فروشنده پیراهن فوتبالی تک عمده اقدام به ارائه بهترین این پیراهن با قیمتی باور نکردنی و بسیار مناسب نموده است. خریداران عمده داخلی و کسانی که به این پیراهن و کاور ورزشی فوتبال به صورت عمده نیاز دارند می‌توانند سفارش اینترنتی این محصول را انجام دهند. فروشنده ارائه این محصول را منوط به حضور فیزیکی نکرده و خریداران می‌توانند با خرید اینترنتی این محصول را در حداقل زمان ممکن و در آدرس مورد نظر خود دریافت کنند.

 

فروشنده پیراهن فوتبالی تک عمده

نحوه دوخت پیراهن فوتبالی

انواع پیراهن فوتبالی به دلیل نوع کاربردی که دارند، دارای نحوه دوخت کاملا متفاوتی نسبت به پیراهن های عادی هستند. آنچه در این پیراهن دارای اهمیت زیادی است، استحکام و مقاومت بالا در برابر پارگی می‌باشد. به همین دلیل در دوخت این پیراهن به نکات زیادی توجه شده است.

نحوه دوخت این پیراهن به این شکل است که ابتدا بر اساس سایز و مدل مورد نظر برش پارچه انجام می‌گیرد. این مرحله از کار دارای اهمیت بسیار زیادی است زیرا تاثیر مستقیمی در کیفیت نهایی پیراهن دارد. بنابراین با استفاده از نیروی ماهر و استفاده از وسایل برش دقیق انجام می‌شود.

 

دوخت این پیراهن با استفاده از چرخ های صنعتی است که علاوه بر دوخت ساده امکان سر دوز همزمان را دارند. به این ترتیب محل اتصال تکه های پارچه به هم از استحکام بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. این امر باعث می‌شود لباس حتی در اثر برش نیز دچار پارگی نشود. به همین دلیل این پیراهن از جمله لباس های بسیار مقاوم است.

 

نحوه دوخت پیراهن فوتبالی

تولیدکننده پیراهن فوتبالی تک عمده

تولید پیراهن فوتبالی تک به صورت عمده توسط تولیدکننده این پیراهن انجام می‌شود. خریداران عمده و کسانی که می‌توانند صادرات این محصول را انجام دهند، می‌توانند نیاز خود را از این تولیدکننده با پایین ترین قیمت ممکن تامین کنند و آن را در آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرند.

این تولیدکننده بهترین انواع این پیراهن را با استفاده از مواد اولیه مناسب تولید کرده است. به این ترتیب این محصول را با کیفیت تضمینی به خریداران ارائه می‌کند. همچنین امکان سفارش این محصول از طریق شبکه های اجتماعی نیز ممکن است و لینک این شبکه ها در صفحه اول سایت قرار داده شده است تا از طریق آن ها امکان ارتباط آنلاین با تولیدکننده فراهم باشد.

این تولید کننده سفارشات عمده و در تیراژ بالا را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست خریداران می‌رساند و قادر به اخذ مدل ها و طرح های سفارشی است و می‌تواند آن ها را در زمان کمی در بسته بندی مناسب به دست خریداران برساند.

 

تولیدکننده پیراهن فوتبالی تک عمده

2 دیدگاه

  • باسلام خدمت شما دوستان عزیز مجموعه اوراسیا،وقت بخیر، همیشه سلامت باشید که برای در زمینه ورزش فعال هستید و به این مهم اهمیت میدید،لباس ورزشی عضوی از ورزش هستند و اگه تولیدات باارزش و با کیفیت باشند ونیاز به واردات کم بشه ،قیمت مناسبی هم داشته باشه خیلی عالی میشه

  • سلام و عرض ادب
    جنس لباس ها خیلی عالی
    کیفیت ۲۰٫من خودم مربی هستم و برای تمامی شاگردانم تهیه کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *