امروزه در هر شغل و شاخه خاصی، برای انجام هر چه بهتر فعالیت‌ به یک سری ابزار و تجهیزات ویژه نیاز است. ورزش یکی از  محبوب ترین حرفه هاست. برای انجام هر چه بهتر این ورزش، توپ های مخصوص و از همه مهم‌تر لباس های ویژه تولید شده است. مجموعه ما انواع پیراهن فوتبالی پسرانه و کاور ورزشی فوتبال را به مراکز عمده پخش و مراکز صادر کننده لباس ورزشی عرضه کرده است. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

صادر کننده پیراهن فوتبالی پسرانه عمده

همه چیز درباره سایزبندی پیراهن فوتبالی پسرانه

هیچ کس نمی‌خواهد وقتی فوتبال بازی می‌کند بابت لباسش اذیت شود. به همین دلیل مواد استفاده شده در پیراهن های فوتبال بسیار سبک و بسیار نازک است. آن ها باید مقاومت کششی کافی داشته باشند تا از پاره شدن پیراهن در برابر مانع جلوگیری کنند. لباس فوتبال علاوه بر داشتن مواد کمی، بسیار مهندسی شده است.

در یک روز بارانی، به دلیل جذب بسیار کم آب توسط این ماده نازک، بر خلاف پیراهن ساخته شده از پنبه، که می‌تواند آب زیادی را جذب کند، یک پیراهن پلی استر (حدود ۰٫۴٪ از نظر وزن) جذب می‌شود. وقتی بدن بازیکن گرم و عرق می‌کند، یک پیراهن می‌تواند به خنک و خشک نگه داشتن بازیکن کمک کند.

 

اگر عرق روی پوست بازیکن زیر پیراهن جمع شود، مواد تشکیل دهنده پیراهن کمک زیادی به بازیکن می‌کند. این پارچه به پارچه حصیری معروف است. الیاف پلیمری نزدیک به پوست، با خاصیت آبگریز بودن یا ضد آب بودن، با عملکرد مویرگی آب را در امتداد الیاف از پوست خارج می‌کنند. ترکیب ساختار فیزیکی الیاف پلی استر و رفتار منسجم مولکول های آب حالت آبگریزی خوبی به این لباس می‌بخشد.

به دلیل تراکم زیاد فیبرهای ریز در تماس با پوست، سطح این ماده بسیار افزایش یافته و به آن اجازه می‌دهد تا به سرعت، آب بیشتری از پوست پاک کند. آب به سطح بیرونی پیراهن منتقل شده و در آن پخش می‌شود که به سرعت تبخیر شود. بدون شک این لباس ورزشی بهترین انتخاب برای یک ورزشکار حرفه‌ای است. این نوع فیبر مورد تایید متخصصان پوست است و بهترین سازگاری را با پوست انسان دارد.

 

همه چیز درباره سایزبندی پیراهن فوتبالی پسرانه

شرکت فروش پیراهن فوتبالی پسرانه عمده

بازار فروش لباس ورزشی مردانه در اندازه های بزرگ، داغ و مورد تقاضا است. همچنین طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. آن ها نمونه های خوبی برای صادرات پیراهن فوتبالی در نظر می‌گیرند و با صادرات آن ها زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان را فراهم می‌کنند. این امر باعث رونق اقتصادی کشور می‌شود. بازار فروش در تهران بسیار گرم و مورد تقاضا است و فروش خوبی دارند.

کیفیت و مواد، مهم‌ترین مولفه هایی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. از آنجا که محصولات در بین مردم شناخته شده‌اند و بسته به مارکی که دارند از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. بنابراین تولیدکنندگان توجه بیشتری به این زمینه دارند و تمام تلاش خود را انجام داده‌اند. تولیدکنندگان پیراهن فوتبالی عمده با استفاده از ابزارها و روش های جدید توانسته‌اند انواع طرح ها و مدل های متناسب با مدل های مدرن را تولید و به بازار عرضه کنند.

 

شرکت فروش پیراهن فوتبالی پسرانه عمده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *