پیراهن و شورت دروازه بانی

پیراهن و شورت دروازه بانی از جمله لباس های محبوب در میان افرادی اند که به ورزش فوتبال علاقه مند هستند. پوشیدن یک پیراهن و شورت مناسب دروازه بانی می تواند به ورزشکاران این امکان را بدهد تا مانند حرفه ای ها در زمین بازی حاضر شوند. به همین خاطر خرید این لباس های ورزشی برای ورزشکاران مهم است. قیمت پیراهن و شورت دروازه بانی تحت تاثیر عوامل بسیار متنوعی است. به همین خاطر اگر به فروشگاه های مختلف برای خرید این لباس های فوتبال مراجعه کنید، حتما متوجه تفاوت قیمت خواهید شد. در ادامه مقاله قصد داریم در مورد قیمت این لباس های فوتبالی و دلیل تفاوت آن ها با شما صحبت کنیم.

قیمت پیراهن و شورت دروازه بانی

 پیراهن و شورت دروازه بانی

قیمت پیراهن و شورت دروازه بانی چقدر است؟

پیراهن و شورت دروازه بانی به صورت خاص برای دروازه بان ها تولید می شود. این لباس از نظر ساختار، رنگ پارچه و همچنین مدل با لباس های بازیکنان متفاوت است. این لباس های ورزشی باید با جنس مرغوب تولید شوند تا امکان عبور و جریان هوا از داخل آن ها وجود داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است با فعالیت ورزشکار به راحتی بو بگیرند و کیفیت خود را از دست بدهند.

سوال رایجی که از سوی مشتریان برای خرید این محصولات به وجود می آید، این است که قیمت پیراهن و شورت دروازه بانی چقدر است و تحت تاثیر چه عواملی تعیین می شود؟ مهم ترین عامل موثر روی قیمت این لباس های ورزشی، جنس است. همانطور که اشاره کردیم جنس پیراهن و شورت فوتبالی باید از پلی استر باشد تا هم دوام خوبی داشته باشد، هم به راحتی بو نگیرد. هر چقدر درصد پلی استر بیشتر باشد، دوام این پیراهن و شورت ها نیز بالاتر می رود و قیمتشان نیز افزایش پیدا می کند.

برندهای مطرح که اقدام به تولید پیراهن و شورت دروازه بانی می کنند نیز به واسطه معروف بودن برند خود، قیمت بالاتری را برای این محصولات در نظر می گیرند. به همین خاطر قیمت پیراهن و شورت دروازه بانی برند از نمونه های مشابه بیشتر است. سایز، آپشن های موجود در پیراهن و شورت مانند محافظ در زانو و مچ و عوامل این چنینی نیز می توانند روی قیمت این پیراهن و شورت ها تاثیرگذار باشند.

خرید پیراهن و شورت مناسب دروازه بانی

خرید پیراهن و شورت مناسب دروازه بانی

خرید لباس دروازه بانی

فروشگاه های زیادی در حال فروش پیراهن و شورت دروازه بانی هستند. اما شما باید حتما برای خرید این لباس های ورزشی به یک مجموعه معتبر مراجعه کنید. در این صورت هم خیالتان از بابت کیفیت راحت باشد، هم بتوانید با قیمت مناسب این لباس های ورزشی و فوتبالی را تهیه کنید.

فروشگاه اوراسیا اسپرت، به صورت تخصصی در حوزه فروش پیراهن و شورت دروازه بانی فعالیت می کند. می توانید برای خرید و استعلام قیمت پیراهن و شورت دروازه بانی با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید تا قیمت نهایی به شما اعلام شود. تمامی محصولات این مجموعه با پلی استر درجه یک تولید شده اند و می توانند کیفیت بالایی را در اختیار علاقه مندان به ورزش فوتبال قرار دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *