پیراهن شورت آلشپورت

اگر شما می‌ خواهید ورزش شاد و لذت بخشی را تجربه کنید، بهتر است لباس ورزشی مناسبی را انتخاب نمایید. انتخاب یک لباس ورزشی مناسب نه تنها موجب احساس راحتی در زمان تمرینات ورزشی می‌ شود، بلکه به حفظ سلامت بدن کمک می‌ کند. پیراهن و شورت دروازه بانی آلشپورت از نظر جنس و نوع پارچه و همچنین رنگ شان بسیار متنوع هستند. لباس‌ های ورزشی مانند دیگر محصولاتی که در بازار وجود دارند، از نظر کیفیت درجه‌ بندی شده‌ اند.

پیراهن و شورت ورزشی آلشپورت چه ویژگی‌ هایی دارد؟

پیراهن و شورت ورزشی آلشپورت درجه یک با استفاده از الیاف‌ های طبیعی مانند نخ و پنبه تهیه شده‌ به همین علت است که وزن سبکی دارد و رطوبت بدن را جذب می‌ کند. برخی دیگر از این لباس‌ های ورزشی با استفاده از الیاف‌ های مصنوعی مانند نایلون تولید می‌ شوند. این لباس‌ ها وزن سبک و راحتی دارند اما جذب رطوبت آن پایین بوده و ممکن است مشکلات پوستی ایجاد کنند. لباس‌ های ورزشی که با الیاف مصنوعی تولید شده‌ اند، از طول عمر بالاتری نسبت به لباس‌ های ورزشی با الیاف طبیعی برخوردارند اما الیاف طبیعی از پوست بدن محافظت می‌ کند.

پیراهن و شورت دروازه بانی آلشپورت با استفاده از الیافی تولید شده که قادر به خنک نگه داشتن بدن است. ورزش فوتبال، یک فعالیت‌ پر جنب و جوش به شمار می رود و انتخاب لباس مناسب موجب خشک و خنک ماندن بدن در مدت زمان طولانی خواهد شد. لباس‌ های ورزشی برند آلشپورت از جنس فلامنت تنفسی تولید شده‌ اند و قسمت آرنج و طرفین ران‌ ها دارای ضربه گیر هستند که موجب پیشگیری از آسیب به ورزشکار می‌ شوند.

پیراهن و شورت ورزشی آلشپورت در اثر تحرک بالا، دچار پارگی نمی‌ شود و در برابر پاره شدن مقاومت مطلوبی دارد. این لباس‌ ها از خاصیت کشسانی مناسبی برخوردار هستند و بهترین نوع لباس ورزشی در زمان مسابقات محسوب می شوند.  قسمت جلوی لباس طرح دارد اما قسمت پشتی آن کاملاً ساده و بدون طرح است در نتیجه امکان چاپ اسم و شماره دلخواه ورزشکار بر روی آن وجود دارد.

 پیراهن شورت آلشپورت

                                                             لباس ورزشی آلشپورت

 

راهنمای خرید لباس ورزشی فوتبال

انتخاب لباس ورزشی مناسب در عملکرد شما در حین ورزش تاثیر بسزایی دارد. برای اطمینان از راحتی و همچنین حفظ انرژی در زمان فعالیت‌ های خود باید لباسی با پارچه‌ ای مناسب انتخاب نمایید. قبل از خرید لباس ورزشی فوتبال شما باید شرایط آب و هوایی منطقه را مورد ارزیابی قرار دهید. به عنوان مثال شما باید در فصل سرد سال، لباسی را انتخاب کنید که ضد آب و ضد باد هستند و دمای بدن شما را متعادل نگه دارند.

لباس‌ های ورزشی که دارای کیفیت بالاتری هستند، قیمت بیشتری دارد.  شما با یک برنامه‌ ریزی هوشمندانه می‌ توانید لباسی با کیفیت را خریداری کنید که قابلیت استفاده برای مدت زمان طولانی‌ تری دارد.

پیراهن و شورت دروازه بانی آلشپورت هیچ گونه محدودیتی در هنگام انجام حرکات ورزشی برای فرد ایجاد نمی‌ کند. همچنین انعطاف پذیری مناسب آن سبب می‌ شود که خیال شما از بابت فیت بودن آن آسوده شود.

 لباس ورزشی آلشپورت

                                                     پیراهن و شورت ورزشی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *