پیراهن پرسپولیس

جشن پیراهن پرسپولیس یکی از برنامه‌های مشترک پیش روی این باشگاه و اسپانسر تیم پرسپولیس است. پیراهن قهرمانی پرسپولیس لیگ برتر خلیج فارس دارای زمینه قرمز با نشان این باشگاه و نماد جام قهرمانی لیگ برتر در دو طرف سینه است. یقه پیراهن پرسپولیس به شکل هفت است و حالتی کش بافت دارد. این پیراهن دارای طرح‌های زیبایی است که از معماری ایرانی الهام گرفته شده‌اند، این طرح‌ها در قسمت بالا و پایین پیراهن قرار گرفته‌اند.

جشن پیراهن پرسپولیس

خرید پیراهن پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با مشارکت اسپانسر پیراهن‌های سرخ‌پوشان در فصل پیش رو، در جشن پیراهن‌ پرسپولیس پیراهن جدید این باشگاه را برای فصل جدید ارائه کرد. پیراهن‌های پرسپولیس را می‌توان به صورت تکی یا ست در سایزهای مختلف خریداری کرد. در هر فصل مدل‌های جدیدی از پیراهن پرسپولیس عرضه می‌شود. ما اندازه‌های کامل این پیراهن را برای استفاده هواداران آماده کرده‌ایم. هر پرسپولیسی قطعا به دنبال یک لباس فوتبال پرسپولیس باکیفیت با قیمت مقرون به صرفه برای انجام بازی فوتبال است. پیراهن فوتبال پرسپولیس با جوراب و شورت ست به فروش می‌رسد. تمامی سایزهای پیراهن پرسپولیس از بچه تا بزرگسال در بازار این محصول موجود است و شما می‌توانید به راحتی پیراهن فوتبال پرسپولیس را متناسب با سایز خود خریداری کنید.

قیمت لباس پرسپولیس

فروشگاه اینترنتی عرضه پیراهن پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس در جشن پیراهن پرسپولیس در سال 1402 با لباس‌های ویژه و متفاوت شرکت کردند. بدون شک بزرگترین دغدغه یک طرفدار پرسپولیس پیدا کردن یک فروشگاه خوب برای خرید لباس پرسپولیس است. فروشگاه‌های پرسپولیس قطعا چیزهای زیادی برای ارائه دارند، اما ممکن است مکان‌های زیادی وجود نداشته باشند که محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه دهند.

یکی از چیزهایی که حتما دوست دارید ببینید، عکسی از لباس پرسپولیس است تا بهتر از کیفیت و جزئیات آن مطلع شوید و همه چیز را در مورد محصول متوجه شوید. ما در این مجموعه انواع متنوع پیراهن پرسپولیس را با قیمت‌های مقرون به صرفه برای شما گردآوری کرده‌ایم. اگر نوع خاصی از عکس محصولات را می‌خواهید، به پشتیبانی ما اطلاع دهید تا عکس‌های بیشتری از محصولات را در اختیار شما قرار دهد.

کیفیت لباس پرسپولیس

قیمت لباس پرسپولیس

قیمت پیراهن پرسپولیس با توجه به کیفیت آن تعیین می‌شود، قیمت این لباس در مجموعه ما بدون شک بهترین قیمت موجود در بازار است و ما تضمین می‌کنیم که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید لباسی با این کیفیت خوب و عالی را با قیمت ارزان‌تر پیدا کنید. پرسپولیسی‌های عزیز همیشه به دنبال پیراهن‌های جدید و باکیفیت تیم محبوبشان هستند. پیراهن اصلی پرسپولیس به رنگ قرمز است که به پیراهن اصلی و اول معروف است. لباس‌های دوم و سوم پرسپولیس معمولا سیاه یا سفید هستند. ما همیشه جدیدترین لباس‌های پرسپولیس را در دسترس تمامی مشتریان در نقاط مختلف کشور قرار می‌دهیم. اگر سایت ما را دنبال کنید همیشه می‌توانید جدیدترین لباس‌های این تیم را با کیفیت خوب مشاهده و خریداری کنید. در ابتدای هر فصل لباس جدید پرسپولیس تولید و با قیمت مناسب در سایت قرار می‌گیرد. بهتر است قبل از سفارش به پشتیبانی پیام دهید و سایز مورد نظر خود را جویا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *