قیمت پیراهن و شورت ورزشی فوتبال

قیمت لباس فوتبالی به چه مواردی بستگی دارد؟

یکی از بهترین هدیه ها برای عاشقان به فوتبال، طراحی پیراهن و شورت ورزشی تیم مورد علاقه آنها است. ورزش فوتبال از زمان های گذشته تا کنون جزء محبوب ترین ورزشهای توپی بوده که روز به به روز نیز بر تعداد علاقه مندان آن بیشتر می شود. مراکز بسیار زیادی در زمینه طراحی و تولید لباس های فوتبال فعالیت دارند که محصولات خود را با قیمت های مختلف عرضه می کنند. در ادامه به بررسی دلایل عرضه این محصول با قیمت های گوناگون خواهیم پرداخت.

قیمت پیراهن و شورت ورزشی فوتبال

پیراهن فوتبالی

قیمت لباس ورزشی فوتبال با توجه به جنس محصول

اصلی ترین فاکتور تعیین کننده قیمت ، جنس و کیفیت پارچه ای است که در دوخت آن به کار می رود. یکی از بهترین الیاف برای دوخت انواع لباس های ورزشی، الیاف مصنوعی است چون رطوبت را به خود جذب نمی کند. از بهترین نمونه های الیاف مصنوعی برای دوخت لباس های فوتبال نیز می توان به پلی‌استر، پلی‌پروپیلن، گرافیت و نمونه های ترکیبی اشاره کرد. پیراهن و شورت های ورزشی فوتبال که در دوخت آنها از این جنس پارچه ها استفاده شده باشد، قیمت بالاتری دارند. از مهمترین مزیت های استفاده از الیاف مصنوعی در دوخت لباس های ورزشی فوتبال می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کشسانی بالا و راحت بودن آن هنگام انجام فعالیت ورزشی
  • عدم جذب رطوبت و خشک شدن سریع عرق
  • عدم تغییر شکل و حالت لباس بعد از هر بار شستشو

نوع طراحی پیراهن و شورت های ورزشی

نوع و کیفیت طراحی نیز از دیگر فاکتورهای مهم و تاثیرگذار روی قیمت پیراهن و شورت ورزشی فوتبال می باشند. روی اکثر لباس های ورزشی فوتبال که برای یک تیم یا باشگاه خاصی دوخته شده اند، طراحی های مخصوصی استفاده می شوند. این طراحی ها  با روش ها و مواد گوناگون قابل اجرا هستند. استفاده از مواد باکیفیت که ماندگاری بالایی داشته باشند باعث افزایش قیمت لباس ورزشی نسبت به نمونه های ساده یا معمولی می شود.

پیراهن و شورت ورزشی فوتبال

لباس ورزشی

قیمت لباس ورزشی فوتبال بر حسب نوع دوخت

راحتی یک لباس ورزشی بعد از انتخاب پارچه مناسب، به نوع دوخت بستگی داشته و این امر روی قیمت پیراهن و شورت ورزشی فوتبال نیز تاثیرگذار است. استفاده از الگوهای استاندارد در سایز بندی های مختلف باعث می شود تا افراد بتوانند این لباس را در اندازه ای مناسب تهیه کنند. شورت و پیراهن ورزشی فوتبال باید طوری دوخته شود که نه خیلی گشاد و نه بیش از حد تنگ و چسبناک باشد. حالت استاندارد این لباس ورزشی، راحت و آزاد است تا فرد بتواند هنگام بازی فوتبال به راحتی در آن حرکت کند. در مراکز تولیدی فعال و متخصص در این زمینه نیز به نوع دوخت و کیفیت آن توجه بسیار زیادی می شود. لباس های ورزشی به صورت مداوم مورد شستشو قرار می گیرند و  کیفیت دوخت باعث بالا رفتن ماندگاری آنها می شود.

مجموعه اوراسیا توانسته تمام استانداردهای لازم در طراحی و تولید پیراهن و شورت ورزشی فوتبال را رعایت کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *