پیراهن فوتبالی با دوام بالا

پیراهن فوتبالی با دوام بالا خواسته تمام فوتبالیست‌ها و افرادی است که این ورزش را انجام می‌دهند. در حقیقت یک پیراهن فوتبالی باکیفیت با شستشوی مکرر به راحتی دچار رنگ رفتگی و کهنگی نمی‌شود و زیبایی آن حفظ می‌گردد. این پیراهن دارای دوخت محکمی است و جنس سبک و باکیفیتی دارد. پیراهن‌های فوتبالی مناسب دارای تنوع رنگ و طرح هستند تا مورد پسند سلایق متفاوت قرار گیرند. این محصول در سایزهای متفاوتی تولید می‌شود و تمامی افراد می‌توانند سایز مناسب خود را انتخاب نمایند. این پیراهن وزن سبکی دارد و بسیار راحت است.

پیراهن فوتبالی با دوام بالا

پیراهن فوتبالی با دوام بالا

ویژگی‌های پیراهن فوتبالی 

برای انتخاب پیراهن فوتبالی با دوام بالا لازم است با ویژگی‌های آن آشنا شوید تا بتوانید یک پیراهن مناسب را انتخاب نمایید و خریدی رضایت بخش را تجربه کنید. در ادامه مهم‌ترین مشخصات یک پیراهن باکیفیت، راحت و بادوام را برای شما بیان می‌کنیم. یک پیراهن فوتبالی باکیفیت و بادوام باید الیاف مناسبی داشته باشد. الیاف پنبه و نخ برای پیراهن فوتبالی گزینه عالی هستند زیرا این الیاف طبیعی می‌باشند و سبب خارش و ایجاد حساسیت پوستی نمی‌شوند. البته پیراهن فوتبالی از نخ پلاستیکی نیز تولید می‌شود که به دلیل استحکام بالای الیاف پلاستیکی با شستشوی مکرر همچنان نو باقی می‌ماند، پیراهن‌های فوتبالی تولید شده از نخ و پنبه طبیعی با پوست سازگاری بیشتری دارند.

این پیراهن پس از شستشو دچار چروک نمی‌شود و در مدت زمان کوتاهی خشک می‌‌گردد. پیراهن فوتبالی بادوام از جنس پلی استر دوخته می‌شود و بر این اساس جنس محکمی دارد. این پیراهن عرق بدن را جذب می‌کند و در هنگام ورزش، بدن را خنک نگه می‌دارد، همچنین خاصیت ضد اشعه ماورای بنفش دارد.

ویژگی‌های پیراهن فوتبالی با دوام بالا

ویژگی‌های پیراهن فوتبالی با دوام بالا

نکات مهم انتخاب پیراهن فوتبالی مناسب

در هنگام انتخاب پیراهن فوتبالی بادوام بالا به سایز آن توجه نمایید و پیراهنی را انتخاب کنید که کاملا فیکس بدن باشد و زیاد بزرگ یا کوچک نباشد. انتخاب سایز مناسب پیراهن فوتبالی سبب می‌شود تا افراد در هنگام انجام ورزش فوتبال بسیار راحت باشند. قابلیت جذب عرق از ویژگی‌های دیگر یک پیراهن فوتبالی مناسب است. این ویژگی سبب می‌شود تا بدن افراد در هنگام انجام تمرین‌های ورزشی خيس عرق نشود و همچنین بوی نامطبوع عرق سبب آزار دیگر افراد هم تیمی نگردد.

یک پیراهن فوتبالی با دوام بالا دارای خاصیت کشسانی قوی است. در واقع خاصیت کشسانی پیراهن فوتبالی سبب جلوگیری از پارگی آن می‌شود و مانع تحرک و انجام حرکات نمی‌گردد. شستشوی راحت پیراهن فوتبالی بسیار مهم است زیرا در هنگام ورزش، بدن عرق می‌کند و بر روی پیراهن لک ایجاد می‌شود. پیراهن فوتبالی بادوام به راحتی شستشو می‌شود و لکه و آلودگی‌های آن برطرف می‌گردد. این پیراهن رنگ ثابتی دارد و با شستشوی مکرر دچار رنگ رفتگی نمی‌شود.

انتخاب پیراهن فوتبالی مناسب

انتخاب پیراهن فوتبالی مناسب

خرید پیراهن فوتبالی 

اگر به دنبال خرید پیراهن فوتبالی با دوام بالا هستید بهتر است برندهای برتر را انتخاب کنید. برندهای معروف پیراهن فوتبالی همواره محصولات باکیفیت و استاندارد را به بازار ارائه می‌دهند. مدل‌های متنوعی از پیراهن فوتبالی بادوام با رنج قیمتی متفاوت عرضه می‌گردد و شما می‌توانيد پیراهن مورد علاقه خود را به راحتی انتخاب کنید.

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *