پیراهن های تیم به دو قسمت پیراهن های فن و پیراهن اصلی بازیکن تقسیم می‌شوند. این دو پیراهن در کیفیت، اندازه و نوع دوخت متفاوت هستند. لازم به ذکر است که امروزه انتخاب لباس ورزشی مناسب برای تیم ها، بسیار دشوار است. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره توزیع مستقیم لباس فوتبال جدید، به سایت ما مراجعه کنید.

 

توزیع مستقیم لباس فوتبال جدید

آشنایی با جدیدترین مدل های لباس فوتبال ایرانی

رنگ، شکل و طرح پیراهن تیم نشان دهنده هویت تیم ورزشی است. به عنوان مثال، همه تیم ملی فوتبال برزیل را با پیراهن و شورت زرد یا تیم ملی آلمان را با پیراهن مشکی و تیشرت سفید می‌شناسند. علاوه بر این، این پیراهن ها منبع درآمد تیم های مشهوری هستند که با فروش این پیراهن ها به هواداران درآمد زیادی کسب می‌کنند.

 

به یاد داشته باشید که آیا شما در قسمت مرکزی ایران هستید یا قسمت شمالی ایران. سازنده پیراهن تیم های تهران و سازنده پیراهن تیم اصفهان عمدتا پیراهن های فوتبال، پیراهن های والیبال و فوتسال و … از جمله پیراهن های مردانه، زنانه و کودکان را توزیع می‌کند. باید توجه داشت که در تولید لباس ورزشی از پارچه هایی که باعث حساسیت پوستی می‌شوند استفاده نگردد.

علاوه بر این، نکته مهم دیگر در تولید و ساخت لباس های ورزشی از جمله رکابی کلاه دار ورزشی ، تیشرت های ورزشی، شلوارهای ورزشی، تیشرت و شلوارهای ورزشی زنانه، مردانه و کودکان توجه به این واقعیت است که این لباس های ورزشی باید به صورت تنفس تولید شوند.

همانطور که در بالا ذکر شد، برای خرید عمده لباس ورزشی از جمله پیراهن تیم فوتبال و فوتسال و … شما باید از کیفیت جنس خریداری شده مطمئن باشید. همچنین باید توجه داشت که قیمت های ارزان همیشه نشان دهنده ارزش محصول نیستند و گاهی برعکس. اگر می‌خواهید پیراهن های تیم فوتبال را با قیمت ارزان و با کیفیت بالا خریداری کنید، توصیه می‌شود برای بهترین راهنمایی با مشاوران خبره مجموعه Arnik Sport تماس بگیرید.

 

قبل از هر چیز خریدار گرامی با متخصصین فروش مجموعه تماس گرفته و نوع و تعداد محصولات درخواستی و اطلاعات لازم را مشخص می‌نمایید. پس از صحبت در مورد محصول، کارشناسان فروش می‌گویند برای انتخاب کالای درخواستی با کانال های تلگرام و مجموعه اینستا مشورت کنید.

پس از انتخاب محصول و دریافت کد مورد نظر خود، آن را به واحد فروش لباس فوتبال مجموعه ما اعلام کنید تا سفارش شما را ثبت کند. پس از ثبت سفارش در بخش حسابداری، پیش فاکتور می‌شوید و شرایط پرداخت مشخص می‌شود. سرانجام پس از احراز شرایط، فاکتور محصول صادر می‌شود و سفارش شما به انبار تولید می رود و در اسرع وقت برای شما ارسال می‌شود.

 

آشنایی با جدیدترین مدل های لباس فوتبال ایرانی

فروشگاه عمده لباس فوتبال جدید

شرکت ما مرجع فروش لباس فوتبال ساده رنگی با طرح های جدید می‌باشد و این کالا را با طرح و رنگ های متنوع به سراسر کشور توزیع و پخش می‌کند به طوری که قیمت مناسب آن باعث شده حتی به کشورهای دیگر نیز صادرات می‌گردد. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره فروشگاه عمده لباس فوتبال جدید، به سایت ما مراجعه کنید.

 

فروشگاه عمده لباس فوتبال جدید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *