به مجموعه اوراسیا، مرجع فروش لباس فوتبال ساده رنگی فوتبال خوش آمدید. از آنجا که امروزه فوتبال یکی از ورزش های بسیار معروف دنیا می‌باشد، بازار خرید و فروش لباس این رشته ورزشی خصوصاً رکابی کلاه دار ورزشی در بین جوانان بسیار مورد توجه قرار دارد. این لباس ها که دارای تنوع رنگی بسیار بالا هستند، از لحاظ ضخامت نیز اصولا متناسب با فصل طراحی می شوند، تا بدن ورزشکاران این رشته را از سرما و گرما در طول بازی حفظ نمایند.

شما می توانید با توجه به سلیقه خود و همچنین براساس تیم باشگاهی ایرانی و یا خارجی مورد علاقه تان، لباس های مربوط به فوتبال را از شعبات معتبر ما خریداری نمایید.

ما در فروشگاه خود تلاش کرده ایم نیاز و سلیقه مخاطبان خود را مورد توجه قرار داده و باتوجه به آن این محصول را با کیفیت بالا به بازار عرضه کنیم. شما می توانید با مراجعه به سایت ما که از بزرگترین مراکز فروش لباس ساده درجه یک فوتبال می باشد، سفارش خود را به ثبت رسانده و از قیمت های مناسب و تخفیفات در نظر گرفته شده آن بهره مند شوید.

لباس فوتبال ساده مشکی قرمز

نقش کیفیت در انواع لباس فوتبال

اولین و مهم‌ترین ویژگی در تهیه انواع لباس فوتبال، با کیفیت بودن آن می‌باشد. هرچه در فرآیند تولید لباس از مواد اولیه مرغوب و بهتری استفاده شود، لباس تولید شده نیز کیفیت بسیار عالی و مناسب تری خواهد داشت. همچنین اگر آن را با قیمتی ارزان‌تر از بازار ارائه دهید، افراد بیشتری می‌توانند این محصول را خریداری کنند. بنابراین خرید آن از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

 

جنس پارچه به کار برده شده در تهیه لباس اهمیت بسیار زیادی دارد. بهترین لباس های فوتبال از نخ ۱۰۰% خالص و یا ابریشم تولید می‌شود تا از تعریق زیاد بدن جلوگیری کند.

به‌طور کلی لباس های ورزشی به خصوص برای فوتبال نیاز به شستشو زیادی دارد. بنابراین لباس های تولید شده باید کیفیت مناسبی داشته باشد تا پس از شست و شو حالت اولیه خود را به خوبی حفظ نموده و افراد بتوانند از آن به مدت زمان طولانی تری استفاده نماید.

 

نوع طراحی و دوخت در لباس فوتبال نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. هرچه دوخت لباس با کیفیت باشد قطعاً شما می‌توانید آن را به مدت زمان طولانی تری استفاده کنید. همچنین طراحی مناسب آن باعث آزادی افراد هنگام استفاده از آن می‌شود.

 

حال بهتر است با توجه به شرایطی که در بالا مطرح شد، برای تهیه لباس های مرغوب و باکیفیت فوتبال به مراکز فروش تخصصی با کیفیت مراجعه نمایید.

لباس فوتبال زرد مشکی

مرکز فروش انواع لباس فوتبال ساده رنگی

ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش انواع لباس ورزشی خصوصا فوتبال، محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی نیز ارائه داده ایم. باتوجه به اینکه استفاده از روش خرید اینترنتی به دلیل دسترسی راحت تر مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است، ما نیز سعی کرده ایم در این شعبه از فروشگاه اوراسیا اسپورت امکان استفاده از این روش خرید آسان را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

لازم به ذکر است که در این روش خرید باتوجه به اینکه واسطه ها حذف و مشتریان به‌طور مستقیم با فروشنده در ارتباط هستند، کالای خریداری شده به مراتب دارای قیمت کمتری نسبت به بازار می باشد.  شما می‌توانید از طریق لینک فروشگاه از انواع لباس های تولید شده در این مجموعه دیدن نمایید. همچنین کارشناسان فروش ما نیز پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. پس از سفارش، این محصول در بسته بندی کاملا بهداشتی و در کمترین زمان ممکن در مقصد به شما تحویل داده خواهد شد.

 

لباس فوتبال ساده سفید مشکی

20 دیدگاه

  • سلام علیکم
    همین طور که میدونید لباسهای ورزشی باید از جنس خوب باشه تا به بدنمون نچسبه و باعث تعریق زیاد نشه
    لباسهای اورسیا هم جنسش خوبه هم تعریق کمتری می کنیم هم باعث میشه به دلیل جنس نخی که داره اگر تعریق هم صورت بگیره به بدن نچسبه و و بدنمون رو در اثر تعریق نسوزوزونه .
    من یک لباس ورزشی داشتم از نوع پلاستیکی به دوروز نشده گذاشتمش کنار چون بدنم رو می سوزوند

  • سلام ببخشید آیا لباس ورزشی فقط مخصوص آقایان دارید یا لباس مناسب برای خانوم ها هم موجود هست از جنس و کیفیت لباس چطور میتونیم مطمئن بشیم آیا در کاتالوگ معرفی هر لباس این نکات را هم بیان میکنید چون همون طور که می دونید در خرید از مغازه من شخصا از جنس پارچه نازکی یا کلفتی لباس اینکه مناسب چه محیطی هست سر پوشیده یا سر باز مطلع می شوم

    • سلام همراه گرامی
      وقت بخیر
      با ارسال نمونه به کیفیت بالای محصولات ما پی می برید. فرم مربوط درسایت را تکمیل کنید.

  • باسام و تبریک سال نو باید بگم که لباس ورزشی های خوبی دارید لباس باید همین طور راحت و خنک باشه تا موقع فعالیت شسسته عرق نشیم

  • لباسهای ورزشی باید از جنس خوب باشه تا به هنگام فعالیت بدنی زیاد به بدنمون نچسبه و باعث تعریق زیاد نشه
    لباسهای اورسیا هم جنسش خوبه هم تعریق کمتری میکنیم و وقتی که لباسهای ورزشی اوراسیا را میپوشی حس یه قهرمان بهت دست میده

  • سلام خسته نباشید وقتتون بخیر. اول از هر چیز از شما به خاطر جنس عالی لباس های ورزش تون تشکر کنم. پسر من فوتبال بازی میکنه و ب خاطر تحرک زیادی که داره همیشه بدنش عرق سوز میشه ولی از وقتی همسرم از مجموعه ی مجرب شما برای پسرم لباس تهیه کرده دیگه پسرم اذیت نمیشه و میگه تو لباس خیلی راحته. واقعا ممنونم و خسته نباشید. موفق باشید.

  • سلام وقت بخیر
    ممنون که اینقدر به کیفیت لباسهاتون توجه دارید و از بهترین مواد و الیاف استفاده میکنید سوالم اینه آیا فقط لباس فوتبال تولید میکنید یا لباس سایر رشته های ورزشی هم مثل بسکتبال و البته مخصوص خانمها دارید ؟

  • سلام وقتتون بخیر من میخواستم واسه پسرم لباس ورزشی سفارش بدم اما به مشکلی که هست من از این لباس های ورزشی نمیدونم باید جنسش چه جوری باشه میشه راهنمایی کنید؟

    • سلام خانم فرهادی
      نکته قابل توجه ای که باید در خصوص لباس ورزشی در نظر گرقت ضد عرق بودن جنس اون لباس هستش

  • سلام وقت بخیر
    لباس های ورزشی مجموعه اوراسیا، بسیار متنوع و با کیفیت بالا می باشند و ما از همکاری با این مجموعه رضایت کامل داریم.
    موفق باشید

  • سلام روز بخیر..لباس ورزشی حتما باید با کیفیت باشه..تا به بدن نچسبه و باعث تعریق نشه..من از این سایت برای پسرم لباس ورزشی از این سایت خرید کردم. به موقع به دستم رسیده..بسیار جنسشون خوبه..میخواستم ببینم آیا لباس ورزشی زنانه هم دراین سایت به فروش میرسه..ممنون مرسی..انشالله که موفق باشید

  • سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه اوراسیا بابت فروش با قیمت عمده و کیفیت مناسب لباس های ورزشی ممنون که لباسی تولید می کنید که پس از شست و شو حالت اولیه خود را به خوبی حفظ می نماید

  • مجموعه اوراسیا از آن دسته مجموعه هایی هست که با توان بالا به تولید لباسهای ورزشی ساده قدم برداشته که از شرایط اقتصادی الان هم خوانی دارد

    • سلام خانم حیدری عزیز
      جنس لباس بستگی به انتخاب شما دارد برای اطلاع بیشتر با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید

  • سلام. این روزها مخصوصا چون بازار فوتبال دغه و همه در مورد فوتبال صحبت می کنند. خیلی از بچه ها و جوان ها ترغیب به خرید لباس های ورزشی می کنند تا براحتی در نقش یک فوتبالیست واقعی فرو روند. اولین نکته ای که در خرید وجود دارد همان کیفیت پارچه و خود لباس هست که چه دوخت و چه پارچه ای در دوخت ان بکار رفته است.چون کسانی که فوتبال بازی می کنند زمین میخورند د زخمی میشن و لباسشون اسیب و پاره میشود..پس کیفیت در درحه اول است.

  • سلام .روز خوش .مجموعه اوراسیا لباسهای فوتبال ساده رو با کیفیت عالی در اختیار خریداران قرار داده .رنگ و طرحشون خیلیه .فیمت مناسبی هم داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *