جشن پیراهن استقلال

جشن پیراهن استقلال


برای افرادی که به تازگی به دنیای فوتبال علاقه مند شده اند، رویدادی تحت عنوان جشن پیراهن استقلال ممکن است کمی مبهم باشد. جشن پیراهن باشگاه استقلال، در واقع رویدادی است که با همکاری باشگاه و اسپانسر تیم استقلال برگزار می شود. در این جشن که معمولا پیش از شروع بازی های لیگ برتر انجام می شود، معمولا به معرفی بازیکنان جدید، اعلام شماره بازیکنان در فصل جدید، معرفی مربی و سرمربی تیم و نیز تشکر و قدردانی از بازیکنان و مربیان در فصل گذشته پرداخته می شود.

جشن پیراهن استقلال، معمولا در یکی از هتل های تهران برگزار می شود. مهمانان جشن پیراهن را معمولا برخی هنرمندان، بازیکنان پیشکسوت، مربیان و داوران، اسپانسرهای تیم تشکیل میدهند. البته اعضای فدراسیون فوتبال، افراد رسانه ای و نیز رییس باشگاه استقلال نیز از مهمانان ویژه جشن پیراهن هستند.

لباس باشگاه استقلال

خرید آنلاین پیراهن باشگاه استقلال

بدون شک یکی از پرطرفدارترین تیم ها در بین باشگاه های داخلی، تیم باشگاه استقلال است. این تیم بیشترین برد را در تاریخ فوتبال ایران از آن خود نموده است. به همین دلیل هم عده بسیاری به دنبال خرید پیراهن باشگاه استقلال هستند. برای اینکه بتوانید پیراهنی کاملا مشابه پیراهن تیم استقلال داشته باشید، باید یکی از بهترین تولیدی های پوشاک ورزشی را پیدا کنید. به عقیده ما و بسیاری از افرادی که تجربه یک بار خرید از اوراسیا دارند، این تولیدی بهترین پوشاک ورزشی را عرضه می کند.

اگر می خواهید پیراهنی که تهیه می کند از هر نظر کاملا مشابه پیراهن باشگاه استقلال باشد، اوراسیا انتخاب هوشمندانه ای است. نمونه تمام پیراهن های باشگاهی این تولیدی در وب سایت اوراسیا موجود است. تنها کافی است به فروشگاه آنلاین این تولیدی مراجعه کنید و در بین محصولات، پیراهن باشگاه داخلی را انتخاب کنید. جهت ثبت سفارش نیز می توانید به دو شیوه آنلاین و حضوری اقدام کنید. در خرید آنلاین پس از انتخاب محصول مورد نظر که همان پیراهن زیبای باشگاه استقلال است، برای ثبت و واریز وجه می توانید از طریق شماره های ثبت شده در سایت اقدام کنید. همچنین برای خرید حضوری نیز می توانید به شعبه فیزیکی اوراسیا در منیریه مراجعه کنید.

قیمت پیراهن استقلال

مجموعه اوراسیا جزء بهترین مراکز تولید پوشاک ورزشی در تهران است. این تولیدی با دوخت پیراهن تمامی باشگاه های داخلی و خارجی، یکی از شناخته شده ترین عرضه کنندگان پوشاک ورزشی در ایران به شمار می آید. برای خرید پیراهن باشگاه استقلال می توانید از این تولیدی اقدام به خرید کنید.

با توجه به محبوبیت پیراهن باشگاه استقلال نسبت به سایر باشگاه، این محصول از قیمت های متفاوتی در بین تولیدگان برخوردار است. البته جنس پارچه و آپشن های موجود برای خرید، مثل چاپ یک شماره یا اسم خاص بر روی لباس ورزشی استقلال نیز از دیگر موارد موثر در تعیین قیمت این پیراهن باشگاهی است. بنابراین اگر به دنبال خرید این محصول با بهترین کیفیت و معقول ترین قیمت هستید، فروشگاه اوراسیا گزینه مناسبی است. این فروشگاه از معتبرترین گزینه ها برای خرید است. زیرا محصول را در اسرع وقت چه در تهران چه شهرستان به دستتان می رساند. همچنین در اوراسیا امکان خرید عمده پیراهن باشگاه استقلال نیز وجود دارد و کلیه محصولات خود را با ضمانت کیفیت عرضه می کند.

ست گرم کن ورزشی باشگاه استقلال

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *