تیشرت انگشتی

تیشرت استرج انگشتی

یکی از لباس های پرطرفدار در بین ورزشکاران، تیشرت استرج انگشتی است. جنس استرج به عنوان یکی از پرطرفدارترین پارچه های موجود در بازار برای تولید انواع لباس ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی پارچه های استرج موجود در بازار به دو صورت ضخیم و نازک تولید می شوند. لباس های استرج ضخیم در برابر نیروهای کششی مقاومت بالایی دارند. از این پارچه در تولید انواع تیشرت استرج مخصوص رشته های ورزشی مانند شنا یا دو میدانی، استفاده می شود. از استرج نازک برای تولید لباس هایی که در ورزش های سبک تر کاربرد دارند استفاده می شود، مانند فیتنس.

ویژگی های انواع تیشرت استرج انگشتی تولید شده برای رشته های ورزشی مختلف، با یکدیگر تفاوت دارند. اگر در رشته های با فعالیت بالا مانند دو میدانی مشغول هستید، لازم است از تیشرت های استرج دارای قابلیت جذب عرق استفاده کنید. برخی از پارچه های استرج ورزشی دارای قابلیت تنفسی هستند؛ منظور از این ویژگی امکان برقراری تهویه مناسب در لباس حین انجام ورزش است. در این مقاله به معرفی بهترین فروشگاه جهت تهیه ی انواع تیشرت های استرج انگشتی زنانه و مردانه می پردازیم. برای آشنایی با بهترین فروشگاه خرید تیشرت استرج انگشتی و تهیه ی لباس های با کیفیت با ما همراه باشید.

تیشرت استرج انگشتی

تیشرت استرج انگشتی

خرید تیشرت های استرج

بهترین فروشگاه خرید تیشرت استرج انگشتی  تمام آیتم های مورد نیاز مشتریان خود را در نظر می گیرد و محصولات پرطرفدار و به روز را برای آنها فراهم می کند. پارچه های استرج را هم از نظر ضخامت و هم از نظر جهت کشش پارچه، می توان دسته بندی کرد. اگر پارچه دارای قابلیت کشش از دو جهت باشد، به آن استرج دو طرفه می گوییم. اگر قابلیت کشش پارچه در چهار جهت باشد، به آن استرج چهار طرفه می گوییم. علت این تفاوت، نوع روش مورد استفاده در تولید پارچه است و می تواند کاربردهای آن را تحت تاثیر قرار دهد. به طور کلی، پارچه های چهار طرفه انتخاب مناسب تری برای تیشرت استرج انگشتی به شمار می روند.

برای انتخاب تیشرت استرج انگشتی می توان از انواع مختلف این پارچه مانند: استرج مخمل، استرج پنبه ای، شیفون ساتن استرج، استرج نخی، استرج ژاکارد یا استرج بافت دار، استفاده کرد. پارچه استرج دارای قابلیت کشسانی بالا بوده و این خصوصیت باعث می شود تا به مرور زمان دچار تغییر شکل نشود. قیمت مناسب، تنوع رنگی بسیار بالا و مقاومت در برابر شستشو، از جمله مزایای تیشرت های استرج هستند.

تیشرت انگشتی

تیشرت انگشتی

 

بهترین فروشگاه خرید تیشرت استرج انگشتی

بهترین فروشگاه خرید تیشرت استرج انگشتی با آدرس الکترونیکی www.urasiasport.com، سال هاست که در زمینه ی تولید و فروش انواع لباس های ورزشی فعالیت دارد. این فروشگاه با ارائه ی انواع تیشرت های استرج انگشتی برای رشته های ورزشی مختلف، آماده ی پذیرایی از شما عزیزان است. گروه ورزشی urasiasport با برخورداری از دانش لازم در تولید انواع پارچه های استرج می تواند  به یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه کننده ی محصولات ورزشی تبدیل شود.

شما عزیزان می توانید با مراجعه به آدرس الکترونیکی مجموعه urasiasport و پر کردن فرم ثبت مشاوره در صفحه اصلی، به صورت کاملا رایگان از مشاوره تخصصی گروه برخوردار شوید. مشاوران ما در اولین فرصت با شما تماس برقرار کرده و تمامی اطلاعات مورد نیاز جهت انتخاب بهترین تیشرت استرج انگشتی را در اختیار شما قرار می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *