ورزش و سلامتی دو اصطلاحی هستند که همیشه در کنار هم قرار می‌گیرند و با یکدیگر تعامل دارند. بدن سالم بدون ورزش و تغذیه مناسب حاصل نمی‌شود. ورزش بدن را تحریک می‌کند و از بسیاری از بیماری های جسمی و روحی پیشگیری می‌نماید. از این رو، جهت اطلاعات بیشتر درباره فروشگاه عمده لباس ورزشی فوتبال مردانه و رکابی کلاه دار ورزشی می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید.

 

لباس ورزشی فوتبال مردانه

زیباترین لباس های ورزشی فوتبال مردانه

ورزش تأثیر زیادی در تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت استخوان ها، اکسیژن رسانی بهتر به گردش خون و اندام های داخلی، دفع سموم از بدن، تقویت سیستم رشد اندام ها و موارد دیگر دارد. به همین دلیل ورزش روزانه بسیار مهم است. فعالیت های ورزشی ویژه بسیار خوب است. اما اگر وقت کافی ندارید، از ورزش های ساده مانند پیاده روی یا تمرینات صبح غافل نشوید.

علاوه بر موسیقی و هوای خوب برای ورزش، لباس ورزش مناسب نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که لباسی که برای ورزش مناسب نیست، هم انگیزه را کاهش می‌دهد و هم باعث خستگی بیشتر شما می‌شود. درنهایت از ادامه ورزش جلوگیری می‌کند. هر ورزشی لباس های خاص خود را دارد. اما برای ورزش های سبک می‌توانید، از لباس های ساده تری نیز استفاده کنید.

 

انواع لباس ورزشی عمده شامل چندین مولفه اصلی کفش ورزشی، شلوار ورزشی، پیراهن ورزشی، شلوارک، پیراهن ورزشی، ژاکت ورزشی، کت و سویشرت ورزشی است. این محصولات هم به صورت جداگانه و هم به صورت ست های اسپرت مانند ست گرمکن و شلوار، در بازار موجود است. لباس ورزشی معمولاً از دو پارچه اصلی، نخ و پلی استر ساخته می‌شود.

برای ایجاد یک سبک ورزشی زیبا حتما از کت و شلوارهای ورزشی استفاده کنید. رنگ و طرح کت و شلوارهای اسپرت مردانه بسیار متنوع است. به راحتی می‌توانید محصولی متناسب با سلیقه و سبک خود پیدا کنید. برند های بسیاری وجود دارد که در دنیا و ایران فقط لباس ورزشی تولید می‌کنند. این برند ها هر ساله بزرگتر می‌شوند و سبک سال را آشکار می‌نمایند.

 

برند های اصلی در این زمینه عبارتند از:  Reebok ،Allspert ،North ،Quechua ،Nike ،Adidas ،Beaufort و غیره وجود دارد از جمله برند های مطرح داخلی در زمینه تولید لباس ورزشی می‌توان به Plus،Seawood،Holiday و … اشاره کرد. باید ذکر شود، خرید لباس ورزشی مردانه به صورت آنلاین یکی از مطمئن ترین و سریع ترین روش های خرید امروز است. دیجی کالا، بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران، فرصت خرید آسان را برای بینندگان خود فراهم کرده است.

 

لباس ورزشی فوتبال مردانه

توزیع کننده انواع لباس ورزشی فوتبال مردانه

شرکت تولیدی ما، توزیع کننده انواع لباس ورزشی فوتبال مردانه می‌باشد و این محصول را با قیمت خوب و منطقی به سراسر کشور توزیع و پخش می‌کند.

به دلیل اینکه محصولاتش کیفیت بالایی داشته، توانسته این محصول را با قیمت خوبی به بازار توزیع کند. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره فروش لباس ورزشی می‌توانید به سایت ما مراجعه کنید.

 

 لباس ورزشی فوتبال مردانه

81 دیدگاه

  • روزخوش
    بجز لباس های ورزشی وسائل ورزشی هم دارین مثل توپ، دستکش دروازه بانی و…..؟

    • سلام آقای قائدی عزیز
      ما در تمامی محصولاتی را که الان ارائه می دهیم داخل سایت قرار دادیم.

  • یکی از مزیت های ویژه این فروشگاه ،فروش به صورت عمده می باشد. چون هم با تنوع بیشتری می توان خرید کرد هم به صورت عمده که خرید کنید ،قیمت کمتر می شود.

  • محصولات متنوع دارین واقعا عالی هست. جنس و رنگ لباس های ورزشی نیز از کیفت عالی برخوردار بوده است.

  • سلام لباسهای ورزشی شما هم از برندهای خارجی هست و هم برندهای معتبر ایرانی؟ فقط لباس ورزشی برای فوتبال دارین؟ جنسشان مناسب همه فصل ها هست؟

  • سلام، روزتون خوش
    واقعا ممنونم بخاطر اطلاعات و مطالب مفیدی که درباره لباس ها و ست های ورزشي در این سايت قرار داده اید و راهنمایی لازم و نحوه خریداری محصول را بطور خلاصه و کامل در مطالب بیان کرده اید سوال من این است آیا این لباس های ورزشی دارای سایزهای بچه گانه و اسپرت است؟

    • سلام خانم یوسفی
      وقت شما بخیر، جهت دریافت انواع سایز لباس فرم مربوطه درسایت را تکمیل کنید.

  • سلام خسته نباشید
    لباس راحت واقعا برای ورزش مهمه
    میتونم بپرسم جنس لباساتون از چیه؟؟بعضی لباسا بیشتر باعث تعریق هنگام ورزش کردن میشن ک این موضوع به شدت اذیت کننده‌اس
    و اینکه ست لباس ورزشی زنونه نمیارید؟اگه دارید بگید از کجا میتونم تهیه کنم
    ممنون از شما

    • سلام خانم اکبری
      وقت بخیر، لباس ها از بهترین جنس تواید شده، جهت راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  • این ست های ورزشی طرح و رنگ های بسیار متفاوتی دارند. مناسب با هر سلیقه و دلخواه تمام اقایون.

  • سلام.خواستم بپرسم عمده قیمتش چقدر کاهش پیدا میکنه و نحوه بسته بندی به چه صورت هست؟
    تشکر از پاسخ گوییتون

  • سلام
    لباس فوتبال/لباس ورزشی باید سبک ، راحت باشد، وبدن عرق نکند ،چون تحرک زیاد است،محصولات مجموعه کامل و زیاد است،و هم لباس ست دارد و هم تک،و از بهترین و معروف ترین برند های دنیا استفاده می کند
    مانند: نایک،آدیداس،ردبوک. ارسال به سراسر کشور نیز دارد.

  • سلام وقت بخیر
    بسیار عالی از تنوع لباس ورزش وست کت وشلوار اسپرت در رنگهای متنوع
    جند سوال داشتم خواستم بدونم که
    مجموعه اوراسیا تکفروشی هم داره؟
    دوم اینکه در این مجموعه آیا فروش لباس ورزشی زنان درهمه رشته های ورزشی لحاظ شده؟که بتونیم از مجموعه شما آنلاین خریدداری کنیم؟
    ممنونم به سوالات من صبورانه جواب میدهید

  • اگه کسی لباس تیم محبوب شو بخواد یا با اسم بازیکن محبوبش بخواد هم میتونید ارسال داشته باشین؟ منطورم اینه که با مشخصات درخواستی هم میشه تهیه کنید البته در تیراژ بالا ، نه به صورت تکی

  • لباس های ورزشی مخصوصا لباس های فوتبالی همیشه مورد توجه و علاقه آقایون بوده و این تنوع بالا واقعا قابل توجه هست.

  • فروشگاه ومجموعه اوراسیا یکی از فروشگاهای مطرح هست که تونسته با تولید لباس ورزشی مارک با مدلها ورنگهای متنوع افراد رو به‌سمت ورزش گرایش بدهد
    آیا بستری برای دادن نمایندگی به علاقمندان فعالیت در این عرصه داده شده ؟اگر جوابتون مثبت هست لطفا شرایط را بفرمایید

  • سپاس و درود بیکران از شما و سایت خوبتون ک این شرایط رو محیا کرده ک راحت بدون واسطه و بی دغدغه در سریعترین زمان ممکن کالا رو در اختیار مصرف کننده قرار بدن من چنتا سوال داشتم که لطفا پیگیری بفرمایید .اول اینکه شما ست کامل رو دارین برای فوتزال ک شامل دو نوع لباط برای مسابقه و تمرین و لوازم مانبز دیگه مثل کفش زیر پوش شاق بند جوراب شورت و دیگه اینکه برای سفارش دادن و شخصی سازی کرد و هک کردن شماره و اسم و تبلیغات باید با چکسی صحبت کنیم در رابطه با جنسش هم اگه ممکنه توضیح بدین که هواخوب رد میشه در زمان عرق کردن سنگین نمیشه کشش مناسب داره و جنسش محکم هست ک توی درگیری راحت پاره نشه و بعد از شستشو کوتاه بلند نمیشه ؟لطفا آدرس بدین ک برای دیدن از برندتون و لباس و لوازم خدمت برسین و جهت همهنگی شماره تماس هم بفرمایید سپاس از شما

    • سلام طاهر عزیز
      وقت بخیر
      فروش فقط از طریق وب سایت امکان پذیر است.برای راهنمایی بیشتر با شماره موجود در سایت تماس بگیرید

  • سلام وقتتون بخیر اول از هر چیزی بابت مطالب فوق بسیار عالی سپاسگزاری میکنم چرا که مشتری می تواند با توجه با توضیحات کامل بالا تصمیم قانع بگرید .
    مطلب دوم اینکه چجوری میشه از انواع لباس ها دیدن کرد و آن را انتخاب کرد؟
    مطلب سوم اینکه جنس لباس چیه و چقدر ضمانت داره و چقدر در برابر پاره شدن در ورزش مقاومت دارد ؟
    همچنین از مدیریت اوراسیا بابت اجناسی که وارد بازار میشود میکند و باعث کارآفرینی و تولید میشود نهایت سپاس را دارم و امیدوارم شاهد موفقیت روز افزون شما باشم .

    • سلام خانم داودی
      وقت بخیر
      ارسال نمونه برای مشتریان فراهم است. لباس ها از جنس باکیفیت تهیه شده و دارای ضمانت است

  • لباش ورزش برای ورزش کننده گان خیلی عالی و راحته تو اثنای ورزش باید از لباس های ورزشی استفاده کنیم من که خیلی از این لباس ها تو ورزش استفاده میکنم و همچنین میتونیم برای دوستان که ورزش رو زیاد دوست دارن ازین لباس ها کادو ببریم. راحت باشین این محصول مورد پسند تمام ورزش کاران قرار میگیرد ببخشین یک سوال داشتم آیا این محصول تون رو به خارج هم ارسال میکنین و یا تنها به شهر های خود ایران ارسال مکینین

  • با سلام
    عزیز رنگ‌بندی این لباس‌ها کجا هستند که من برم ببینم؟ ممنون

    و همچنین به صورت اینترنتی هست یعنی تحویل درب منزله؟ چون به صورت حضوری داخل شهرمون هست ولی قیمت بالایی دارن ولی سایت شما به قیمت نسبتاً کمتری این محصولا می‌فروشه

  • مرسی از سایت خوبتون که تو زمینه فروش لباس های ورزشی عملکرد خوبی را نشون داده. لباس های ورزشی باید از جنس مناسبی برخوردار باشن که بعد از عرق کردن بدن، بوی بد نگرفته و باعث ایجاد قارچ پوستی نشه. و اینکه آیا خرید از سایت شما فقط اینترنتیه انجام میشه یا شعبه هم دارین؟

  • سلام . وقتتون بخیر
    ای کاش محصولات زنانه ورزشی هم داشتید
    چون واقعا کیفیت لباس های ورزشی مردانه تون عالی هست و من برای یکی از آشنایان خرید کردم فوق العاده عالی بود از نظر راحتی و جنس و اینک واقعا محصولی که کیفیت عالی رو داشته باشه یعنی احترام به مشتری و ارزش قایل شدن براش الویته .سپاس بیکران از شما

  • با سلام
    بسیار عالیه که امکان خرید عمده و تکی رو فراهم کردید همچین بخاطر کیفیت بالا لباس ها بوی عرق نمیگیره و پس از شست شو تغییری در رنگ و دوخت پارچه ایجاد نمیشود
    باتشکر از سایت عالی شما

  • سلام وقتتون بخیر، فوتبال یک ورزش هیجان انگیز و سرگرم کننده هست که مورد علاقه بسیاری از مردان جهان هست، ولی میخواستم بدونم دیگر لباس های ورزشی هم دارید و نکته دیگه اینکه دیگر وسایل فوتبال هم دارید؟ امکانش هست در مورد جنس لباس هاتون بیشتر صحبت کنید و اینکه لباس فوتبالی هاتون تکی هست یا ست؟ میشه در مورد رنگبندیش هم یه کم توضیح بدید؟ آخه تنوع هم خیلی مهمه در خرید و فروش یک محصول، سراسر ایران و جهان ارسال دارید؟ لباس هاتون شامل تمام سنین میشه یا سن خاصی رو پوشش میده. اگر یه کم در مورد تولید محصولتون هم توضیح بدید و ویدئویی راجع به آن ارسال کنید، ممنون میشم. چه قدر خوبه که بدون تماس هم میشه با مجموعه شما ارتباط برقرار کرد. واقعا دنیای جذاب اینترنت که دهکده جهانی هست همه چی رو راحت و در دسترس قرار داده و سریع میشه همه چی رو بدست آورد و سلامت باشید و پایدار.

    • سلام خانم محمودی
      وقت شما بخیر
      ارسال به تمام نقاط داریم. جهت راهنمای بیشتر فرم سایت را کامل کنید.

  • سلام وقت بخیر توضیحاتتون خیلی کامل و عالی بود اما میخواستم بپرسم محصولات ایرانی هم دارید شما از کدوم شهر هستید من در شهر سنندج مغازه دارم میخواستم ازتون خرید کنم اما قبلا از جاهای دیگه خرید کردم جنس فیک و تقلبی واسم فرستادن البته تعریف کار شما رو از همکارن شنیدم اما میشه قبل از خرید محصولاتتون رو از نزدیک ببینیم یا حضوری خرید کنم و اینکه اگه کیفیت کافی نداشت امکان مرجوع هست؟
    یه سوال دیگه هم داشتم شما در بقیه شهرها نمایندگی دارید؟ یا نمایندگی اعطا می کنید؟ در این خصوص لطفا حتما جوابمو بدید چون برای شروع عجله دارم و میخوام تعداد بالا ازتون خرید کنم اما دنبال یک برند خوب اصل و با کیفیت می گردم اگه محصولات ورزشی مثل ساک ورزشی و کفش هم دارید رو هم دارید لطفا بفرمایید چون من کارم در همین زمینه هستش

    • سلام خانم اساسه
      وقت شما بخیر
      خرید حضوری نداریم. خرید فقط از طریق سایت. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  • جنس پارچه این لباس های ورزشی چیه چون با بدن ورزشکار در تماس هستند جنس‌پارچه خیلی اهمیت زیادی داره که کیفیت خوبی داشته باشه

  • کیفیت لباس های شما عالی هست و همچنین طراحی ان ها
    و میتونید برای استقبال بیشتر از لباس های ورزشی زنان و همچنین لباس های ورزشی ورزش های دیگه رو هم تولید کنید

  • سلام وقت بخیر من برای هدیه بخوام یک دست لباس ورزشی تهیه کنم ایا امکان این هست از سایت شما خرید نمایم؟ سوال دوم؛ ایا مدلهایی که دارید همین انواعی هست که عکس انرا گذاشتید(یعنی تیشرت و شلوراک هست فقط؟ یا ست ورزشی تان شلوار بلند هم دارد؟ ) با تشکر

    • سلام خانم حسینی
      وفت بخیر
      بله از طریق شماره موجود در همین صفحه با واحد فروش ما تماس بگیرید

  • سلام وقت بخیر، این محصول برای تیم های فوتبال خیلی خوبه ولی از آنجایی که فوتبال هیجان خیلی زیادی داره گاهی افراد تیم های دوستانه با هم تشکیل میدن و این لباس‌‌ها برای آنها هم میتونه مورد استفاده باشه

  • سلام وقت بخیر
    پوشیدن لباس مناسب ورزشی موقع ورزش کردن از اهمیت بالایی برخورداره
    این لباس ورزشی ها فقط برای آقایان موجوده یا برای خانم هاهم فروش دارین؟
    و فروشتون به صورت عمده هست یا تکی هم میشه سفارش داد؟

  • سلام
    عرض وقت بخیر و خسته نباشید
    ممنون از شما و سایت تون که یک برند و تولید کننده ایرانی رو برای لباس ورزشی معرفی کردید . این خیلی عالیه و البته قابل افتخار که تو کشور انواع نیازهامون رو خودمون تولید میکنیم . اصلا نا امید نباشید به خدا توکل کنید ، همه سعی و تلاش تون رو انجام بدید و شک نکنید که موفق میشید .
    به امید موفقیت هر روزه شما .

  • سلام خیلی عالیه که پیراهن های ورزشیتون از تنوع های زیادی برخوردار که خریدو آسون تر میکنه

  • سلام از همین دست لباس و همین شکل به صورت آستین بلند و با پاچه ی بلند شلوار سفارش نمیگیرید؟ چون معمولا خیلی از آقایون وقتی فوتبال میرن با دست و پای زخمی برمیگردن و بنظرم اگه آستین بلند باشه لباس خیلی خوبه. اینطوری کمتر آسیب میبینن و زخم کمتری برمیدارن. همچنین اگه پارچه از جنس نانو باشه قطعا دیر تر پاره میشه و موقع زمین خوردن استحکام بیشتری داره.
    سوال دیگه اینکه برای خانم ها لباس ورزشی تولید نمیکنید؟ احتمالا اون ها هم باید آستین و پاچه ی بلندی داشته باشن. ممنون میشیم تولید کنید‌.

    • سلام خانم زهرا عزیز
      شما میتونید هنگام ثبت سفارش خواسته ها و نیاز هاتونو مطرح کنید، مطابق با سلیقه شما اماده سازی خواهد شد

  • سلام
    من خودم به ورزش خیلی علاقه دارم و از سایت شما دیدن کردم خیلی تنوع بالایی دارین و با کیفیت بسیار عالی

  • سلام
    تنوع رنگ بسیار بالایی دارین .رنگهای استفاده شده بسیار شاد هستن که به نظر من رنگ ها به ادما امید میدن مرسی از محصولات خوبتون.

  • سلام
    تنوع رنگ بسیار بالایی دارین .رنگهای استفاده شده بسیار شاد هستن که به نظر من رنگ ها به ادما امید میدن مرسی از محصولات خوبتون.

    • با سلام
      لطفا فرم مشاوره را در سایت تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  • سلام وخسته نباشید آیا این لباس ورزشی ها رامیتونید هرعدد واسمی که خواستیم روش چاپ کنید؟وآیا فقط لباس ورزشی دارید یاچیزای دیگه مثل توپ ودستکش وکفش وساق بند اینام دارید؟

    • سلام خانم احدی عزیز
      بله شما میتونید عدد دلخواهتان را روی لباس مورد نطرتون چا کنید و در سوال بعدی شما فعلا مجموعه ما در حوزه انواع لباس ورزشی فعالیت میکنند

  • با سلام لباس ورزشی با رنگ های زیبا رو در این سایت مشاهده کردم بنظرمیاد که از کیفیت خوبی برخوردار هست ورزش برای سلامتی مفید هست در صورتی که از کفش و لباس از جنس مرغوب استفاده کنیم که در سایت شما موجود میباشد خسته نباشید

  • سلام من قصد خرید برای ۲۰ نفر از لباس ورزشی فوتبال مردانه را دارم برای سفارش در سایز مورد نظر چه طور باید اقدام بکنم.

  • سلام.خسته نباشید .من ازسایتتون خرید داشتم.جنس خیلی خوب وباکیفیتی داشتند .ممنون از پاسخگویی مشاورانتون .

  • سلام بنده از مشتری هاتون هستم و چندین بار خرید انجام دادم از این سایت ولی الان میخواستم لباس ورزشی فوتبال رو در طرحی دلخواه سفارش بدم میخواستم بدونم امکانش هست که بتونم طرحی رو بگم و شما زحمتشو بکشین ؟اگر هستش ممنون میشم راهنمایی کنید

  • با سلام خدمت دوستان عزیز مجموعه اوراسیا، وقت بخیر، هميشه سلامت و تندرست باشید،از دیجی کالا خیلی لباس و کفش ورزشی خریدکردم وواقعا راضی هستم بعضی وقت ها آف خوبی داره و کفش و لباس روبا ۷۰ درصد آف میتونی بخری،پرداخت و تحویل خوبی داره و کیفیت محصولات هم خوبه،ممنون بابت اطلاعات کامل و جامع سایت

  • فقط پیراهن و شورت فوتبال دارید یا بقیه وسایل هم دارید در مورد جنس لباسها کمی توضیح بدید کتونی فوتبال هم دارید یا نه

    • اقای عسگری عزیز
      در خصوص سوالتون با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید همکاران ما پاسخگو سوالات شما عزیزان هستند

  • سلام وقت بخیر جنس ست ورزشی بسیارمهم چون رابطه ی مستقیمی با سلامت فرد داره و موندگاریش زیادباشه به دلیل هزینه ها مقرون بصرفه باشه.بسیارعالی هست محصول شما

    • سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از سایز و ثبت سفارشتون،لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • ببخشید برای یک مجموعه تیمی اگه سفارش بدیم سفارشی برای ما لباس طراحی میکنید با اسم حک شده؟

    • سلام اقای پاینده مقدم
      برای پاسخ سوالتون لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام خانم صفی زاده عزیز
      برای پاسخ سوالتون لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام و تشکر از مجموعه خوب اوراسیا. میخواستم ببینم برا فروش محصولاتتون به شهرستان هم نمایندگی میدین؟ با چه شرایطی این کارو انجام میدین؟

    • سلام جناب رسولی عزیز
      برای اخذ نمایندگی، لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *