لازمه انجام ورزش پرطرفدار فوتبال، پوشیدن یک دست لباس مناسب فوتبالی بوده و بدون این لباس، بازیکنان امکان بازی نخواهند داشت. حال یکی از انواع لباس فوتبالی که بیش از همه مورد نیاز خواهد بود، شورت فوتبالی است. در اشاره به یکی از باکیفیت ترین و پرفروش ترین نوع آن می‌توان شورت فوتبالی نایک را نام برد که از آن به عنوان شورت فوتبالی صادراتی نام می‌برند. اکنون صادرات شورت فوتبالی نایک به وفور انجام شده و در بازار کشور ما نیز عرضه گردیده است.

شورت ورزشی نایک

 

راهنمای سایزبندی شورت فوتبالی نایک

فوتبال یکی از ورزش های مهیج و محبوب در سراسر دنیا است که بازیکنان زیادی در این عرصه مشغول به فعالیت می‌باشند اما برای اینکه بتوان این ورزش را به درستی انجام داد، اول از همه نیاز به پوشیدن یک دست لباس فوتبالی خواهد بود. همانطور که بیشتر حرفه ها برای انجام نیازمند لباس فرم می‌باشند. فوتبال هم از این قاعده مستثنی نبوده و نیست.

همانطور که گفتیم، یکی از رایج ترین انواع لباس فوتبالی که مورد توجه و استفاده واقع شده، شورت فوتبالی و کاور ورزشی فوتبال است که همراه با برندهای مختلفی به بازار راه یافته و معروف ترین و بهترین نوع آن شورت فوتبالی نایک می‌باشد که برای هر تیم به صورت مجزا طراحی و تولید شده و لذا در بردارنده شکل و مدل های متنوعی خواهد بود.

حال موضوع دیگری که در ادامه راجع به آن خواهیم گفت، ذکر توضیحاتی در خصوص راهنمای سایزبندی شورت فوتبالی نایک است که در این خصوص می‌توان گفت این شورت به سایزهای اسمال یا کوچک، مدیوم، لارج و ایکس لارج تقسیم بندی شده که هر یک متناسب با سن و وزن بازیکنان، قابل استفاده خواهند بود.

شورت ورزشی برند نایک

 

پخش کنندگان بهترین شورت فوتبالی نایک

هم اکنون عرضه شورت فوتبالی عمده توسط پخش کنندگان معتبر این محصول از جمله این مرکز صورت گرفته و می‌توانید در کوتاه ترین زمان و با صرف کمترین هزینه اقدام به تهیه شورت فوتبالی کرده و آن را با بهترین برند و کیفیت سفارش دهید.

یکی از محصولاتی که از این طریق موفق به مشاهده و تهیه آن خواهید شد، شورت فوتبالی نایک اصل است که از جنس پلی استر خالص و درجه یک بوده و بسیار نرم و سازگار با پوست می‌باشد که در نتیجه بازیکنان می‌توانند با کمک آن بازی فوتبال را به بهترین نحو انجام دهند.

 

این شورت از ویژگی های بارز دیگر همچون این موارد نیز برخوردار بوده و به کلی یک انتخاب ایده آل به شمار می‌آید:

  1. دارای قابلیت کشسانی مناسب
  2. مقاوم نسبت به پاره شدن حتی در اثر فعالیت های زیاد
  3. قابلیت جذب عرق و خنک نگه داشتن پا

 

شورت فوتبالی زرد

9 دیدگاه

  • سلام و وقت بخیر،از سایتتون دیدن کردم ،مطالبی که گفتید خوب بود و جای تامل داره،همیشه فکر می کردم باید کلی وقت بزارم و برم بیرون از خونه و دنبال لباس ورزشی بگردم و خرید کنم،سایت شما تنوع لباسش خوبه و کمک‌کننده هست،موفق باشید

    • سلام میتونید با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید همکاران ما پاسخگو همه سوالات شما عزیزان هستند

  • سلام شورت ورزشی نایک عالیست ولی بشرطی که از جای معتبر بخری متاسفانه فیک این محصول در بازار زیاد شده ولی خودم از شما خریدم و خوشبختانه هدا رو شکر اورجینال با کیفیت بود

  • وقتی شورت نایک میپوشم احساس آرامش میکنم ممنون بابت محصول بسیار با کیفیتتون
    شورت های نایک شما بسیار عالی هستند خیلی راحت هستند

  • من و چندتا از دوستانم سفارش دادم و خرید کردم خیلی راضی هستیم از لحاظ جنس و کیفیت واقعا عالی بود

  • سلام روزتون بخیر مطالب سایت بسیار جامع و کامل بود ممنون از اطلاعات مفیدی که در اختیار گذاشتین فقط اینکه من سایت رو خیلی گشتم اما قیمت هارو جایی ندیدم ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام اقای نصیری بزرگوار

      در خصوص سوال اطلاع از قیمتتون با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید همکاران ما پاسخگو سوالات شما عزیزان هستند

  • سلام و وقت بخیر
    من مدتیست که از مشتریان این مجموعه هستم
    قبل از این با شخص دیگری فعالیت داشتم
    اتفاقی با این سایت آشنا شدم برای تست خرید کردم و راضی بودم و مشتری شدم
    وظیفه دونستم که بابت قیمت و کیفیت عالیشون ازشون تشکر کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *