شورت-مردانه-آدیداس

قیمت لباس ورزشی آدیداس


تاریخچه و علت محبوبیت برند آدیداس در ایران

یکی از سرچ های پر تکرار گوگل در حوزه ورزش، قیمت لباس ورزشی آدیداس اصل است. این برند خارجی به علت کیفیت بالای محصولات خود و طرح های به روز و متنوع یکی از محبوب ترین برندهای خارجی است. آدیداس یک شرکت بین المللی مطرح است و نخستین بار در آلمان تاسیس شد. موفقیت این برند در حوزه تولید لباس های ورزشی به حدی زیاد است که تاکنون بیش از 900 میلیون از محصولات این شرکت در بیش از 160 کشور جهان به فروش رسیده است.

همین محبوبیت بالا و البته خلاقیت در تولید لباس هایی با کیفیت و منحصر به فرد سبب افزایش قیمت لباس ورزشی آدیداس در چند دهه اخیر شده است. این برند اکنون لباس تیم ملی بسیاری از کشورها را طراحی می کند. آدیداس امروزه از بزرگ ترین و مطرح ترین تولیدکنندگان محصولات ورزشی در اروپا است. محصولات این برند پس از نایک آمریکا به عنوان دومین برند پر فروش جهان شناخته می شوند. این برند در تهران و شهرستان های ایران نیز بیش از ده ها نمایندگی فعال دارد.

قیمت لباس ورزشی آدیداس

لباس های ورزشی زنانه و مردانه آدیداس

همانطور که گفته شد، محبوبیت برند آدیداس و البته کیفیت بالای محصولات آن سبب شده است تا افراد بسیاری در ایران خواهان خرید لباس ورزشی آدیداس باشند. این برند محصولات متنوع بسیاری را برای مردان و زنان و حتی کودکان تولید می کند. از پر فروش ترین لباس های برند آدیداس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیراهن و شورت فوتبالی
  • انواع لگ، تاپ و نیم تنه ورزشی زنانه
  • کتونی های زنانه و مردانه
  • انواع کلاه و هدبند ورزشی
  • جوراب، زانو بند، مچ بند و دستکش های ورزشی
  • ست های ورزشی زمستانه
  • لباس های بسکتبال و والیبال
  • لباس های شنا شامل مایو (زنانه و مردانه)، کلاه و عینک شنا
  • دافل بگ، کوله پشتی، کیف های کراس بادی، شیکر و فلاسک

با توجه به تنوع بی نظیر محصولات ورزشی آدیداس، خرید این محصولات از یک وارد کننده معتبر می تواند لذت استفاده از محصولات اصلی را به شما هدیه دهد. در ادامه به معرفی یکی از بهترین مراکز خرید لباس ورزشی آدیداس در ایران خواهیم پرداخت.

خرید لباس ورزشی آدیداس

عوامل بسیاری بر قیمت لباس ورزشی آدیداس تاثیر دارند. از جمله این موارد می توان به نوع و جنس محصول مورد نظر اشاره کرد. همچنین با توجه به اینکه آدیداس یک برند وارداتی است و تامین آن به ارز وابسته است، امکان افزایش یا کاهش قیمت آن با توجه به تغییرات بازار وجود دارد. لذا امکان ارائه قیمت لباس ورزشی برند آدیداس وجود ندارد و استعلام قیمت این محصول به صورت آنلاین است.

اما اگر قصد خرید لباس ورزشی آدیداس را دارید، یکی از بهترین مراکز برای خرید لباس ورزشی اصل در ایران، مجموعه اوراسیا است. این مجموعه یک تولیدی بزرگ و نام آشنا در ایران است که  در کنار تولید محصولات بی نظیر داخلی، انواع پوشاک ورزشی خارجی را نیز وارد می کند. بنابراین اگر به دنبال خرید محصولات آدیداس اورجینال با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا هستید، اوراسیا انتخابی آگاهانه و مطمئن است.

پیراهن و شورت فوتبالی آدیداس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *