باشگاه استقلال

استقلال پر افتخارترین تیم ایران در آسیا و یکی از محبوب‌ترین باشگاه‌های کشور است. این باشگاه بیشترین قهرمانی را در مسابقات جام حذفی به دست آورده و همیشه به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر شناخته می‌شود. کاملا طبیعی است که خرید پیراهن و شورت فوتبالی استقلال همیشه مورد توجه هواداران این باشگاه باشد. استقلال هم مانند دیگر باشگاه‌های لیگ برتری هر فصل البسه جدیدی را طراحی کرده و مورد استفاده قرار می‌دهد. در کنار پیراهن و شورت فوتبالی این باشگاه، لباس دروازه‌بان آن و تیشرت مخصوص هواداران هم قابل خریداری خواهد بود. البته قبل از هر چیزی شما ابتدا لازم است بدانید که برای خرید پیراهن استقلال باید چه نکاتی را مد نظر قرار دهید.

پیراهن و شورت فوتبالی استقلال1

پیراهن و شورت فوتبالی استقلال

در خرید چه نکاتی را مورد توجه قرار دهیم؟

برای خرید پیراهن و شورت فوتبالی استقلال شما باید چند نکته را مد نظر قرار دهید. نکاتی که به شما کمک می‌کنند این خرید را بهتر انجام دهید عبارتند از:

  • طراحی: لباس باشگاه استقلال هر سال از طراحی جدیدی بهره می‌برد و به همین دلیل اگر به بازار بروید با تنوع طرح روبرو خواهید شد.البته گاهی اوقات در طول یک فصل هم چند لباس برای این باشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به هر حال بهتر است سعی کنید به روزترین لباس این باشگاه را خریداری کنید.
  • تنفس: اینکه لباس قابلیت تنفس بالایی داشته باشد در خرید آن اهمیت و ارزش زیادی دارد. در حقیقت یکی از ویژگی‌های کیفی مهم لباس ورزشی قابل تنفس بودن آن است.حتماً هنگام خرید این موضوع را مد نظر قرار دهید.
  • جنس پارچه: جنس پارچه یک لباس ورزشی بیشترین تاثیر را در کیفیت آن دارد. کیت اصلی باشگاه استقلال فقط توسط اسپانسر آنطراحی شده و در بازار به فروش می‌رسد. با این حال بسیاری از لباس‌های استقلال موجود در بازار توسط افراد دیگری طراحی و تولید می‌شوند و کیفیت متفاوتی از جنس اصلی دارند. ضمناً برای اینکه بهترین لباس را تهیه کنید حتماً به خنک بودن، سبک بودن و  جاذب رطوبت بودن آن دقت داشته باشید.
  • رنگ:طبیعتاً رنگ پیراهن باشگاه استقلال آبی است. موضوعی که اینجا اهمیت پیدا می‌کند حفظ ثبات رنگ پیراهنی است که شما آن را خریداری می‌کنید. پیراهن خریداری شده توسط شما نباید در اثر شستشو به راحتی رنگ خود را از دست دهد.

باشگاه استقلال

باشگاه استقلال

پیراهن تیم فوتبال استقلال چقدر قیمت دارد؟

اگر به نکاتی که خدمت شما بیان کردیم دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که قیمت پیراهن و شورت فوتبالی استقلال متغیر است. اگر به کیت اصلی این باشگاه دسترسی پیدا کنید قطعاً هزینه بالایی برای خرید آن لازم است پرداخت نمایید. از طرفی گفتیم که لباس‌های موجود در بازار از نظر جنس پارچه متنوع هستند و همین موضوع قیمت آنها را تغییر می‌دهد. ضمناً فروشگاهی که برای خرید این محصول انتخاب می‌کنید هم در بالا یا پایین رفتن هزینه موثر خواهد بود. در فروشگاه ما پیراهن‌های باشگاه استقلال عرضه می‌شوند و برای هر رده سنی قابل خریداری هستند. پیراهن‌هایی که ما در اختیار شما قرار می‌دهیم بهترین کیفیت را دارند و از نظر قیمت در شرایط مناسبی هستند.

باشگاه استقلال

کیت اصلی باشگاه استقلال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *