لباس پرسپولیس

 

پرسپولیس پرافتخارترین تیم ایران در مسابقات لیگ برتر و یکی از قدرت‌های برتر فوتبال آسیا است که هواداران زیادی دارد و خرید پیراهن و شورت فوتبالی پرسپولیس همیشه پرطرفدار بوده است. لباس پرسپولیس در کشور ما با کیفیت‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شود. به همین دلیل تهیه با کیفیت‌ترین نوع این لباس همیشه برای خریداران دردسرهای زیادی داشته است. خرید لباس باکیفیت پرسپولیس فقط از طریق مراجعه به تولیدکنندگان معتبر امکان پذیر است. اگر دوست دارید لباس تیم محبوبتان را خریداری کنید و بازی‌های پرسپولیس را با لباس آن تماشا کنید، در این مطلب شما را کمک خواهیم کرد.

پیراهن و شورت فوتبالی پرسپولیس

پیراهن و شورت فوتبالی پرسپولیس

در طراحی پیراهن و شورت فوتبالی پرسپولیس از چه نمادهایی کمک گرفته شده است؟

جدیدترین نوع پیراهن و شورت فوتبالی پرسپولیس نسبت به گذشته طراحی جدیدتری پیدا کرده است. البته طبیعتاً کماکان رنگ زمینه لباس سرخ پوشان قرمز است که همراه با یک پترن محو می‌باشد. در این پترن محو نمادهای مختلفی از ایران باستان قابل مشاهده است. اگر به لباس‌های پرسپولیس دقت کنید نمادهایی مثل درفش کاویان، خط میخی و سرو ایرانی کاملاً قابل مشاهده می‌باشند. آستین‌ها و یقه این پیراهن از لباس‌های تولید شده توسط برند آدیداس الگو گرفته شده است. در حقیقت تولید کننده سعی کرده نمادهای ایرانی را در کنار روش‌های جدید تولید پیراهن ورزشی قرار دهد و لباسی منحصر به فرد برای یکی از پرطرفدارترین تیم‌های آسیا آماده کند.

 

 

پیراهن و شورت پرسپولیس مناسب چه سنی است؟

پیراهن و شورت فوتبالی پرسپولیس برای رده‌های سنی مختلف طراحی می‌شود. در واقع لباس‌های این تیم برای تمام رده‌های سنی قابل استفاده است. البته این امکان وجود دارد که برخی فروشگاه‌ها برای تمام رده‌های سنی لباس پرسپولیس را نداشته باشند. به همین دلیل هنگام خرید شما باید به دنبال فروشگاهی بگردید که لباس پرسپولیس را برای تمام رده‌ها عرضه کند. فروشگاه ورزشی اوراسیا یکی از معدود فروشگاه‌های ایرانی است که لباس‌های این تیم محبوب را برای تمام رده‌ها ارائه می‌کند و شما می‌توانید از طریق سایت این فروشگاه محصولات مورد نظر خودتان را خریداری کنید.

لباس پرسپولیس

لباس پرسپولیس

هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنیم؟

هنگامی که برای خرید پیراهن و شورت فوتبالی پرسپولیس اقدام می‌کنید، باید به چند نکته توجه داشته باشید تا خرید خود را با موفقیت انجام دهید. اولین چیزی که باید به آن دقت کنید جنس پارچه‌ای است که خریداری می‌نمایید. بسیاری از لباس‌هایی که تحت عنوان پرسپولیس در بازار به فروش می‌رسند اورجینال نیستند و جنس پیراهن و شورت اصلی را ندارند. جنس اصلی لباس این باشگاه بسیار با کیفیت است. شما باید مراقب باشید که هزینه لباس اصلی باشگاه را پرداخت نکنید و محصولی بی‌کیفیت خریداری نمایید.

مورد دیگری که هنگام خرید باید به آن دقت داشته باشید، سایز بندی لباس است. شما باید بر اساس اندازه خودتان پیراهن یا شورت پرسپولیس را خریداری کنید. ضمناً به این نکته هم دقت داشته باشید که اگر پیراهن و شورت ورزشی شما در برابر شست و شو رنگ خود را از دست ندهند قیمت آنها بالاتر می‌رود. مورد دیگری که در قیمت لباس‌های ورزشی اثرگذار است، درج نام و شماره در پشت پیراهن و روی شورت است. لباس‌هایی که این ویژگی را داشته باشند گران‌تر هستند.

پیراهن یا شورت پرسپولیس

پیراهن یا شورت پرسپولیس

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *