‌شوند. حتی برخی افراد غیر ورزشکار هم هستند که به پوشیدن لباس‌ های ورزشی علاقه نشان می‌دهند. در این مطلب ما به شما می‌گوییم که یک پیراهن و شورت ورزشی با کیفیت باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد و همچنین در زمینه خرید آن‌ها اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می‌دهیم. پس حتماً تا انتها با ما همراه باشید.

پیراهن فوتبالی با کیفیت و تضمینی

خرید لباس ورزشی

 

پیراهن و شورت فوتبالی با کیفیت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

پیراهن فوتبالی با کیفیت و تضمینی پیراهنی است که جنس اعلا داشته باشد. منظور از جنس اعلا جنسی است که به مرور زمان کیفیت خود را از دست ندهد و یا اینکه به پوست بدن آسیب نرساند. به طور کلی جنس نخ یا کرپ بهترین جنس‌ها هستند. جنس‌هایی مانند پلاستیک یا پلی‌استر از جمله جنس‌هایی‌اند که باعث تعریق زیاد بدن و بوی نامطبوع می‌شوند. یک پیراهن و شورت فوتبالی باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر ویژگی‌های یاد شده، به مرور زمان سبب آب رفتگی و کوچکی نشود. برخی لباس‌ها هستند که در اثر شستشو اندازه اصلی خود را از دست می‌دهند و کوچک می‌شوند. اینگونه که لباس به تن فرد می‌چسبد و یا به حدی کوچک می‌شود که دیگر قابل استفاده نخواهد بود.
یکی دیگر از مشکلات لباس‌ های ورزشی می‌تواند رنگ پریدگی آن‌ها باشد. این رنگ پریدگی یا در اثر شستشو اتفاق می‌افتد و یا ناشی از تابش نور آفتاب است. به هر حال در هنگام تهیه لباس ورزشی حتما این نکات را مد نظر خود قرار دهید.

خرید لباس ورزشی

انواع طرح لباس ورزشی

انواع طرح لباس ورزشی

طرح‌های پیراهن فوتبالی با کیفیت و تضمینی چگونه هستند؟ این سوالی است که ممکن است در ذهن‌تان وجود داشته باشد. در این خصوص باید بگوییم که لباس‌ های ورزشی اعم از پیراهن و شورت ورزشی در طرح‌ها و مدل‌های گوناگون تولید و روانه بازار می‌شوند. لازم به ذکر است که انتخاب طرح لباس ورزشی کاملاً به سلیقه افراد وابسته است. به عبارت دیگر طرح لباس ورزشی هیچ نشانه‌ای از با کیفیت یا بی‌کیفیت بودن آن نیست! چه بسا لباس‌ های ورزشی‌ای که طرح‌های بسیار زیبا و جذابی دارند اما به دلیل بی‌کیفیت بودنشان خیلی زود شکل و شمایل خود را از دست می‌دهند تا زمانی که بلا استفاده شوند.
به طور کلی پیشنهاد می‌کنیم در هنگام تهیه و خرید لباس ورزشی اولویت خود را جنس و کیفیت لباس در نظر بگیرید. در وهله بعدی به دنبال طرح مورد نظر خود باشید. بیشتر به دنبال طرح‌هایی بگردید که در راستای کار و استفاده‌تان از آن لباس باشد. مثلاً اگر کلاس فوتبال شرکت کرده‌اید و قصد تهیه لباس دارید حتماً بهتر است طرح لباس‌تان با لباس هم‌تیمی‌هایتان یکی و یا حداقل نزدیک به آن‌ها باشد. یا مثلاً اگر می‌خواهید برای بازی‌های تفریحی [مانند بازی‌های فوتبال که با دوستان و آشنایان انجام می‌دهید] لباس بخرید سعی کنید بر اساس سلیقه‌ و انتظاراتی که از یک لباس ورزشی با کیفیت دارید انتخاب کنید. یا اینکه طوری طرح لباس‌تان را انتخاب کنید که بیشترین همخوانی و هماهنگی را با جو محیطی داشته باشد.

"</p

رنگ پیراهن و شورت فوتبالی

رنگ پیراهن و شورت فوتبالی

یکی از اصولی که در مورد لباس ورزشی اهمیت ویژه‌ای دارد رنگ آن است. هرچند رنگ لباس ورزشی ارزش کمتری نسبت به جنس و کیفیت لباس دارد ولی بعد از ویژگی‌های کیفی بهتر است به ویژگی‌های ظاهری اهمیت دهیم. لباس ‌های ورزشی از رنگ‌های مختلفی برخوردار هستند. این رنگ‌ها یا بر اساس هدفی خاص هستند و یا صرفاً جنبه زیبایی دارند. منظور از هدف خاص یعنی مثلاً برای تیمی خاص تولید و رنگ‌آمیزی شده‌اند؛ یا اینکه رنگ آن‌ها بر اساس نیازهای یک تیم یا جامعه‌ای خاص تنظیم شده باشد.
اگر استفاده‌تان از پیراهن و شورت ورزشی برای بازی در تیم یا گروهی خاص است باید بگوییم که در انتخاب رنگ و طرح دچار محدودیت هستید. اما اگر چنین نباشد و لباس ورزشی را صرفاً برای فعالیت‌های ورزشی شخصی‌تان انتخاب می‌کنید رنگ متناسب با علاقه خود را برگزینید.

پیراهن

قیمت پیراهن و شورت فوتبالی اعلا

قیمت پیراهن و شورت فوتبالی اعلا

یکی از مهمترین مولفه‌ها در انتخاب پیراهن فوتبالی با کیفیت و تضمینی قیمت آن است. خب طبیعتاً جنس اعلا قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های معمولی و یا بی‌کیفیت دارد. باید توجه داشت که قیمت تنها تا حدودی می‌تواند بیان کننده کیفیت محصول باشد. چه بسا محصولات بی‌کیفیت با نام اعلا به قیمت‌های بالا به فروش می‌رسند و پس از استفاده تازه به فیک و تقلبی بودن آن‌ها پی می‌برند.
همانطور که می‌دانید هر ارزانی‌ای بی علت نیست و هر گرانی‌ای هم بی حکمت نیست. در انتخاب پیراهن و شورت ورزشی باید حواستان باشد که کالای قیمت مناسب تهیه کنید. همچنین باید جنس و کیفیتش هم در نظر داشته باشید. به طور کلی تمام این ملاک‌ها را مد نظر قرار دهید تا خریدتان به یک خرید هوشمندانه تبدیل شود.

پیراهن فوتبالی

خرید پیراهن

خرید پیراهن فوتبالی با کیفیت و تضمینی

بعد از قیمت پیراهن و شورت ورزشی نوبت به خرید آن می‌رسد. از کجا و چگونه بخریم؟ این سوالات احتمالا از پرسش‌هایی باشند که به آن‌ها فکر می‌کنید. خب در این زمینه باید بگوییم که فروشگاه‌های زیادی هستند که به فروش پیراهن فوتبالی اشتغال دارند. اما نکته‌ای که اینجاست این است که چگونه یک پیراهن ورزشی با کیفیت تهیه کنیم؟ معمولاً در فروشگاه‌ها جنس‌های لباس‌ها خوب هستند. چرا که امروزه بازار به صورت رقابتی بوده و برای ثبات مشتری کسی نمی‌تواند محصول بی‌کیفیت بفروشد. فروشگاه اوراسیا اسپورت مفتخر است که مدت‌ها در زمینه پیراهن و شورت ورزشی با کیفیت فعالیت می‌کند. ما همواره می‌کوشیم که رضایت شما مشتریان عزیز را داشته باشیم و برای پیشرفت روز افزون تلاش می‌کنیم.
شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز به اوراسیا مراجعه کنید و محصول مورد نظرتان را انتخاب و سفارش خود را نهایی کنید. کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در زمینه خرید بهترین پیراهن و شورت ورزشی هستند. خرید لباس ورزشی شاید ساده به نظر برسد اما پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. در صورت خرید تخصصی باید مشاوره دریافت کنید که خوشبختانه تیم پشتیبانی ماهر ما پاسخگوی شما مشتریان عزیز در این زمینه خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *