پیراهن و شورت فوتبالی

فوتبال به عنوان پرطرفدارترین و محبوب ترین رشته ورزشی در سراسر جهان به شمار می رود. همان طور که می دانید این رشته ورزشی طرفداران بسیار زیادی را دارد و تورنومنت های زیادی در رشته فوتبال اجرا می شود. هر یک از تیم ها در طرح ملی و باشگاهی دارای کیت های مخصوصی هستند. منظور از کیت مخصوص باشگاهی همان پیراهن و شورت فوتبالی است که شناسه فوتبالیست و یک تیم باشگاهی یا ملی است. هواداران همواره تعصب خاصی را نسبت به لباس تیم فوتبالی خود دارند و به همین دلیل به تهیه آن ها می پردازند. بدین منظور می توان دریافت که لباس فوتبال یک تیم به عنوان یکی از اصلی ترین مشخصه های آن تیم به شمار می رود.

در سال های اخیر مجموعه های زیادی در سراسر کشور ایران شرایط لازم را برای خرید اینترنتی پیراهن و شورت فوتبالی آغاز کرده اند. در این بین برخی از مراکز مانند اوراسیا اسپرت توسط مردم کشورمان به عنوان گزینه مناسب تری برای تهیه پیراهن و شورت ورزشی شناخته می شود. با این حال نیاز است تا خریدارانی که قصد تهیه پیراهن و شورت فوتبال را دارند، قبل از هر چیزی اطلاعات مفیدی را در این رابطه به دست آورند. کسب اطلاعات لازم از سوی کاربران تاثیر مستقیمی را در کیفیت خرید آن ها خواهد داشت.


خصوصیات لباس ورزشی باکیفیت

در خرید لباس فوتبال به چه خصوصیاتی توجه کنیم؟

شاید از نظر بسیاری از مردم، تهیه پیراهن و شورت فوتبالی فرآیند بسیار ساده ای به نظر برسد. با این وجود باید بدانید که خرید این دسته از لباس ها مسئله بسیار مهمی است. چرا که امروزه این محصولات در تنوع وسیعی به تولید می رسند.

  • اولین خاصیت یک لباس فوتبالی، جنس آن ها است. به طور کلی الیاف مصنوعی موجب افزایش دمای بدن و در نتیجه خستگی بیشتر ورزشکار می شود. همچنین جنس پنبه ای موجب می شود تا تعریق در بدن نگهداری شود و اصطلاحا لباس سنگین شود. با توجه به این دو مورد باید محصولی را تهیه کنید که از ساختار مناسبی بهره مند باشد.
  • تهویه و وزن سبک پیراهن و شورت فوتبالی از دیگر خاصیت های این محصول به شمار می رود. بسیاری از لباس های فوتبالی امروزی با داشتن سوراخ های مختلف و پارچه های باکیفیت، فرآیند تهویه را به بهترین شکل انجام می دهند. همچنین لباس های فوتبالی باید از وزن بسیار سبکی بهره مند باشند.
  • سایز استاندارد و خنک بودن لباس از دیگر خصوصیات یک لباس ایده آل به شمار می رود. بسیاری از تولیدکنندگان مجرب در این زمینه با دقت به این موارد تا چندین درجه به ارتقای کیفیت لباس های خود می پردازند.

بهترین پارچه برای پیراهن و شورت فوتبالی

یکی دیگر از موضوعات حساس در خرید پیراهن و شورت فوتبالی، جنس پارچه برای تولید آن است. لباس هایی که ساختار آن ها کاملا از پنبه یا الیاف مصنوعی است، نمی تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در همین راستا پارچه هایی تهیه می شوند که از ساختار مناسب تری بهره مند هستند.

پارچه های مناسب برای لباس های فوتبالی

  • پارچه اسپندکس به عنوان یکی از گزینه مناسب به شمار می رود. این پارچه قابلیت کشسانی فوق العاده ای دارد. البته پارچه اسپندکس برای رشته های دو و میدانی رواج بیشتری دارد.
  • پارچه دورس از دیگر پارچه های مناسب برای دوخت پیراهن و شورت فوتبالی است که اغلب در فصول سرد از آن استفاده می شود. البته توجه داشته باشید که پارچه دورس مخصوص لباس های ورزشی تفاوت هایی را با نوع معمولی آن ها دارد.
  • میکروفیبر از دیگر گزینه ها برای تهیه لباس فوتبالی به شمار می رود. این پارچه نیز از ویژگی های زیادی بهره مند است که آن را تبدیل به یک گزینه مناسب برای پیراهن و فوتبال کرده است.
  • توجه داشته باشید که در بسیاری از شورت و پیراهن فوتبال، از پارچه الیاف مصنوعی یا پنبه نیز استفاده می شود. با این وجود ساختار کاملا پنبه ای یا مصنوعی لباس ها باعث می شود تا کیفیت آن ها کاهش پیدا کند

انواع لباس فوتبالی در بازار

در سه نوع لباس بازیکن، لباس هواداری و کیت فوتبالی وجود دارند. لباس پلیر یا بازیکن بهترین نسخه از پیراهن و شورت فوتبالی یک تیم به شمار می رود که از تمام خصوصیات لازم بهره مند است. لنسخه هوادار به درجات مختلفی تقسیم بندی می شود و می تواند شباهت های زیادی را با لباس پلیر داشته باشد. با این وجود کیفیت آن ها تفاوت زیادی را دارد. کیت های فوتبالی نیز جزو نسخه هایی به شمار می روند که از کیفیت لباس پلیر بهره مند نیستند، اما گزینه مناسبی برای هواداران به شمار می روند. توجه کنید که محصول منتخب از سوی خریدار رابطه مستقیمی با کاربری آن دارد.

تهیه پیراهن و شورت های ورزشی از مراکز معتبر

خرید پیراهن و شورت فوتبالی باکیفیت از فروشگاه های معتبر

امروزه مجموعه های مطرح و معتبری در سراسر کشور ایران هستند که شرایط خرید اینترنتی پیراهن و شورت فوتبالی را فراهم می کنند. بسیاری از این مراکز در تلاش هستند تا با ارائه کیفیت های بسیار بالا، خریداران را از محصولات ارزشمند بهره مند سازند. در همین راستا پیشنهاد می کنیم تا برای خرید پیراهن و شورت فوتبالی حتما مراکز معتبر را انتخاب کنید. اوراسیا فوتبال به دلیل این که به عنوان تولیدکننده و فروشنده این محصولات به شمار می رود، توانایی زیادی را در عرضه محصولات باکیفیت به همراه قیمت های استثنائی دارد. بنابراین شما می توانید این مجموعه را جزو گزینه های خود قرار دهید.

سخن پایانی

همان طور که متوجه شدید، پیراهن و شورت ورزشی بسیار زیادی در بازار وجود دارند که با تنوع وسیعی عرضه می شوند. بنابراین اگر قصد دارید تا لباس فوتبالی باکیفیتی را تهیه کنید و تا سالیان سال به استفاده از آن بپردازید، حتما توجه زیادی را به مرکز فروشنده داشته باشید. با این وجود شما می توانید با پرداخت مبالغ منصفانه خرید فوق العاده ای را تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *