ست ورزشی

 

از علاقه مندی های نوجوانان امروزی می توان به خرید ست تیشرت و شلوارک ورزشی پسرانه و مردانه اشاره کرد. نوجوانانی که به مسابقات فوتبال علاقه دارند و مسابقات فوتبال را تماشا می کنند؛ معمولا از جمله افرادی هستند که تمایل به تهیه ست فوتبالی پسرانه و مردانه دارند.

سبک زندگی مردم از گذشته تا امروز بسیار تغییر کرده است، به همین دلیل است که بسیاری از محققان و پزشکان افراد در هر سنی را به ورزش تشویق می کنند. بسیاری از مردم برای سلامتی و تناسب اندام ورزش می کنند، بنابراین ورزش می تواند چالش برانگیز و سرگرم کننده باشد. با این حال لباس های ورزشی مناسب و جذاب می تواند شما را برای ورزش ترغیب کند.

اگر از این لباس ها در برنامه روزانه خود استفاده نمی کنید، هنگام کار حتماً آن ها را بپوشید، زیرا با توجه به نوع توزیع و تعادل شما، این لباس ها فعالیت شما را آسان می کند و تهویه خوبی برای بدن و دمای بدن شما فراهم می کنند.

 

 

ست فوتبالی پسرانه و مردانه

ست لباس ورزشی مردانه و پسرانه

 

معرفی ست فوتبالی پسرانه و مردانه

ست کامل لباس اسپرت مردانه شامل سویشرت، تیشرت و شلوار اسپرت مردانه است. شما می توانید این ست را به صورت کامل تهیه کنید و یا هر کدام را به صورت جداگانه خریداری کرده و با سایر لباس های ورزشی خود ترکیب کنید.

مهمترین چیز در مورد پوشیدن لباس ورزشی پسرانه این است که عملکرد شما را در ورزش کردن بهبود می بخشد. به همین دلیل است که انواع برندها و مارک های پوشاک ورزشی تمام تلاش خود را می کنند تا کشف کنند که کدام طرح ها و مواد برای ورزش های مختلف مناسب تر است.

بنابراین یکی از تفاوت های مهم برندهای مطرح با برندهای کمتر شناخته شده در زمینه تولید ست فوتبالی پسرانه و مردانه یا هر رشته ورزشی دیگری این است که برندهای اول به کیفیت و مواد اولیه محصولات تولیدی خود اهمیت زیادی می دهند. این موضوع می تواند روی قیمت لباس ورزشی پسرانه نیز تاثیرگذار باشد.

ست ورزشی

ست ورزشی مردانه

 

لباس فوتبال پسرانه و مردانه

لباس های فوتبال الهام بخش اتحاد و روحیه تیمی و اراده برای پیروزی در بازیکنان است. هر لباس تیم فوتبال قوانین خاصی در مورد انتخاب رنگ و نوع مورد نظر شما دارد. یک ست لباس فوتبال یا به نام کیت فوتبال شامل: تیشرت مناسب برای فصل سرد و گرم، آستین بلند یا آستین کوتاه، شلوار یا شورت ورزشی و جوراب بلند است.

در گذشته پیراهن های فوتبال از پنبه یا پشم تهیه می شدند که دارای نقاط ضعف آشکاری از جمله احساس گرمی به وقت پوشیدن بودند. علاوه بر آن عرق بدن را به خود جذب می کردند و خیس بودن آنها در طول بازی کار را برای بازیکنان سخت کرده بود. اولین تیمی که پیراهن نخی را کنار گذاشت، بولتون واندررز در فینال جام حذفی در سال 1953 بود.

به سختی می توان گفت دقیقا چه زمانی ست فوتبال پسرانه و مردانه پلی استر جدید مورد استفاده قرار گرفتند، اما در دهه 1990 پیراهن های فوتبال پلی استر بسیار محبوب بودند.

در تولید لباس های ورزشی ، پلی استرها نسبت به الیاف پنبه مزیت عمده ای دارند زیرا عرق کمتری را جذب می کنند. پنبه می تواند تا 7 درصد از وزن خود را آب جذب کند، در حالی که پلی استر تنها حدود 0.4 درصد وزن خود را جذب می کند. این مزیت باعث می شود که احتمال خیس شدن پیراهن فوتبال به دلیل تعریق بدن در طول بازی بسیار کمتر شود. در عوض، عرق ممکن است روی الیاف پیراهن چکه کند و تبخیر شود. به همین دلیل، پلی استر را یکپارچه تنفس پذیر می نامند. همچنین مقاوم است و به راحتی مچاله نمی شود.

یکی دیگر از پلیمرهای رایج مورد استفاده الاستین است که به نام اسپندکس یا لیکرا نیز شناخته می شود. اگرچه الاستین به اندازه پلی استر قابل تنفس نیست، اما خواص مفید دیگری نیز دارد.

پیراهن فوتبال

پیراهن فوتبال مردانه

انواع ست فوتبال پسرانه و مردانه

مهم ترین اطلاعات در مورد ست فوتبال پسرانه و مردانه، ویژگی های آن ها، تفاوت و هزینه آنها است. این سه سوال رایج برای اکثر طرفدارانی است که قصد خرید پیراهن های معتبر فوتبال را دارند. در ادامه با انواع ست فوتبال پسرانه و مردانه آشنا می شویم.

  • تیشرت هوادار

تیشرت هوادار (Supporter shirt) بهترین پیراهن فوتبال است. این پیراهن بر اساس الگوی پیراهن ماکت یا پیراهن بازیکن ساخته می شود که تفاوت آن ها به راحتی قابل مشاهده است. این نوع پیراهن های ساده فوتبال با حداقل جزئیات و ابتدایی ترین تکنولوژی تولید می شوند.

  • پیراهن ماکت

ظاهر پیراهن ماکت (Replica) تقریباً شبیه پیراهن بازیکنان است، اما مطابق با استانداردهای دقیق تولید نشده است. هواداران مانند فوتبالیست ها عرق نمی کنند، بنابراین نیازی به پیراهن های برتر ندارند. این نوع پیراهن به گونه ای طراحی شده است که به طور کامل آنچه را که بازیکن در زمین می پوشد منعکس کند. باید الگوی یکسان و تقریباً همان جزئیات را داشته باشد.

  • پیراهن بازیکن authentic

پیراهن های بازیکنان به عنوان معتبرترین و باکلاس ترین لباس های فوتبال شناخته می شوند. ست فوتبال پسرانه و مردانه یک بازیکن باید در سخت ترین شرایطی که ممکن است در زمین رخ دهد، مقاومت کند. یکی از موارد مهم در مورد این نوع پیراهن تهویه هوا است. این پیراهن ها در ترکیب با مواد بسیار سبک وزن، جذب و تبخیر عالی عرق و رطوبت بدن را فراهم می کنند.

قیمت ست فوتبالی پسرانه و مردانه

برندهای معروف مجموعه ای از پوشاک تجاری را نادیده می گیرند تا لباس های مشابه تیم های مورد علاقه هواداران را با قیمت مناسب تری به بازیکنان ارائه دهند. البته این بدان معنا نیست که لباس های فوتبال کیفیت پایینی دارند. در عوض از الیاف مرغوب در تولید آنها استفاده می شود اما دوخت آنها کمی عریض تر است، لباس ها روی بدن راحت تر هستند که می تواند در نسخه اصلی مطابق با اصول تناسب آیرودینامیکی فوتبالیست باشد. قیمت ست فوتبالی پسرانه و مردانه و کیت اسپرت مردانه در بازار بسته به برند سازنده متفاوت است.

سخن آخر

ست فوتبالی پسرانه و مردانه از چندین جزء اساسی مانند تیشرت، شورت و گرمکن یا ژاکت ورزشی تشکیل می شود. این لباس ها به صورت تکی یا ست موجود هستند. جنس این لباس ها به گونه ای است که از تعریق زیاد بدن جلوگیری کرده و گردش هوای مناسبی را ایجاد می کند. پارچه ای که برای این لباس ها استفاده می شود معمولا پلی استر است اما در برخی اقلام از پارچه های کتان نیز استفاده می گردد.

تیم اوراسیا پرسنلی قوی و جامع در سراسر ایران برای جلب اعتماد مشتریان دارد تا بتوانید خریدی مطمئن را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *