شرکت توزیع و عرضه لباس ورزشی فوتبال پسرانه یکی از اصلی ترین مرکز هایی است که می‌تواند این دسته از محصولات را در حجم های عمده به بازارهای خرید و فروش داخلی ارائه کند. بهترین لباس ورزشی محصولی است که پارچه های آن ها دارای کیفیت لازم باشد و از همه مهم‌تر این که ورزشکار بتواند به راحتی از آن ها در محل تمرین یا مسابقه استفاده کند. این محصولات مزیت های بسیار زیادی دارند و با قیمت های مختلفی خرید و فروش می‌شوند.

 

شرکت توزیع لباس ورزشی فوتبال پسرانه

انواع سایز بندی لباس ورزشی فوتبال پسرانه

یکی از اصلی ترین و بهترین مزیت های لباس های ورزشی فوتبالی پسرانه این است که می‌توان آن ها را در سایز های مختلفی خریداری کرد. بسیاری از باشگاه های فوتبال با توجه به رده سنی افرادی که در آن جا هستند، سایز های مد نظر را انتخاب می‌کنند.

 

در این بخش اشاره کوتاهی به برخی از سایز هایی که در این زمینه ارائه می‌شود، خواهیم کرد. کوچکترین سایزی که در این زمینه تولید می‌شود سایز S است. این لباس مناسب افرادی با وزن ۵۵ تا ۶۵ و قد ۱۶۵ تا ۱۷۵ است. طول این لباس هم ۶۶ سانت می‌باشد.

 

سایز بعدی m است که مناسب افرادی با قد ۱۷۰ تا ۱۸۰ می‌باشد. به طور معمول این دسته از افراد کسانی هستند که وزن ۶۰ تا ۷۲ کیلو را دارند و دور قفسه سینه این افراد ۴۸ است.

 

بعد از این سایز به مدل لارج می‌رسیم که به نسبت مدل های دیگر دارای سایز بزرگ تری است. افرادی که قد بین ۱۷۵ تا ۱۸۵ دارند می‌توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند. این دسته از افراد باید دارای وزن های بین ۷۰ تا ۸۲ کیلو باشند.

 

آخرین و بزرگترین سایزی که از این محصولات تولید می‌شود ایکس لارج است. این لباس می‌تواند قد ۱۸۰ تا ۱۹۰ را پاسخگو باشد. افرادی که وزن بین ۸۰ تا ۹۰ دارند به راحتی از این محصول استفاده می‌کنند.

 

انواع سایز بندی لباس ورزشی فوتبال پسرانه

پخش کننده بهترین لباس ورزشی فوتبال پسرانه

مرکز های پخش کننده لباس های ورزشی به دلیل این که مرکز های اصلی فروش این دسته از محصولات محسوب می‌شوند می‌توانند حجم های مختلفی از این لباس ها را به خریدار ها ارائه کنند.

 

فروش عمده لباس های ورزشی فوتبالی به طور معمول با قیمت های مناسب تری همراه است. البته این امر منوت به این است که خریداران از مراکز عمده فروشی لباس ورزشی فوتبال درجه یک خرید خود را انجام داده باشند.

 

پخش این محصولات به روش های مختلفی انجام می‌شود و یکی از روش های آن، فروش به صورت غیر حضوری است. این روش به دلیل مزیت هایی همچون عدم محدودیت های مکان و زمان توانسته خرید را برای خریدار ها راحت تر کند.

 

پخش کننده بهترین لباس ورزشی فوتبال پسرانه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *