قیمت دستکش دروازه بانی آلشپرت

بررسی قیمت  دستکش دروازه بانی 

اولین و مهمترین ابزاری که یک فرد به عنوان دروازه بان به آن احتیاج دارد، دستکش است. استفاده از دستکش دروازه بانی برای تمام کسانی که به صورت حرفه ای فعالیت دارند، الزامی می باشد. ولی شاید این سوال پیش آید که یک دستکش مناسب و استاندارد حتما باید قیمت بالایی  داشته باشد؟ جواب این سوال نه است و این شرایط فقط برای دستکش های دروازه بانی نیست بلکه تمام کالاها را شامل می شود. اگرچه برای تولید یک کالای استاندارد باید از مواد اولیه باکیفیت استفاده شود که قطعا هزینه بالاتری دارد ولی در نظر گرفتن برخی از موارد دیگر نیز الزامی است. در ادامه به موارد تاثیرگذار روی قیمت دستکش های دروازه بانی خواهیم پرداخت.

دستکش دروازه بانی آلشپرت

دستکش دروازه بانی آلشپرت

موارد تاثیرگذار در قیمت 

موارد بسیار زیادی وجود دارند که روی رنج قیمت دستکش دروازه بانی آلشپرت و سایر برندهای موجود در بازار تاثیرگذارند. اصلی ترین فاکتوری که روی قیمت دستکش تاثیر خواهد داشت، نوع مواد اولیه ای است که در بخش های مختلف محصول به کار می رود.  محافظت و سلامتی دست برای یک دروازه بان بسیار مهم است و به همین دلیل نیز باید در انتخاب دستکش مرغوب دقت لازم را داشت. استفاده از مواد مرغوب در قسمت های پشت، کف و دور مچ دستکش باعث محافظت از دست ها هنگام گرفتن توپ می شود.

یکی دیگر از موارد مهمی که روی قیمت دستکش دروازه بانی آلشپرت تاثیر می گذارد، نوع طراحی آن می باشد.  انواع طراحی هایی که توسط این برند عرضه می شوند به سبک بودن و خوش دست بودن آن توجه ویژه می شود. برای فرد دروازه بان، وزن دستکش بسیار مهم است و می تواند روی عملکرد او تاثیر داشته باشد. برند آلشپرت نیز به سبک وزن بودن دستکش برای بالا بردن کارایی آن توجه ویژه داشته است.

رنج قیمت دستکش دروازه بانی آلشپرت

رنج قیمت دستکش دروازه بانی آلشپرت با توجه به نوع محصول و طراحی آن متغیر است. مراکز عرضه زیادی در داخل کشور اقدام به فروش این محصول در نمونه های متنوع می کنند. هنگام خرید باید دقت کرد که محصول را از مراکز معتبر تهیه کنید چون در کنار نمونه های اصل، مدل های فیک و تقلبی نیز عرضه می شوند. این برند با طراحی خاص و استفاده از مواد اولیه با کیفیت توانسته محصولاتی متنوع و متناسب با نیاز کاربران عرضه کند. برای اطلاع از قیمت هر کدام از مدل ها می توان با مجموعه عرضه کننده آن ارتباط برقرار کرد.

قیمت دستکش دروازه بانی آلشپرت

دستکش دروازه بانی

مجموعه اوراسیا به عنوان یکی از فروشنده های فعال در زمینه لوازم ورزشی است. می توان اطلاعات مربوط به قیمت دستکش دروازه بانی آلشپرت را از طریق ارتباط با کارشناسان آن کسب کرد. شرکت اوراسیا فعالیت گسترده ای در زمینه طراحی و تولید انواع لباس های ورزشی فوتبال دارد که یکی از محصولات اصلی آن نیز دستکش های دروازه بانی می باشند. با توجه به کیفیت بالا و طراحی استاندارد دستکش های آلشپرت، عرضه آن توسط این مجموعه با بهترین شرایط و قیمت صورت می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *